


CRX Racing написа:IvoG написа:CRX Racing написа:А какви са последствията ако караш с "неработещ" термостат?
Зависи как не работи.
Ако не отваря кофти - прегряваш
Ако стои постоянно отворен - за лятото по добе зимата не може да загрее.
Е седи на 70 градуса в движение и 90 на задръствания.
plamen032 написа:При добро регулиране не би трябвало да влияе.. мисля че ако сместа е обеднена и натискаш повече е възможно да загрява малко повече
welder написа:Карам 3-ка ,1.4 - моно инж. На място и със скорост до 90км. не загрява , ако я настъпя ( 120 - 140 ) или катеря дълъг баир - загравя - 100 +... Загряването ,не е от клапан , датчик , уред на таблото или замърсена охл. система...в три сервиза изпроваха всички тези неща ,върху колицата - на пук тя пак продължава да грее... Дайте някакъв съвет , не ми се ще да се разделям с колцата ....
RS6 написа:A някой да знае на 2Е мотора термостата на колко трябва да отваря. Защото мисля , че моя е т. нар. летен термостат. Лятото в задръстванията и големите жеги държи на 100С и в движение пада, [b]но зимата все е около 70С[/b], а пък парното си е печка.
Диян написа:Имам и аз проблем със загряването ,маркучите(към радиатора ) не са твърди,загрява на 100 градуса,дачика е сменен ,термостата отваря добре,обаче не знам дали проблема не е в капачката на разширителното казанче,защото като загрее се пълни почти до горе и като развивам изпуска налягане. Моля за съвет .
joker написа:RS6 написа:A някой да знае на 2Е мотора термостата на колко трябва да отваря. Защото мисля , че моя е т. нар. летен термостат. Лятото в задръстванията и големите жеги държи на 100С и в движение пада, [b]но зимата все е около 70С[/b], а пък парното си е печка.
Твоят термостат е т.н. развален термостат
Сменяй го.!!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта