Помощ!Останах на пътя.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Пет 01 дек 2006 22:08


Наистина 30-40 мин. преди това да стане,заредих 30л от ОМВ студ.град.Никакви признаци за проблем дотогава.
Не знам да има чиптунинг.




Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пет 01 дек 2006 23:45


източи бензина :idea: всичкия :!: и сипи нов :!: тогава пак пробвай да запалиш


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Нед 03 дек 2006 18:04


При карбураторите има практика от време на време в резервоара да се сипва спирт за да разреди водата вътре и да я "изгори". Не знам при инжекциона дали може да се направи същото.

Иначе на бензиностанциите доколко знам стандартно в цистерните им с бензин има вода на дъното. Когато я допълнят най-вероятно при пълненето водата се измешва с бензина и ако си от първите заредили преди да се отаи ще ти продадът малко водица :(

Доно това се окаже проблема при теб защото решението ще е най-ефтино. Жалко ако е това проблема че до тук са се потрошили толкова пари :(


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Нед 03 дек 2006 22:52


те по бензиностанцийте си продават добавки против/незнам как да гокажа/ вода в резервоара.Даже мислех да си я купя профилактично.


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Нед 03 дек 2006 23:24


Благодаря на отзовалите се дотук.Колата едва ли ще се оправи скоро.Ще се чака ред при единствения що-годе грамотен майстор в града.След като огледах,видях,че нивото на маслото се е вдигнало с 7-8 мм над макс.Смесено с бензин. :evil: "Маисторите" е трябвало да спрат бензиновата помпа, докато въртяха стартера за да проверяват искрата...Предполагам,че това масло е за боклука.А беше ново-лики моли.Бензина за сега не съм сменял.Источих 2л.за да се убедя, че помпата работи.Жълт на цвят.А 95 такъв ли е? И друго. Въпреки ,че сложиха нови дистр.капачка,палец,бобина с комутатор,пак няма искра на свещите. Освен хол датчика, друго има ли значение за искрата?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 03 дек 2006 23:40


С кабелите какво направи?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 03 дек 2006 23:55


AFT май има 2 датчика,отговарящи за искрата-този на Хол и още един на разпределителния вал.Единия е в делкото,другия е по мотора,около делкото.


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Пон 04 дек 2006 0:07


Не са сменяни кабелите.Проверявал съм ги преди на тъмно.Бяха добре.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 04 дек 2006 0:11


Какво значи че си ги проверявал-оглеждал си ги или с мултицета?И кой кабели-само на свещите или по цялата верига-от ключа до свещите.


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Пон 04 дек 2006 0:19


Само на свещите.Др. не са проверявани


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 04 дек 2006 0:30


Пробва ли като палиш дали изобщо стига ток до тях и дали дават искра самите свещи.На твое място бих започнал с мултицета от свещите до ключа по цялата верига за да видя каде изчезва тока.


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Пон 04 дек 2006 0:42


Пробвах.Няма искра.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 04 дек 2006 8:40


Колега, вземи от някой познат кабелчета за проба. Най-вече този от бобината до разпределителя. Иначе и четерите на свещите да умрат наведнъж... не ми се вярва.


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Пон 04 дек 2006 17:46


Знае ли някой дали реле 30 захранва ЕКУ симос на АФТ двиг.?
Четох в руския сайд, че това реле създава проблеми подобни на моя.
Измерих съпротивлението му, +на 86 и -на 85 краче.Вместо 0 ом. показа 1 ом.Утре ще ми доставят ново.Това отклонение дали е от значение?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 04 дек 2006 21:54


Ааамииии..... На моя уред 0.7 Ома е съпротивлението на сондите, а си е добро уредче, с това работя ежедневно и му вярвам. Та 1 Ом не е чак болка за умирачка! Би трябвало да си пропусне необходимия ток... :dontknow:
Кое е релето не знам, но според АутоДата-та захранването ти е м/у 23 краче (+12V) и 1-во краче (0V). Провери на пин 43 дали ти идва +12V от имобилайзера



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: zueka1 и 69 госта