Луфт на лагерите ?
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17180
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Vasseto написа:Нямам нищо против майсторите ама едно си знаят едно си баят да гу е.
Повечето майстори се пробват на по големи отстъпки в магазините за авто части.кат не му дада хубава отстъпка и тези марка за него не важи или е пълен боклук.
Васето не е като повечето майстори, ти немой така... Smackbum
- Jovany
- Мнения: 479
- Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zaro написа:Вие сте луди, обурнахте темата на неделния пазар в Нови пазар, лагерите нито тропат нито чукат нхито нищо, кажете ми с да или не трябва ли да има хлабини или не?
Със да или не, наи добре една анкета да направиме в краина сметка![]()
![]()
Eй че не можа да разбереш ама не може да се отговори на този въпрос с да или не. Затяга се до определена степен нито да е хлабав нито да е прекалено натегнат. Използва се спец. ключ за тази работа и др. такива може и без него но трябва да си майстор и преди това да си се занимавал с милион такива лагери ...
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
zaro написа:Вие сте луди, обурнахте темата на неделния пазар в Нови пазар, лагерите нито тропат нито чукат нхито нищо, кажете ми с да или не трябва ли да има хлабини или не?
Със да или не, наи добре една анкета да направиме в краина сметка![]()
![]()
Мисля че ето това те интересува:
taking care not to damage the oil seal, then
lubricate the outer taper roller bearing and fit it
onto the stub axle.
17 Fit the thrustwasher and hub nut then
tighten the nut, hand tight only.
18 Refit the wheel.
19 With the hub cap, split pin and locking
ring removed, tighten the hub nut firmly while
turning the wheel in order to settle the
bearings.
20 Back off the nut then tighten it until it is
just possible to move the thrustwasher laterally
with a screwdriver under finger pressure. Do
not twist the screwdriver or lever it.
21 Fit the locking ring, together with a new
split pin, then tap the hub cap into the drum
with a mallet.
22 Check that the brake drum rotates freely
then refit the roadwheel(s) and lower the
vehicle to the ground. Finally, fully depress the
brake pedal several times in order to set the
shoes in their correct position.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта
ем у компютаро-чук,тел и клещеве"

