Наистина 30-40 мин. преди това да стане,заредих 30л от ОМВ студ.град.Никакви признаци за проблем дотогава.
Не знам да има чиптунинг.



Помощ!Останах на пътя.
- zexer
- Мнения: 308
- Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
- Автомобил: Golf2
- Двигател: 1.3 MH
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
При карбураторите има практика от време на време в резервоара да се сипва спирт за да разреди водата вътре и да я "изгори". Не знам при инжекциона дали може да се направи същото.
Иначе на бензиностанциите доколко знам стандартно в цистерните им с бензин има вода на дъното. Когато я допълнят най-вероятно при пълненето водата се измешва с бензина и ако си от първите заредили преди да се отаи ще ти продадът малко водица
Доно това се окаже проблема при теб защото решението ще е най-ефтино. Жалко ако е това проблема че до тук са се потрошили толкова пари
Иначе на бензиностанциите доколко знам стандартно в цистерните им с бензин има вода на дъното. Когато я допълнят най-вероятно при пълненето водата се измешва с бензина и ако си от първите заредили преди да се отаи ще ти продадът малко водица

Доно това се окаже проблема при теб защото решението ще е най-ефтино. Жалко ако е това проблема че до тук са се потрошили толкова пари

- Golfstrom
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Благодаря на отзовалите се дотук.Колата едва ли ще се оправи скоро.Ще се чака ред при единствения що-годе грамотен майстор в града.След като огледах,видях,че нивото на маслото се е вдигнало с 7-8 мм над макс.Смесено с бензин.
"Маисторите" е трябвало да спрат бензиновата помпа, докато въртяха стартера за да проверяват искрата...Предполагам,че това масло е за боклука.А беше ново-лики моли.Бензина за сега не съм сменял.Источих 2л.за да се убедя, че помпата работи.Жълт на цвят.А 95 такъв ли е? И друго. Въпреки ,че сложиха нови дистр.капачка,палец,бобина с комутатор,пак няма искра на свещите. Освен хол датчика, друго има ли значение за искрата?

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ааамииии..... На моя уред 0.7 Ома е съпротивлението на сондите, а си е добро уредче, с това работя ежедневно и му вярвам. Та 1 Ом не е чак болка за умирачка! Би трябвало да си пропусне необходимия ток...
Кое е релето не знам, но според АутоДата-та захранването ти е м/у 23 краче (+12V) и 1-во краче (0V). Провери на пин 43 дали ти идва +12V от имобилайзера

Кое е релето не знам, но според АутоДата-та захранването ти е м/у 23 краче (+12V) и 1-во краче (0V). Провери на пин 43 дали ти идва +12V от имобилайзера
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 80 госта