бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13383
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 25 фев 2018 20:13


Колега,снимай ги,и качи снимка в темата.




aironhight
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 24 фев 2018 18:51
Автомобил:
Двигател:

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот aironhight » Пон 26 фев 2018 1:52


Утре ще пристигнат, като ги сменя ще кача снимки и ще пиша дали се е оправил проблема. :beer


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот KBK » Пон 26 фев 2018 16:22


Колеги с какви свещи карате по 70 000 Km обикновени или иридиеви? Аз си мислех че съм направил доста на иридиевите - 75 к и си купих пак такива да ги сменям :mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот stefan4o » Пон 26 фев 2018 17:38


На иридиевите им дават около 100 000км.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот Vidol Nikolov » Пон 26 фев 2018 18:06


Старите ми бяха иридиеви, никога не ги смених, точно на 120 000км бракувах колата, а я взех с тях :)


aironhight
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 24 фев 2018 18:51
Автомобил:
Двигател:

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот aironhight » Пон 26 фев 2018 18:29


Здрасти, колеги. Оказа се, че утре идват частите. Днес имах свободно време и отидох до колата да се опитам да разбера кой цилиндър е 'неработещия'. Започнах да вадя кабелите от бобината един по един, докато не разбрах, че всъщност са два 'лошите' цилиндри. При вадене на кабел за първи или трети цилиндър(на бобината вляво кабелите) докато колата е запалена, оборотите падат и после пак се връщат, като мотора се тресе малко повече, но при вадене на втори или четвърти(на бобината вдясно кабелите) оборотите падат драстично и колата угасва. Какво мислите?


jero82
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:25
Автомобил: BORA 2.0 115 hp
Двигател: APK
Местоположение: sofia/silistra

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот jero82 » Пон 26 фев 2018 20:14


KBK написа:Колеги с какви свещи карате по 70 000 Km обикновени или иридиеви? Аз си мислех че съм направил доста на иридиевите - 75 к и си купих пак такива да ги сменям :mhihi

моите не помня какви бяха... май че бош двуполюсни, но май определено са за смяна вече,защото забелязвам леко прекъсване на двигателя и понякога има детонации в гърнетата.... малко като ЗИЛ е :biggrin също и повече въртене докато запали . Ама като знам как се сменят, май ще изкарат до пролета :smile


jero82
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:25
Автомобил: BORA 2.0 115 hp
Двигател: APK
Местоположение: sofia/silistra

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот jero82 » Пон 26 фев 2018 20:17


aironhight написа:Здрасти, колеги. Оказа се, че утре идват частите. Днес имах свободно време и отидох до колата да се опитам да разбера кой цилиндър е 'неработещия'. Започнах да вадя кабелите от бобината един по един, докато не разбрах, че всъщност са два 'лошите' цилиндри. При вадене на кабел за първи или трети цилиндър(на бобината вляво кабелите) докато колата е запалена, оборотите падат и после пак се връщат, като мотора се тресе малко повече, но при вадене на втори или четвърти(на бобината вдясно кабелите) оборотите падат драстично и колата угасва. Какво мислите?

е ,значи тия двата работят със сигурност :smile


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13383
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 26 фев 2018 20:26


И бобина си купи.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 26 фев 2018 22:48


KBK написа:Колеги с какви свещи карате по 70 000 Km обикновени или иридиеви? Аз си мислех че съм направил доста на иридиевите - 75 к и си купих пак такива да ги сменям :mhihi

NGK по каталог 3 полюсни


aironhight
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 24 фев 2018 18:51
Автомобил:
Двигател:

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот aironhight » Чет 01 мар 2018 10:26


Ето го проблема какъв е... Благодаря за помощта, върнах бобината, защото се оправи след новите свещи. А ако някой иска да се захваща със смяната на свещи и кабели в този мотор да се въоражи с адски много нерви, защото е направо хамалска работа...
СНИМКА


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13383
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 01 мар 2018 12:31


Приключили са.
Следи си маслото,със сигурност го гори.
И то не малко.
Аз свалям всмукателния колектор.


aironhight
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 24 фев 2018 18:51
Автомобил:
Двигател:

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот aironhight » Чет 01 мар 2018 17:02


И аз свалях колектор. Много бяха мръсни тръбите на колектора, изчистих ги колкото можах без да ги свалям нацяло, но целите са в масло... Чудя се какво да правя с тези маслени изпарения. Карах на Кастрол магнатек 5в40, сега съм с шел 5в40. Кастрола сякаш повече го смучеше, защото след смяната не ми се е налагало да доливам - падна нивото, но не чак толкова. Живея в Дания и маслата си ги купувам от големи магазини, предполагам не са ментета. Какво масло бихте ми препоръчали?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13383
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 01 мар 2018 17:16


Не е от маслото.
Ако караш малко км годишно,доливай.
Ако автомобила ти харесва,и смяташ да го караш,отваряш и ремонтираш.
Но в Дания се съмнявам да излезе изгодно този ремонт.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 33 госта