Набира много бързо и по добре върви на тия обороти, 800- 850 са и ниски ми се струва!
В книгата на Haynes пише че GTI 16V работи на празен ход в диапозана 900 - 1000 оборота и аз там чета и така го глася!


moreg написа:Както си вървеше и започна да прекъсва и изведнъж да падат рязко оборотите и загасна и дотам,Уточнявам че тия прекъсвания и рязко падане на оборотите се наблюдават от месеци но този път вече тотално неще да пали
![]()
Ток до + на бубината идва обаче оттам неотива до делкото! Кабелчето между делкото и бубината го смених с ново, и пак няма токБубината и нея смених и пак същото!
Някакви съвети?
moreg написа:Днес дадох малко предварение от делкото, защото ми се стори мързелива, и сега като я запаля ми показва 900 оборота и като загрее ги вдига на 950 - 1000
Набира много бързо и по добре върви на тия обороти, 800- 850 са и ниски ми се струва!
В книгата на Haynes пише че GTI 16V работи на празен ход в диапозана 900 - 1000 оборота и аз там чета и така го глася!
aradovanov написа:moreg написа:Днес дадох малко предварение от делкото, защото ми се стори мързелива, и сега като я запаля ми показва 900 оборота и като загрее ги вдига на 950 - 1000
Набира много бързо и по добре върви на тия обороти, 800- 850 са и ниски ми се струва!
В книгата на Haynes пише че GTI 16V работи на празен ход в диапозана 900 - 1000 оборота и аз там чета и така го глася!
Как го даде това предварение?
Светна ли я със стробоскоп?
1мм мърдане на делкото знаеш ли колко градуса са?
Като четеш книжки видя ли кой кабел трябва да се откачи за да нагласиш аванса?
Иначе е нормално да се променят оборотите на празен ход, като въртиш делкото.
На дросела има байпасен винт за регулиране на оборотите на празен ход.
Загряла студена - трябва да са 950.
moreg написа:........
aradovanov написа:В грешка си!
От делкото обороти не се регулират! Правиш си центровката на запалването от делкото, със стробоскоп!!! След което с байпасния винт на дросела (месингов от предната страна) се регулират оборотите. Вдясно на снимката.
http://images.drive2.ru/car.journal.photos/3800/000/000/016/2b1/88cba28a7035e730-original.jpg
Това ключе е за принудителния празен ход, а и общо взето казва на компа че дроселовата клапа е затворена.
gti--- написа:май верно си прав че не трее да я водиш по сервизи... тва трее да го е направил някой изрод...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта