бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Колега,снимай ги,и качи снимка в темата.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 24 фев 2018 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Утре ще пристигнат, като ги сменя ще кача снимки и ще пиша дали се е оправил проблема. 

- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Колеги с какви свещи карате по 70 000 Km обикновени или иридиеви? Аз си мислех че съм направил доста на иридиевите - 75 к и си купих пак такива да ги сменям 

- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
На иридиевите им дават около 100 000км.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Старите ми бяха иридиеви, никога не ги смених, точно на 120 000км бракувах колата, а я взех с тях :)
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 24 фев 2018 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Здрасти, колеги. Оказа се, че утре идват частите. Днес имах свободно време и отидох до колата да се опитам да разбера кой цилиндър е 'неработещия'. Започнах да вадя кабелите от бобината един по един, докато не разбрах, че всъщност са два 'лошите' цилиндри. При вадене на кабел за първи или трети цилиндър(на бобината вляво кабелите) докато колата е запалена, оборотите падат и после пак се връщат, като мотора се тресе малко повече, но при вадене на втори или четвърти(на бобината вдясно кабелите) оборотите падат драстично и колата угасва. Какво мислите?
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:25
- Автомобил: BORA 2.0 115 hp
- Двигател: APK
- Местоположение: sofia/silistra
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
KBK написа:Колеги с какви свещи карате по 70 000 Km обикновени или иридиеви? Аз си мислех че съм направил доста на иридиевите - 75 к и си купих пак такива да ги сменям
моите не помня какви бяха... май че бош двуполюсни, но май определено са за смяна вече,защото забелязвам леко прекъсване на двигателя и понякога има детонации в гърнетата.... малко като ЗИЛ е


-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:25
- Автомобил: BORA 2.0 115 hp
- Двигател: APK
- Местоположение: sofia/silistra
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
aironhight написа:Здрасти, колеги. Оказа се, че утре идват частите. Днес имах свободно време и отидох до колата да се опитам да разбера кой цилиндър е 'неработещия'. Започнах да вадя кабелите от бобината един по един, докато не разбрах, че всъщност са два 'лошите' цилиндри. При вадене на кабел за първи или трети цилиндър(на бобината вляво кабелите) докато колата е запалена, оборотите падат и после пак се връщат, като мотора се тресе малко повече, но при вадене на втори или четвърти(на бобината вдясно кабелите) оборотите падат драстично и колата угасва. Какво мислите?
е ,значи тия двата работят със сигурност

-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
И бобина си купи.
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
KBK написа:Колеги с какви свещи карате по 70 000 Km обикновени или иридиеви? Аз си мислех че съм направил доста на иридиевите - 75 к и си купих пак такива да ги сменям
NGK по каталог 3 полюсни
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 24 фев 2018 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Ето го проблема какъв е... Благодаря за помощта, върнах бобината, защото се оправи след новите свещи. А ако някой иска да се захваща със смяната на свещи и кабели в този мотор да се въоражи с адски много нерви, защото е направо хамалска работа...
СНИМКА
СНИМКА
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Приключили са.
Следи си маслото,със сигурност го гори.
И то не малко.
Аз свалям всмукателния колектор.
Следи си маслото,със сигурност го гори.
И то не малко.
Аз свалям всмукателния колектор.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 24 фев 2018 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
И аз свалях колектор. Много бяха мръсни тръбите на колектора, изчистих ги колкото можах без да ги свалям нацяло, но целите са в масло... Чудя се какво да правя с тези маслени изпарения. Карах на Кастрол магнатек 5в40, сега съм с шел 5в40. Кастрола сякаш повече го смучеше, защото след смяната не ми се е налагало да доливам - падна нивото, но не чак толкова. Живея в Дания и маслата си ги купувам от големи магазини, предполагам не са ментета. Какво масло бихте ми препоръчали?
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Не е от маслото.
Ако караш малко км годишно,доливай.
Ако автомобила ти харесва,и смяташ да го караш,отваряш и ремонтираш.
Но в Дания се съмнявам да излезе изгодно този ремонт.
Ако караш малко км годишно,доливай.
Ако автомобила ти харесва,и смяташ да го караш,отваряш и ремонтираш.
Но в Дания се съмнявам да излезе изгодно този ремонт.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 33 госта