Здравейте и отново благодарско за насоките, следях темата но нямах възможност да отговоря понеже бях на село, а телефонът ми няма кирилица. Селото ми е точно Стража имам баба там и ходих до въпросният човек "Борко" за който спомена
Dagestan и се оказа, че бил на море и щял да се прибере по късно днес или утре. Ще се отбия и утре след работа да поговоря с него да видим той какви съвети ще даде и разбира се цена. Иначе за прага ми дадоха цена 50лв и 2-3 дена доставка.
Strosner / Колега наистина мисля да задържа тази кола доста дълго време, че да забравя за годината в която съм я купил, един праг няма да ме откаже.

Доста време търсех подобно нещо VR (5/6) мотор, 4motion, 4 врати, пълен пакет за модела разбира се разумна цена понеже колкото и запазена да е за да я стегна такава кола 3 000лв не мърдат, (кожа, затопляне, темпомат, халогени и търа бъра..) само ел. стабилизираща система липсва, но не ми беше особено полезна на другата 4-ка и така.. На 22г съм още от както влизах прав под масата съм запален фен на golf 4, да не говорим като в topgear даваха R32

по онова време си нямах никакво понятие от автомобили, днес исках да е нещо максимално близо до R32 (с 4 врати) и чисто финансово се ориентирах към на малкия vr мотор.
blade84/ Големи хора сме не се обиждаме лесно

По тази кола за 6 месеца съм инвестирал почти толкова за колкото съм я взел (3 200лв в ръцете на джамбаза), не се оплаквам понеже аз самият си знаех, че така ще стане купуваш с "оглед" за "Х" пари и влагаш още толкова (ако е на тази възраст) и се хвалиш че имаш кола! Та колата ако искаш ми вярвай никъде няма ръжда преди няма месец сменях вериги и цялата предница се разглоби никакви ръжди, единствено този праг, отзад стабилизиращата щанга (ръждата е повърхностна) и капачките на задните амортисьори (външната ламарина) но амовете държат още! Като за последно ми оставаше да сменя един заден тампон на носача, обслужване на халдекс и масло за задния диф. Но явно трябва да сменя и прага преди да се похваля, че имам кола!
Гледал съм много проекти чуждестранни където купето буквално го купуват на килограм и накрая

, според мен всичко опира до майстора и оборудването, а не до досадната ръжда! (разбира се и до финанси, но както казах по горе и да се затрудня ще ги спестя за тази кола)
Та като поговоря с майстора ще пиша пак за прогреса, заглавието не е по шаблон, но не виждам смисъл от това понеже дали ще е дизел или "х" година все тая прагът е един и същи за всички 4-ки като изключим броя на вратите и вероятно комбито. Надявам се, че не е проблем , още веднъж благодаря
