

low_creep написа:А многожилен или едножилен трябва да е ?
radotom написа:В таблото с предпазителите ;)
Трябва да имаш един мост, които да е на местото на едно от релетата. Ако го няма, това се получава.
Има описано точно къде е и какво върши. Поразрови с търсачката в 'ГОЛФ'-секцията.
mirkata 4020 написа:low_creep написа:А многожилен или едножилен трябва да е ?
многожилен
Lifeguard написа:radotom написа:В таблото с предпазителите ;)
Трябва да имаш един мост, които да е на местото на едно от релетата. Ако го няма, това се получава.
Има описано точно къде е и какво върши. Поразрови с търсачката в 'ГОЛФ'-секцията.
На Пасат Б3 бушонното табло същото ли е? По-точно за моста? Питам понеже един ден видях едно жълто-зелено кабелче такова като на снимките по-горе.Беше на едно от гнездата,но не помня на кое.Единия край беше изваден.Просто си беше напъхано с жичките и аз като не знам другия му край къде трябва да бъде и го махнах.То и без това беше почти паднало.
Сега не знам въобразявам ли си,но ми се струва,че на дълги светлината на фаровете е по-слаба.Трябва ли да светят и къси и дълги като дам на дълги?Да не би сега на дългите да свети само светлината за дълги?
Daniel Kuntov написа:Lifeguard написа:radotom написа:В таблото с предпазителите ;)
Трябва да имаш един мост, които да е на местото на едно от релетата. Ако го няма, това се получава.
Има описано точно къде е и какво върши. Поразрови с търсачката в 'ГОЛФ'-секцията.
На Пасат Б3 бушонното табло същото ли е? По-точно за моста? Питам понеже един ден видях едно жълто-зелено кабелче такова като на снимките по-горе.Беше на едно от гнездата,но не помня на кое.Единия край беше изваден.Просто си беше напъхано с жичките и аз като не знам другия му край къде трябва да бъде и го махнах.То и без това беше почти паднало.
Сега не знам въобразявам ли си,но ми се струва,че на дълги светлината на фаровете е по-слаба.Трябва ли да светят и къси и дълги като дам на дълги?Да не би сега на дългите да свети само светлината за дълги?
С едносекционни или с двусекционни фарове си ?Ако си с едносекционни е нормално като пуснеш дълги късите да угасват.
Lifeguard написа:Daniel Kuntov написа:Lifeguard написа:radotom написа:В таблото с предпазителите ;)
Трябва да имаш един мост, които да е на местото на едно от релетата. Ако го няма, това се получава.
Има описано точно къде е и какво върши. Поразрови с търсачката в 'ГОЛФ'-секцията.
На Пасат Б3 бушонното табло същото ли е? По-точно за моста? Питам понеже един ден видях едно жълто-зелено кабелче такова като на снимките по-горе.Беше на едно от гнездата,но не помня на кое.Единия край беше изваден.Просто си беше напъхано с жичките и аз като не знам другия му край къде трябва да бъде и го махнах.То и без това беше почти паднало.
Сега не знам въобразявам ли си,но ми се струва,че на дълги светлината на фаровете е по-слаба.Трябва ли да светят и къси и дълги като дам на дълги?Да не би сега на дългите да свети само светлината за дълги?
С едносекционни или с двусекционни фарове си ?Ако си с едносекционни е нормално като пуснеш дълги късите да угасват.
Пасата ми е с едносекционни фарове! Добре де тогава за какво е бил ония мост?Да не би е бил направен да светят едновремнно?
tonkata88 написа:Здравейте, искам да попитам като се направи това мостче има ли опасност да се претовари инсталацията и да стане фал?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта