Луфт на лагерите ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Dosy
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 10:35
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател: CAXA 2012
Местоположение: София

Мнениеот Dosy » Вто 13 сеп 2005 22:53


може би е пробвал лагерите OPTIMAL :evil: вече и ръцете да му счупат не ги монтира :wink: веднъж ги предложих,щото са евтини и след неговото мнение забравеих за тая марка




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 13 сеп 2005 22:58


Нямам нищо против майсторите ама едно си знаят едно си баят да гу е.
Повечето майстори се пробват на по големи отстъпки в магазините за авто части.кат не му дада хубава отстъпка и тези марка за него не важи или е пълен боклук.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 13 сеп 2005 23:00


Vasseto написа:Нямам нищо против майсторите ама едно си знаят едно си баят да гу е.
Повечето майстори се пробват на по големи отстъпки в магазините за авто части.кат не му дада хубава отстъпка и тези марка за него не важи или е пълен боклук.

Васето не е като повечето майстори, ти немой така... Smackbum


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 13 сеп 2005 23:05


1.Нямам удоволствието да го познавам Vaskoto1,но се надявам да се запознаем някога.
2.Става вапрос за повечето,а не за някого специално.
3.Васковците не могат да се излгат така, в това число и аз.


Dosy
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 10:35
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател: CAXA 2012
Местоположение: София

Мнениеот Dosy » Вто 13 сеп 2005 23:19


виждам колко положителни мнения има за него,въпреки,че се видяхме за 5 мин напълно вярвам в преценката му и не мога да го сравнявам с други,защото повечето такива са тип "че го е :censored: ем у компютаро-чук,тел и клещеве"


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 13 сеп 2005 23:22


FAG за да няма после FUCK :!:


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Сря 14 сеп 2005 8:17


Вие сте луди, обурнахте темата на неделния пазар в Нови пазар, лагерите нито тропат нито чукат нхито нищо, кажете ми с да или не трябва ли да има хлабини или не?
Със да или не, наи добре една анкета да направиме в краина сметка 8) :lol: :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 14 сеп 2005 8:22


не!
mhihi


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Сря 14 сеп 2005 8:35


zaro написа:Вие сте луди, обурнахте темата на неделния пазар в Нови пазар, лагерите нито тропат нито чукат нхито нищо, кажете ми с да или не трябва ли да има хлабини или не?
Със да или не, наи добре една анкета да направиме в краина сметка 8) :lol: :roll:


Eй че не можа да разбереш ама не може да се отговори на този въпрос с да или не. Затяга се до определена степен нито да е хлабав нито да е прекалено натегнат. Използва се спец. ключ за тази работа и др. такива може и без него но трябва да си майстор и преди това да си се занимавал с милион такива лагери ...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 14 сеп 2005 9:07


Jovany написа:.......


именно! :idea:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 14 сеп 2005 9:09


Jovany!!! Ти е написал най-правилно!Деиствително се затягат с динамо-метричен ключ!Това че 99% от "Майсторите" не го правят според мене е грешка.Дори и след затягането както е дадено по книги пак ще усещаш една хлабина която пак според мене е нормална. Дано с това се преключи темата!!!


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Сря 14 сеп 2005 9:10


заключваите


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 14 сеп 2005 13:02


Dosy написа:мойте си тракат по тоя начин от около 6 мес :D Flennor-15лв,FAG-12,PDK-10(турско-китайски),Jopex-10(датски)-като пазаруваш свери цените и звънкай :D

дай номерчето по ФАГ да го проверя за цената.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 15 сеп 2005 7:07


Само една поправка конкретно за лагерите! Не се затягат с динамометричен ключ в документацията пише ОТРЕГОЛИРАНЕ


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 15 сеп 2005 11:25


zaro написа:Вие сте луди, обурнахте темата на неделния пазар в Нови пазар, лагерите нито тропат нито чукат нхито нищо, кажете ми с да или не трябва ли да има хлабини или не?
Със да или не, наи добре една анкета да направиме в краина сметка 8) :lol: :roll:


Мисля че ето това те интересува:
taking care not to damage the oil seal, then
lubricate the outer taper roller bearing and fit it
onto the stub axle.
17 Fit the thrustwasher and hub nut then
tighten the nut, hand tight only.
18 Refit the wheel.
19 With the hub cap, split pin and locking
ring removed, tighten the hub nut firmly while
turning the wheel in order to settle the
bearings.
20 Back off the nut then tighten it until it is
just possible to move the thrustwasher laterally
with a screwdriver under finger pressure. Do
not twist the screwdriver or lever it.
21 Fit the locking ring, together with a new
split pin, then tap the hub cap into the drum
with a mallet.
22 Check that the brake drum rotates freely
then refit the roadwheel(s) and lower the
vehicle to the ground. Finally, fully depress the
brake pedal several times in order to set the
shoes in their correct position.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта