
Има ли разлика между корите под двигателя на Г2 и Г3
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
liuboo градски,слагай кората ,няма да съжаляваш.
Моята я взех от Vento,вече е изкарала година и половина и не е мръднала,в комбинация със страничните кори колата изцяло се затваря отдолу...готино е,мен много ме дразнеше гледката на асфалта при вдигнат капак
.
На Vento и BUHALA корите са от един и същ материал т.е. Vento ги вземаше от Buhala...
П.П.Това с икономията на гориво е несериозно
...
Моята я взех от Vento,вече е изкарала година и половина и не е мръднала,в комбинация със страничните кори колата изцяло се затваря отдолу...готино е,мен много ме дразнеше гледката на асфалта при вдигнат капак
На Vento и BUHALA корите са от един и същ материал т.е. Vento ги вземаше от Buhala...
П.П.Това с икономията на гориво е несериозно
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
liuboo написа:по дискавъри направиха опит еднакви коли с клима.и кола без клима но с отворени прозорци с еднакво колич.гориво по един и същи път,и еднаква скорост,на коя кола мислиш свърши първо горивото,а на тази с климатика,мисля че с кора ще е по добре и няма да се получава такова завихряне отдолу
Не си гледал продължението на тв предаване оказва се че над 80 км/ч положението се променя тотално климата става по изгоден(над тази скорост съпротивлението оакзва много по голямо влияние)
sorry че се отклонявам от темата
- BUHALA
- Мнения: 63
- Регистриран на: Нед 05 фев 2006 14:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Хах ква хубава тема сте си заформили.
Ся - да обясня - има двигатели на които кората не пасва идеално.
Имам предвид че само ВЕНТО-ДИЗЕЛ има такава фабрична кора. Венто бензин, голф, поло ибиза и кордоба - нямат. Понеже завода не поставя кори на тях им липсва и една пластмасова ивица от около 5-6 сантиметра която се монтира под предната броня и за нея се защипва кората. Липсата на тази ивица налага в предната част на кората да се импровизира със винтове или свински опашки, но това не е никакъв проблем - кората си застава идеално на мястото - просто трябва да се хване с нещо за малката гредичка под радиатора. Има и някой двигатели на които картера е изместен, или колекторите минават отпред и се изнасят под двигателя - така че кората не става за абсолютно всички.
Най доброто за което се сещам е да пусна една снимка, а всеки който се интересува да си погледне колата на канал за да види дали кората ще му пасне (има много видове двигатели и ги въртят из много модели и не знам на кой пасва и на кой не)
Значи - кората се захваща за гредите на шасито, така че става за всички - гледайте къде е разположен картера и дали ще пасне в дупката на кората.
На първите две снимки кората не пасва и в отвора за картера се озовава тръбата на ауспуха (пак става - но не е баш както трябва)
На вторите две снимки кората си пасва като по учебник. Вижда се как съм ползвал два болта за да я закрепя отпред понеже не се защипва заради липсата на споменатата ивица между бронята и кората. Има и една свинска опашка посредата, но тя не се вижда)
Обяснявам всичко с такива подробности, за да не каже после някой - ама тя не ми пасна на 100% - Бухала ме измами
Цената на кората в магазинната мрежа варира от 160 до 300лв.
За 50лв. се надявам никой да не си мисли че правя накаква далавера по форумите и праскам некви луди печалби.
За желаещите - давате си адреса трите имена и мобилен телефон на лични и ви пращам корите с наложен платеж и куриерските разходи за ваша сметка. От Пловдив до София (примерно) разхода за куриера е 5-6лв.
Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен - ако някой го интересува нещо конкретно - да пита
Ся - да обясня - има двигатели на които кората не пасва идеално.
Имам предвид че само ВЕНТО-ДИЗЕЛ има такава фабрична кора. Венто бензин, голф, поло ибиза и кордоба - нямат. Понеже завода не поставя кори на тях им липсва и една пластмасова ивица от около 5-6 сантиметра която се монтира под предната броня и за нея се защипва кората. Липсата на тази ивица налага в предната част на кората да се импровизира със винтове или свински опашки, но това не е никакъв проблем - кората си застава идеално на мястото - просто трябва да се хване с нещо за малката гредичка под радиатора. Има и някой двигатели на които картера е изместен, или колекторите минават отпред и се изнасят под двигателя - така че кората не става за абсолютно всички.
Най доброто за което се сещам е да пусна една снимка, а всеки който се интересува да си погледне колата на канал за да види дали кората ще му пасне (има много видове двигатели и ги въртят из много модели и не знам на кой пасва и на кой не)
Значи - кората се захваща за гредите на шасито, така че става за всички - гледайте къде е разположен картера и дали ще пасне в дупката на кората.
На първите две снимки кората не пасва и в отвора за картера се озовава тръбата на ауспуха (пак става - но не е баш както трябва)
На вторите две снимки кората си пасва като по учебник. Вижда се как съм ползвал два болта за да я закрепя отпред понеже не се защипва заради липсата на споменатата ивица между бронята и кората. Има и една свинска опашка посредата, но тя не се вижда)
Обяснявам всичко с такива подробности, за да не каже после някой - ама тя не ми пасна на 100% - Бухала ме измами
Цената на кората в магазинната мрежа варира от 160 до 300лв.
За 50лв. се надявам никой да не си мисли че правя накаква далавера по форумите и праскам некви луди печалби.
За желаещите - давате си адреса трите имена и мобилен телефон на лични и ви пращам корите с наложен платеж и куриерските разходи за ваша сметка. От Пловдив до София (примерно) разхода за куриера е 5-6лв.
Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен - ако някой го интересува нещо конкретно - да пита
- BUHALA
- Мнения: 63
- Регистриран на: Нед 05 фев 2006 14:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
DAXC написа:BUHALA написа:...Имам предвид че само ВЕНТО-ДИЗЕЛ има такава фабрична кора...
Искам само да отметна, че не само Венто-дизел има фабрична кора под двигателя. На Голф3-дизел също се поставят в завода.
Абсолютно си прав.корите са идентични - слагат се на дизели. Явно идеята е че бензиновият двидател е по-чист и няма нужда от такава...
Тези "крачета"(в предната част) на моите кори не ги оформям, за да може да се монтират и на коли които нямат въпросната пластмасова ивица която ги посреща. Моите са плътни и който има такава пластмаса отпред си изрязва крачетата на място за да сме сигурни че ще си паснат точно в леглата
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)
само разсъждавам без да имам опит
Ей това имах впредвид бе колеги като питах за охлаждането!Ами нали естествената циркулация на въздуха се нарушава и не само при загасен и спрял автомобил....не може да няма ефект върху охлаждането,а нашите бензинки особено лятото съвсем не са безпроблемни в тази област....четет темите въвфорума и ще видите!
Ама нямам опит в тази област и затова питам,а не се ангажирам с мнение!
- BUHALA
- Мнения: 63
- Регистриран на: Нед 05 фев 2006 14:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
За обдухването на мотора не мисля че ще има проблем. При загасен гпрещ двигател топлината се катери нагоре - така че затварянето отдолу не е проблем. Кората покрива двигателя отдолу, но не отива назад към "тунела", така че влезлият отпред въздух спокойно си излиза и обдухва двигателя.
Доста хора ме питат на лични дали става за този или онзи двигател.
Ще им отговоря тук:
Монтаж сум правил на доста, но повечето ги разпращам с куриери и хората си ги слагат сами.
Има доста двигатели който се въртят по различните модели, а аз нямам списък за кой става и за кои -не.
Общо взето не съм си поставил задача да помня ABD, ABF, ABC ПЛМ,КЦЩ, и т.н. Когато монтирам аз качвам колата на канала и налагам кората - ако стане - добре. Ако не стане - здраве да е
Ако не можете да прецените сами - пратете ми снимка на двигателя сниман отдолу и аз ще ви отговоря.
Доста хора ме питат на лични дали става за този или онзи двигател.
Ще им отговоря тук:
Монтаж сум правил на доста, но повечето ги разпращам с куриери и хората си ги слагат сами.
Има доста двигатели който се въртят по различните модели, а аз нямам списък за кой става и за кои -не.
Общо взето не съм си поставил задача да помня ABD, ABF, ABC ПЛМ,КЦЩ, и т.н. Когато монтирам аз качвам колата на канала и налагам кората - ако стане - добре. Ако не стане - здраве да е
Ако не можете да прецените сами - пратете ми снимка на двигателя сниман отдолу и аз ще ви отговоря.
joker написа:bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)
само разсъждавам без да имам опит
Ей това имах впредвид бе колеги като питах за охлаждането!Ами нали естествената циркулация на въздуха се нарушава и не само при загасен и спрял автомобил....не може да няма ефект върху охлаждането,а нашите бензинки особено лятото съвсем не са безпроблемни в тази област....четет темите въвфорума и ще видите!
Ама нямам опит в тази област и затова питам,а не се ангажирам с мнение!
За охлаждането да двигателя е необходимо въздушната струя да обдухва картера и радятора. Както е видимо на снимките, корите са с отвор на мястото на картера, т.е. въздуха в движение ще си охлажда. За рядятора-отворите на бронята.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
joker написа:bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)
само разсъждавам без да имам опит
Ей това имах впредвид бе колеги като питах за охлаждането!Ами нали естествената циркулация на въздуха се нарушава и не само при загасен и спрял автомобил....не може да няма ефект върху охлаждането,а нашите бензинки особено лятото съвсем не са безпроблемни в тази област....четет темите въвфорума и ще видите!
Ама нямам опит в тази област и затова питам,а не се ангажирам с мнение!
Бате ти във всичко имаш опит май.Я помисли като ти включи перката на радиатора кой мотор ще се охлади по-бързо този с кора или този без кора
- BUHALA
- Мнения: 63
- Регистриран на: Нед 05 фев 2006 14:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
vit_autosofia написа:Я помисли като ти включи перката на радиатора кой мотор ще се охлади по-бързо този с кора или този без кора
Според теб кората ще пречи за охлаждането (така разбирам)
При положение че вече съм разпратил над 200 кори за 2 години из цяла БГ и никой не е имал проблем да ги ползва - значи мисля че няма нищо притеснително.
А като завали един дъжд нали всички собственици на тройки (примерно) знаят за какво става като се намокри компа. Свеят лампи, клеясват контактни крачета......... Или пък като си вдигнеш капака на добре поддържаната кола и видиш двигателя целия охвърлян във кал и прахоляк
Ама както и да е де - всеки си знае какво прави с колата си
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 82 госта
