Загряване
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
загряване
Аз имах подозрения , че моя е заседнал на полуотворено. Като пускам баир на скорост се охлаждам до м/у средата и първа четвърт. Като качвам Витиня на 5-та с 110 км/ч и външна темп 35 гр. преминавам трета четвърт и пускам парното от шубе/ веднага започва да пада темп. с пуснато парно/. Спирам след последния тунел вътре ми показва на 3/4, перката ми не работи. А е изрядна и винаги се пуска в задръстванията малко след полвината. Викам си ще го сменям взех си Бер тръгвам да източвам антифриза изтече само тая от радиатора , значи си се затваря. И без това нямах време налях му го отново и сега съм пред дилема уреда ли ме лъже, термостата не отвря напълно или радиатора ми е задръстен?
Ще ми трябва цял ден, а в момента нямам такъв до отпуската. А дотогава по-далече от баири. 
CRX Racing написа:IvoG написа:CRX Racing написа:А какви са последствията ако караш с "неработещ" термостат?
Зависи как не работи.
Ако не отваря кофти - прегряваш
Ако стои постоянно отворен - за лятото по добе зимата не може да загрее.
Е седи на 70 градуса в движение и 90 на задръствания.
И моя е така. Най интересното е че докато стигне 70 градуса си е затворен - долния маркуч е студен и при тая температура се затопля. Което ме навежда на мисълта че работи но просто е се е бъгнал нещо и отваря по-рано. Иначе съм засичал разхода много пъти и си отговаря на предписанията, освен това през зимата парното ми духа доволно топло - явно тия 70 градуса на течността са достатъчни за да духа топло и според мен остава единствения проблем това че не е съвсем оптималната температура и може би /както казват колеги тука във форума/ е възможно да има в някаква степен малко по-голаямо износване на двигателя. Почти сигурен съм в показанията на таблото защото веднага след преминаването на средната черта се включва перката на 1-ва ксорост. При пуснат климатик ми качва още малко температурата през лятото и отива към 80 градуса - за извънградско говоря. Иначе отдавна мисля да го сменя ама като не ми създава проблеми и си карам така.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
plamen032 написа:При добро регулиране не би трябвало да влияе.. мисля че ако сместа е обеднена и натискаш повече е възможно да загрява малко повече
Мисля че като центровка е добре проблема е че си върви леко на магистралата с 120 и почва да загрява постепенно до 100+, ако я карам с 140-150(на дълъг баир) определено имам релани шансове да я прегрея.
Карам 3-ка ,1.4 - моно инж. На място и със скорост до 90км. не загрява , ако я настъпя ( 120 - 140 ) или катеря дълъг баир - загравя - 100 +... Загряването ,не е от клапан , датчик , уред на таблото или замърсена охл. система...в три сервиза изпроваха всички тези неща ,върху колицата - на пук тя пак продължава да грее... Дайте някакъв съвет , не ми се ще да се разделям с колцата ....
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
welder написа:Карам 3-ка ,1.4 - моно инж. На място и със скорост до 90км. не загрява , ако я настъпя ( 120 - 140 ) или катеря дълъг баир - загравя - 100 +... Загряването ,не е от клапан , датчик , уред на таблото или замърсена охл. система...в три сервиза изпроваха всички тези неща ,върху колицата - на пук тя пак продължава да грее... Дайте някакъв съвет , не ми се ще да се разделям с колцата ....
Ами при мен положението е същото само дето градско си загрява вкл. перка охлажда, докато извънградско както каза при по дълъг баир с над 100-110 почва да грее.
При мен всичко по охладителната система е проверявано и оправено и пак грее. Може би за това този модел ABU имат славата на чайник
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
RS6 написа:A някой да знае на 2Е мотора термостата на колко трябва да отваря. Защото мисля , че моя е т. нар. летен термостат. Лятото в задръстванията и големите жеги държи на 100С и в движение пада, [b]но зимата все е около 70С[/b], а пък парното си е печка.
Твоят термостат е т.н. развален термостат
Сменяй го.!!!!
Имам и аз проблем със загряването ,маркучите(към радиатора ) не са твърди,загрява на 100 градуса,дачика е сменен ,термостата отваря добре,обаче не знам дали проблема не е в капачката на разширителното казанче,защото като загрее се пълни почти до горе и като развивам изпуска налягане. Моля за съвет .
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Диян написа:Имам и аз проблем със загряването ,маркучите(към радиатора ) не са твърди,загрява на 100 градуса,дачика е сменен ,термостата отваря добре,обаче не знам дали проблема не е в капачката на разширителното казанче,защото като загрее се пълни почти до горе и като развивам изпуска налягане. Моля за съвет .
А ти да нямаш изпищяла гарнитура????
joker написа:RS6 написа:A някой да знае на 2Е мотора термостата на колко трябва да отваря. Защото мисля , че моя е т. нар. летен термостат. Лятото в задръстванията и големите жеги държи на 100С и в движение пада, [b]но зимата все е около 70С[/b], а пък парното си е печка.
Твоят термостат е т.н. развален термостат
Сменяй го.!!!!
Мерси, но с какъв. BEHR добър ли е или да скачам до ЮНайтед.
П.П. Да разбирам, че 100Ц е ОК( и по книжка си го дават с тази работна температура). Проблема е в ниската температура?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта