KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот moreg » Сря 18 авг 2010 10:00


Днес дадох малко предварение от делкото, защото ми се стори мързелива, и сега като я запаля ми показва 900 оборота и като загрее ги вдига на 950 - 1000
Набира много бързо и по добре върви на тия обороти, 800- 850 са и ниски ми се струва!
В книгата на Haynes пише че GTI 16V работи на празен ход в диапозана 900 - 1000 оборота и аз там чета и така го глася!
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
Пайо01
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот Пайо01 » Пет 20 авг 2010 21:29


Колкото да не ми се иска тябва да го сменям и аз :banghead: Защото при мен симптомите са същите :dummy:
За празния ход тябва да са 900-980 :да:


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот rokera671 » Пет 20 авг 2010 22:20


moreg написа:Както си вървеше и започна да прекъсва и изведнъж да падат рязко оборотите и загасна и дотам :roll: ,Уточнявам че тия прекъсвания и рязко падане на оборотите се наблюдават от месеци но този път вече тотално неще да пали :не:
Ток до + на бубината идва обаче оттам неотива до делкото! Кабелчето между делкото и бубината го смених с ново, и пак няма ток :roll: Бубината и нея смених и пак същото!
Някакви съвети?

Колега ,радвам се ,че си решил проблема и бях сигорен ,че е там!Или бубина или датчик на Хол!


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот aradovanov » Нед 22 авг 2010 6:51


moreg написа:Днес дадох малко предварение от делкото, защото ми се стори мързелива, и сега като я запаля ми показва 900 оборота и като загрее ги вдига на 950 - 1000
Набира много бързо и по добре върви на тия обороти, 800- 850 са и ниски ми се струва!
В книгата на Haynes пише че GTI 16V работи на празен ход в диапозана 900 - 1000 оборота и аз там чета и така го глася!


Как го даде това предварение?
Светна ли я със стробоскоп?
1мм мърдане на делкото знаеш ли колко градуса са?
Като четеш книжки видя ли кой кабел трябва да се откачи за да нагласиш аванса?

Иначе е нормално да се променят оборотите на празен ход, като въртиш делкото.
На дросела има байпасен винт за регулиране на оборотите на празен ход.
Загряла студена - трябва да са 950.


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот moreg » Пон 23 авг 2010 9:56


aradovanov написа:
moreg написа:Днес дадох малко предварение от делкото, защото ми се стори мързелива, и сега като я запаля ми показва 900 оборота и като загрее ги вдига на 950 - 1000
Набира много бързо и по добре върви на тия обороти, 800- 850 са и ниски ми се струва!
В книгата на Haynes пише че GTI 16V работи на празен ход в диапозана 900 - 1000 оборота и аз там чета и така го глася!


Как го даде това предварение?
Светна ли я със стробоскоп?
1мм мърдане на делкото знаеш ли колко градуса са?
Като четеш книжки видя ли кой кабел трябва да се откачи за да нагласиш аванса?

Иначе е нормално да се променят оборотите на празен ход, като въртиш делкото.
На дросела има байпасен винт за регулиране на оборотите на празен ход.
Загряла студена - трябва да са 950.

На кое точно казаш дросел?


golfmk1
Low rider
Мнения: 5576
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот golfmk1 » Пон 23 авг 2010 10:09


Тази анджаклама на която даваш газ(с две думи това на което е закачено жилото на газта) :wink:


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот moreg » Сря 25 авг 2010 17:20


Там на този дросел има едно финно ключе, което цъка като се даде леко газ, и като върнеш газта го затваряш, не го знам за какво е обаче?

Последна промяна от moreg на Чет 26 авг 2010 16:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот aradovanov » Сря 25 авг 2010 17:31


В грешка си!
От делкото обороти не се регулират! Правиш си центровката на запалването от делкото, със стробоскоп!!! След което с байпасния винт на дросела (месингов от предната страна) се регулират оборотите. Вдясно на снимката.
http://images.drive2.ru/car.journal.photos/3800/000/000/016/2b1/88cba28a7035e730-original.jpg

Това ключе е за принудителния празен ход, а и общо взето казва на компа че дроселовата клапа е затворена.


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот Namesata » Сря 25 авг 2010 18:12


moreg написа:........


Колегата е голям шегаджия искаше да купи делко от мен за 10 лв
:drinking: :drinking: :drinking: :drinking:


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот moreg » Сря 25 авг 2010 19:13


aradovanov написа:В грешка си!
От делкото обороти не се регулират! Правиш си центровката на запалването от делкото, със стробоскоп!!! След което с байпасния винт на дросела (месингов от предната страна) се регулират оборотите. Вдясно на снимката.
http://images.drive2.ru/car.journal.photos/3800/000/000/016/2b1/88cba28a7035e730-original.jpg

Това ключе е за принудителния празен ход, а и общо взето казва на компа че дроселовата клапа е затворена.

Да приемам в грешка съм бил :bowdown

Стробоскоп нямам трябва да се ходи в сервиз явно, пък сега ми харесва как върви колата, и не ми се ще да я пипа друг, според мене е добре центрована в момента и си върви добре, и оборотите ги държи около 950-1000!
Лошото е, че нямам доверие на майстори, само веднъж съм ходил в сервиз и после трябваше почти всичко да преправям :?
Аз знам, че колата трябва като и дадеш газ да се форсира моментално и да не се замисля, това според мене е добра центровка :D

Последна промяна от moreg на Сря 25 авг 2010 19:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот moreg » Сря 25 авг 2010 19:36


За този винт ли става въпрос? виж при мене как е, нямам месингов а обиктовен болт с шайба, какво да му регулирам?
Изображение


gti---
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот gti--- » Сря 25 авг 2010 19:53


май верно си прав че не трее да я водиш по сервизи... тва трее да го е направил някой изрод...


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот moreg » Сря 25 авг 2010 20:03


gti--- написа:май верно си прав че не трее да я водиш по сервизи... тва трее да го е направил някой изрод...

Аз ви казвам, че отида ли в сервиз е такива неща се получават :screwy
Въпроса е сега нов дросел ли да взема или да си търся ново месингово болтче за реглаж на оборотите :roll: което е малко вероятно да намеря :?


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот aradovanov » Сря 25 авг 2010 22:00


Карай за сега така щом ти харесва как върви.
Междувременно прочети това онова за к-джетроник - после като опознаеш инжекцията ще си я правиш сам.

Имам 2 дросела за КР излишни може да договорим нещо за единия или само за болта...
пиши на лично ако има интерес...


П.П. делко за КР/ПЛ върви над 40лв. нов датчик на Хол е 65лв.


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот moreg » Чет 26 авг 2010 12:43


Преправих работата! За щастите вътре резбата беше добре, болта който беше завит беше 6 мм и небеше закачил резбата на дросела!
Изображение
Ето и болта който беше завит вътре с буклуците по него за уплътнение :? чирашка работа :roll:
Изображение
Сложих си оригиналния месингов конусен болт с гумичката и работата си дойде на място, оборотите ги направих на 950 :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], enzyle, Google [Bot] и 66 госта