Има ли разлика между корите под двигателя на Г2 и Г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
liuboo
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот liuboo » Нед 27 май 2007 16:20


3-4 литра ли :lol: :lol: :shocked




Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Нед 27 май 2007 16:23


liuboo градски,слагай кората ,няма да съжаляваш.
Моята я взех от Vento,вече е изкарала година и половина и не е мръднала,в комбинация със страничните кори колата изцяло се затваря отдолу...готино е,мен много ме дразнеше гледката на асфалта при вдигнат капак :D .
На Vento и BUHALA корите са от един и същ материал т.е. Vento ги вземаше от Buhala...
П.П.Това с икономията на гориво е несериозно :lol: ...


Потребителски аватар
liuboo
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот liuboo » Нед 27 май 2007 17:30


:lol: благодаря за съвета градски,ще я сложа и мен дето викаш ме дразни асвалта от долу ти сам ли си я монтира,и каде е това венто магазин ли е какво е :?:


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Нед 27 май 2007 19:55


liuboo написа:по дискавъри направиха опит еднакви коли с клима.и кола без клима но с отворени прозорци с еднакво колич.гориво по един и същи път,и еднаква скорост,на коя кола мислиш свърши първо горивото,а на тази с климатика,мисля че с кора ще е по добре и няма да се получава такова завихряне отдолу

Не си гледал продължението на тв предаване оказва се че над 80 км/ч положението се променя тотално климата става по изгоден(над тази скорост съпротивлението оакзва много по голямо влияние)


sorry че се отклонявам от темата


Потребителски аватар
ICE
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас

Мнениеот ICE » Нед 27 май 2007 23:15


liuboo написа:... и каде е това венто магазин ли е какво е :?:

Относно кората, както писах и по-горе,
аз говорих с момче от форума с ник Vento (не е магазин)!

ПП. Предложението още е в сила.
8)


Потребителски аватар
BUHALA
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот BUHALA » Сря 30 май 2007 0:40


Хах ква хубава тема сте си заформили.
Ся - да обясня - има двигатели на които кората не пасва идеално.
Имам предвид че само ВЕНТО-ДИЗЕЛ има такава фабрична кора. Венто бензин, голф, поло ибиза и кордоба - нямат. Понеже завода не поставя кори на тях им липсва и една пластмасова ивица от около 5-6 сантиметра която се монтира под предната броня и за нея се защипва кората. Липсата на тази ивица налага в предната част на кората да се импровизира със винтове или свински опашки, но това не е никакъв проблем - кората си застава идеално на мястото - просто трябва да се хване с нещо за малката гредичка под радиатора. Има и някой двигатели на които картера е изместен, или колекторите минават отпред и се изнасят под двигателя - така че кората не става за абсолютно всички.
Най доброто за което се сещам е да пусна една снимка, а всеки който се интересува да си погледне колата на канал за да види дали кората ще му пасне (има много видове двигатели и ги въртят из много модели и не знам на кой пасва и на кой не)
Значи - кората се захваща за гредите на шасито, така че става за всички - гледайте къде е разположен картера и дали ще пасне в дупката на кората.
На първите две снимки кората не пасва и в отвора за картера се озовава тръбата на ауспуха (пак става - но не е баш както трябва)
На вторите две снимки кората си пасва като по учебник. Вижда се как съм ползвал два болта за да я закрепя отпред понеже не се защипва заради липсата на споменатата ивица между бронята и кората. Има и една свинска опашка посредата, но тя не се вижда)
Изображение
Изображение



Изображение
Изображение


Изображение


Изображение


Обяснявам всичко с такива подробности, за да не каже после някой - ама тя не ми пасна на 100% - Бухала ме измами
Цената на кората в магазинната мрежа варира от 160 до 300лв.
За 50лв. се надявам никой да не си мисли че правя накаква далавера по форумите и праскам некви луди печалби.

За желаещите - давате си адреса трите имена и мобилен телефон на лични и ви пращам корите с наложен платеж и куриерските разходи за ваша сметка. От Пловдив до София (примерно) разхода за куриера е 5-6лв.
Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен - ако някой го интересува нещо конкретно - да пита


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 30 май 2007 9:11


BUHALA написа:...Имам предвид че само ВЕНТО-ДИЗЕЛ има такава фабрична кора...

Искам само да отметна, че не само Венто-дизел има фабрична кора под двигателя. На Голф3-дизел също се поставят в завода.

Кора от Голф3-дизел:

Изображение

Кора от Венто-дизел:

Изображение


Потребителски аватар
BUHALA
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот BUHALA » Сря 30 май 2007 12:35


DAXC написа:
BUHALA написа:...Имам предвид че само ВЕНТО-ДИЗЕЛ има такава фабрична кора...

Искам само да отметна, че не само Венто-дизел има фабрична кора под двигателя. На Голф3-дизел също се поставят в завода.


Абсолютно си прав.корите са идентични - слагат се на дизели. Явно идеята е че бензиновият двидател е по-чист и няма нужда от такава...

Тези "крачета"(в предната част) на моите кори не ги оформям, за да може да се монтират и на коли които нямат въпросната пластмасова ивица която ги посреща. Моите са плътни и който има такава пластмаса отпред си изрязва крачетата на място за да сме сигурни че ще си паснат точно в леглата


bocotam
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 05 май 2005 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bocotam » Сря 30 май 2007 13:19


След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)

само разсъждавам без да имам опит


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 30 май 2007 13:34


bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)

само разсъждавам без да имам опит

Ей това имах впредвид бе колеги като питах за охлаждането!Ами нали естествената циркулация на въздуха се нарушава и не само при загасен и спрял автомобил....не може да няма ефект върху охлаждането,а нашите бензинки особено лятото съвсем не са безпроблемни в тази област....четет темите въвфорума и ще видите!
Ама нямам опит в тази област и затова питам,а не се ангажирам с мнение!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 30 май 2007 13:36


Няма проблеми с охлаждането.(имам опит с поставяне на кора)
И преди кора и след това всичко е 6 с температурата.


Потребителски аватар
BUHALA
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот BUHALA » Сря 30 май 2007 13:39


За обдухването на мотора не мисля че ще има проблем. При загасен гпрещ двигател топлината се катери нагоре - така че затварянето отдолу не е проблем. Кората покрива двигателя отдолу, но не отива назад към "тунела", така че влезлият отпред въздух спокойно си излиза и обдухва двигателя.
Доста хора ме питат на лични дали става за този или онзи двигател.
Ще им отговоря тук:
Монтаж сум правил на доста, но повечето ги разпращам с куриери и хората си ги слагат сами.
Има доста двигатели който се въртят по различните модели, а аз нямам списък за кой става и за кои -не.
Общо взето не съм си поставил задача да помня ABD, ABF, ABC ПЛМ,КЦЩ, и т.н. Когато монтирам аз качвам колата на канала и налагам кората - ако стане - добре. Ако не стане - здраве да е :D
Ако не можете да прецените сами - пратете ми снимка на двигателя сниман отдолу и аз ще ви отговоря.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 30 май 2007 16:52


joker написа:
bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)

само разсъждавам без да имам опит

Ей това имах впредвид бе колеги като питах за охлаждането!Ами нали естествената циркулация на въздуха се нарушава и не само при загасен и спрял автомобил....не може да няма ефект върху охлаждането,а нашите бензинки особено лятото съвсем не са безпроблемни в тази област....четет темите въвфорума и ще видите!
Ама нямам опит в тази област и затова питам,а не се ангажирам с мнение!


За охлаждането да двигателя е необходимо въздушната струя да обдухва картера и радятора. Както е видимо на снимките, корите са с отвор на мястото на картера, т.е. въздуха в движение ще си охлажда. За рядятора-отворите на бронята.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 30 май 2007 17:09


joker написа:
bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)

само разсъждавам без да имам опит

Ей това имах впредвид бе колеги като питах за охлаждането!Ами нали естествената циркулация на въздуха се нарушава и не само при загасен и спрял автомобил....не може да няма ефект върху охлаждането,а нашите бензинки особено лятото съвсем не са безпроблемни в тази област....четет темите въвфорума и ще видите!
Ама нямам опит в тази област и затова питам,а не се ангажирам с мнение!

Бате ти във всичко имаш опит май.Я помисли като ти включи перката на радиатора кой мотор ще се охлади по-бързо този с кора или този без кора


Потребителски аватар
BUHALA
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот BUHALA » Сря 30 май 2007 17:30


vit_autosofia написа:Я помисли като ти включи перката на радиатора кой мотор ще се охлади по-бързо този с кора или този без кора


Според теб кората ще пречи за охлаждането (така разбирам)
При положение че вече съм разпратил над 200 кори за 2 години из цяла БГ и никой не е имал проблем да ги ползва - значи мисля че няма нищо притеснително.
А като завали един дъжд нали всички собственици на тройки (примерно) знаят за какво става като се намокри компа. Свеят лампи, клеясват контактни крачета......... Или пък като си вдигнеш капака на добре поддържаната кола и видиш двигателя целия охвърлян във кал и прахоляк
Ама както и да е де - всеки си знае какво прави с колата си



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 125 госта