п.с. Чудех се дали старият притескателн диск става за нещо? Има няколко десети от мм потъване от търкането.
Vento съединител - интересен проблем - РЕШЕН
- spa
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Vento съединител - интересен проблем - РЕШЕН
Здравейте. Само споделям какъв проблем ми излезна тези дни. Ситуацията е следната при полусъединител още преди да е започнало релно зацепването се чува тракане/притропване. Нито колата се тресе нито педала вибрира. Видя се, че ще иска разглобяване. Какво искочи в крайна сметка. Оригиналният феродов диск е на люк с четери двойни пружини. Едната външна пружина и се беше счупила малка част от намотката и се беше изместила (застанала накриво). При което при приближаването започва да се търка някъде и съответно да трака. Аз рабира се реших да сменя целият комплект (не знам дали за добро или за лошо). Купих един комплект Закс и тези дни като я взема от мйасторите ще се види как е
п.с. Чудех се дали старият притескателн диск става за нещо? Има няколко десети от мм потъване от търкането.
п.с. Чудех се дали старият притескателн диск става за нещо? Има няколко десети от мм потъване от търкането.
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Vento съединител - интересен проблем - РЕШЕН
spa написа:Здравейте. Само споделям какъв проблем ми излезна тези дни. Ситуацията е следната при полусъединител още преди да е започнало релно зацепването се чува тракане/притропване. Нито колата се тресе нито педала вибрира. Видя се, че ще иска разглобяване. Какво искочи в крайна сметка. Оригиналният феродов диск е на люк с четери двойни пружини. Едната външна пружина и се беше счупила малка част от намотката и се беше изместила (застанала накриво). При което при приближаването започва да се търка някъде и съответно да трака. Аз рабира се реших да сменя целият комплект (не знам дали за добро или за лошо). Купих един комплект Закс и тези дни като я взема от мйасторите ще се види как е
п.с. Чудех се дали старият притескателн диск става за нещо? Има няколко десети от мм потъване от търкането.
Направил си най-доброто - взел си комплект,от може би най-качествената марка на БГ пазара!Добре е,да се сменя винаги и притискателя - ламелите му се "изморяват",в средата,където е аксиалния вал и където стъпва лагерчето също се уморява.Браво,направил си най-доброто!
С обратния притискател ли си?Интересно ми е,затова питам всеки,сменил съединител.
- spa
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Vento съединител - интересен проблем - РЕШЕН
andro_ написа:Направил си най-доброто - взел си комплект,от може би най-качествената марка на БГ пазара!Добре е,да се сменя винаги и притискателя - ламелите му се "изморяват",в средата,където е аксиалния вал и където стъпва лагерчето също се уморява.Браво,направил си най-доброто!
С обратния притискател ли си?Интересно ми е,затова питам всеки,сменил съединител.
Доколкото разбрах съм съм с обърнат съеденител или там както се нарича правилно
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Vento съединител - интересен проблем - РЕШЕН
spa написа:andro_ написа:Направил си най-доброто - взел си комплект,от може би най-качествената марка на БГ пазара!Добре е,да се сменя винаги и притискателя - ламелите му се "изморяват",в средата,където е аксиалния вал и където стъпва лагерчето също се уморява.Браво,направил си най-доброто!
С обратния притискател ли си?Интересно ми е,затова питам всеки,сменил съединител.
Доколкото разбрах съм съм с обърнат съеденител или там както се нарича правилноНа vento-to май повечето са такива.
На повечето VW са такива
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], nikname и 38 госта