


liuboo написа:по дискавъри направиха опит еднакви коли с клима.и кола без клима но с отворени прозорци с еднакво колич.гориво по един и същи път,и еднаква скорост,на коя кола мислиш свърши първо горивото,а на тази с климатика,мисля че с кора ще е по добре и няма да се получава такова завихряне отдолу
DAXC написа:BUHALA написа:...Имам предвид че само ВЕНТО-ДИЗЕЛ има такава фабрична кора...
Искам само да отметна, че не само Венто-дизел има фабрична кора под двигателя. На Голф3-дизел също се поставят в завода.
bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)
само разсъждавам без да имам опит
joker написа:bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)
само разсъждавам без да имам опит
Ей това имах впредвид бе колеги като питах за охлаждането!Ами нали естествената циркулация на въздуха се нарушава и не само при загасен и спрял автомобил....не може да няма ефект върху охлаждането,а нашите бензинки особено лятото съвсем не са безпроблемни в тази област....четет темите въвфорума и ще видите!
Ама нямам опит в тази област и затова питам,а не се ангажирам с мнение!
joker написа:bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)
само разсъждавам без да имам опит
Ей това имах впредвид бе колеги като питах за охлаждането!Ами нали естествената циркулация на въздуха се нарушава и не само при загасен и спрял автомобил....не може да няма ефект върху охлаждането,а нашите бензинки особено лятото съвсем не са безпроблемни в тази област....четет темите въвфорума и ще видите!
Ама нямам опит в тази област и затова питам,а не се ангажирам с мнение!
vit_autosofia написа:Я помисли като ти включи перката на радиатора кой мотор ще се охлади по-бързо този с кора или този без кора
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 125 госта