Загряване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

загряване

Мнениеот lozan67 » Вто 24 юли 2007 19:17


Аз имах подозрения , че моя е заседнал на полуотворено. Като пускам баир на скорост се охлаждам до м/у средата и първа четвърт. Като качвам Витиня на 5-та с 110 км/ч и външна темп 35 гр. преминавам трета четвърт и пускам парното от шубе/ веднага започва да пада темп. с пуснато парно/. Спирам след последния тунел вътре ми показва на 3/4, перката ми не работи. А е изрядна и винаги се пуска в задръстванията малко след полвината. Викам си ще го сменям взех си Бер тръгвам да източвам антифриза изтече само тая от радиатора , значи си се затваря. И без това нямах време налях му го отново и сега съм пред дилема уреда ли ме лъже, термостата не отвря напълно или радиатора ми е задръстен?
:banghead: :roll: Ще ми трябва цял ден, а в момента нямам такъв до отпуската. А дотогава по-далече от баири. :lol:




Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Вто 24 юли 2007 19:41


CRX Racing написа:
IvoG написа:
CRX Racing написа:А какви са последствията ако караш с "неработещ" термостат?


Зависи как не работи.
Ако не отваря кофти - прегряваш
Ако стои постоянно отворен - за лятото по добе зимата не може да загрее.

Е седи на 70 градуса в движение и 90 на задръствания.

И моя е така. Най интересното е че докато стигне 70 градуса си е затворен - долния маркуч е студен и при тая температура се затопля. Което ме навежда на мисълта че работи но просто е се е бъгнал нещо и отваря по-рано. Иначе съм засичал разхода много пъти и си отговаря на предписанията, освен това през зимата парното ми духа доволно топло - явно тия 70 градуса на течността са достатъчни за да духа топло и според мен остава единствения проблем това че не е съвсем оптималната температура и може би /както казват колеги тука във форума/ е възможно да има в някаква степен малко по-голаямо износване на двигателя. Почти сигурен съм в показанията на таблото защото веднага след преминаването на средната черта се включва перката на 1-ва ксорост. При пуснат климатик ми качва още малко температурата през лятото и отива към 80 градуса - за извънградско говоря. Иначе отдавна мисля да го сменя ама като не ми създава проблеми и си карам така.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 25 юли 2007 17:33


Някакви идеи дали може карането на LPG да влияе на температурата :roll:


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Сря 25 юли 2007 20:03


При добро регулиране не би трябвало да влияе.. мисля че ако сместа е обеднена и натискаш повече е възможно да загрява малко повече


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 25 юли 2007 22:27


plamen032 написа:При добро регулиране не би трябвало да влияе.. мисля че ако сместа е обеднена и натискаш повече е възможно да загрява малко повече

Мисля че като центровка е добре проблема е че си върви леко на магистралата с 120 и почва да загрява постепенно до 100+, ако я карам с 140-150(на дълъг баир) определено имам релани шансове да я прегрея.


Потребителски аватар
welder
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот welder » Чет 26 юли 2007 9:17


Карам 3-ка ,1.4 - моно инж. На място и със скорост до 90км. не загрява , ако я настъпя ( 120 - 140 ) или катеря дълъг баир - загравя - 100 +... Загряването ,не е от клапан , датчик , уред на таблото или замърсена охл. система...в три сервиза изпроваха всички тези неща ,върху колицата - на пук тя пак продължава да грее... Дайте някакъв съвет , не ми се ще да се разделям с колцата ....


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Чет 26 юли 2007 17:06


welder написа:Карам 3-ка ,1.4 - моно инж. На място и със скорост до 90км. не загрява , ако я настъпя ( 120 - 140 ) или катеря дълъг баир - загравя - 100 +... Загряването ,не е от клапан , датчик , уред на таблото или замърсена охл. система...в три сервиза изпроваха всички тези неща ,върху колицата - на пук тя пак продължава да грее... Дайте някакъв съвет , не ми се ще да се разделям с колцата ....

Ами при мен положението е същото само дето градско си загрява вкл. перка охлажда, докато извънградско както каза при по дълъг баир с над 100-110 почва да грее.
При мен всичко по охладителната система е проверявано и оправено и пак грее. Може би за това този модел ABU имат славата на чайник :?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 26 юли 2007 22:27


IvoG написа:Може би за това този модел ABU имат славата на чайник :?

Иво сам си си отговорил.


Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Пет 27 юли 2007 9:31


A някой да знае на 2Е мотора термостата на колко трябва да отваря. Защото мисля , че моя е т. нар. летен термостат. Лятото в задръстванията и големите жеги държи на 100С и в движение пада, но зимата все е около 70С, а пък парното си е печка.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 27 юли 2007 11:26


RS6 написа:A някой да знае на 2Е мотора термостата на колко трябва да отваря. Защото мисля , че моя е т. нар. летен термостат. Лятото в задръстванията и големите жеги държи на 100С и в движение пада, [b]но зимата все е около 70С[/b], а пък парното си е печка.

Твоят термостат е т.н. развален термостат
Сменяй го.!!!!


max-2
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот max-2 » Пет 27 юли 2007 11:43


Всzможно е да има малко поъголямо предварение на zапалването и оттам да грее, zащото старата охл.система работи на границата на всzможностите си в таzи жега. Имал ссм таксв слу`ай, достатс`но е да мрсднеш 1,2,3градуса напред аванса


Диян
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 13:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Диян » Пет 27 юли 2007 13:40


Имам и аз проблем със загряването ,маркучите(към радиатора ) не са твърди,загрява на 100 градуса,дачика е сменен ,термостата отваря добре,обаче не знам дали проблема не е в капачката на разширителното казанче,защото като загрее се пълни почти до горе и като развивам изпуска налягане. Моля за съвет .


Диян
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 13:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Диян » Пет 27 юли 2007 13:43


Смъквах и радиатора,има малко нужда от предварение но да е само от това ?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 27 юли 2007 13:54


Диян написа:Имам и аз проблем със загряването ,маркучите(към радиатора ) не са твърди,загрява на 100 градуса,дачика е сменен ,термостата отваря добре,обаче не знам дали проблема не е в капачката на разширителното казанче,защото като загрее се пълни почти до горе и като развивам изпуска налягане. Моля за съвет .

А ти да нямаш изпищяла гарнитура????


Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Пет 27 юли 2007 14:20


joker написа:
RS6 написа:A някой да знае на 2Е мотора термостата на колко трябва да отваря. Защото мисля , че моя е т. нар. летен термостат. Лятото в задръстванията и големите жеги държи на 100С и в движение пада, [b]но зимата все е около 70С[/b], а пък парното си е печка.

Твоят термостат е т.н. развален термостат
Сменяй го.!!!!


Мерси, но с какъв. BEHR добър ли е или да скачам до ЮНайтед. :wink:
П.П. Да разбирам, че 100Ц е ОК( и по книжка си го дават с тази работна температура). Проблема е в ниската температура? :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта