голф3 Двусекционни фарове
-
vlado_882
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Двусекционни фарове
Колеги нещо което повечето не знаят за голф 3 а аз го разбрах случаино и на който и голф да сме го проблвали работи,Когато махнете ключа от патрона,включите уж на къси светлини и светят само габарити,дърпате лосчето на "дългите светлини и го задържате,тогава имате "авариен плюс от контакта"с който можете да си вдигате и сваляте стаклата да си пускате парното , и куп други работи .....но в момента в който пуснете лосчето за дългите целия този плус ичезва , чудих се това с каква цел е но не разбрах но го има на всички голфита
.Ако не стане от парвия път пробваите пак,има едно положение в което става и едно в което не става 
- low_creep
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Двусекционни фарове
Здравейте колеги ,темичката е малко остаряла но искам да попитам какъв трябва да бъде кабела за мостчето (колко квадрата или колко дебел) ?
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Двусекционни фарове
Най подходящата дебелина е 4мм
- low_creep
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: голф3 Двусекционни фарове
А многожилен или едножилен трябва да е ?
- mirkata 4020
- Мнения: 905
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: 1996
- Местоположение: Ловеч-старият град
Re: голф3 Двусекционни фарове
low_creep написа:А многожилен или едножилен трябва да е ?
многожилен
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re:
radotom написа:В таблото с предпазителите ;)
Трябва да имаш един мост, които да е на местото на едно от релетата. Ако го няма, това се получава.
Има описано точно къде е и какво върши. Поразрови с търсачката в 'ГОЛФ'-секцията.
На Пасат Б3 бушонното табло същото ли е? По-точно за моста? Питам понеже един ден видях едно жълто-зелено кабелче такова като на снимките по-горе.Беше на едно от гнездата,но не помня на кое.Единия край беше изваден.Просто си беше напъхано с жичките и аз като не знам другия му край къде трябва да бъде и го махнах.То и без това беше почти паднало.
Сега не знам въобразявам ли си,но ми се струва,че на дълги светлината на фаровете е по-слаба.Трябва ли да светят и къси и дълги като дам на дълги?Да не би сега на дългите да свети само светлината за дълги?
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: голф3 Двусекционни фарове
mirkata 4020 написа:low_creep написа:А многожилен или едножилен трябва да е ?
многожилен
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Re:
Lifeguard написа:radotom написа:В таблото с предпазителите ;)
Трябва да имаш един мост, които да е на местото на едно от релетата. Ако го няма, това се получава.
Има описано точно къде е и какво върши. Поразрови с търсачката в 'ГОЛФ'-секцията.
На Пасат Б3 бушонното табло същото ли е? По-точно за моста? Питам понеже един ден видях едно жълто-зелено кабелче такова като на снимките по-горе.Беше на едно от гнездата,но не помня на кое.Единия край беше изваден.Просто си беше напъхано с жичките и аз като не знам другия му край къде трябва да бъде и го махнах.То и без това беше почти паднало.
Сега не знам въобразявам ли си,но ми се струва,че на дълги светлината на фаровете е по-слаба.Трябва ли да светят и къси и дълги като дам на дълги?Да не би сега на дългите да свети само светлината за дълги?
С едносекционни или с двусекционни фарове си ?Ако си с едносекционни е нормално като пуснеш дълги късите да угасват.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Re:
Daniel Kuntov написа:Lifeguard написа:radotom написа:В таблото с предпазителите ;)
Трябва да имаш един мост, които да е на местото на едно от релетата. Ако го няма, това се получава.
Има описано точно къде е и какво върши. Поразрови с търсачката в 'ГОЛФ'-секцията.
На Пасат Б3 бушонното табло същото ли е? По-точно за моста? Питам понеже един ден видях едно жълто-зелено кабелче такова като на снимките по-горе.Беше на едно от гнездата,но не помня на кое.Единия край беше изваден.Просто си беше напъхано с жичките и аз като не знам другия му край къде трябва да бъде и го махнах.То и без това беше почти паднало.
Сега не знам въобразявам ли си,но ми се струва,че на дълги светлината на фаровете е по-слаба.Трябва ли да светят и къси и дълги като дам на дълги?Да не би сега на дългите да свети само светлината за дълги?
С едносекционни или с двусекционни фарове си ?Ако си с едносекционни е нормално като пуснеш дълги късите да угасват.
Пасата ми е с едносекционни фарове! Добре де тогава за какво е бил ония мост?Да не би да е бил направен да светят едновремнно?
Последна промяна от Lifeguard на Пон 18 фев 2013 11:53, променено общо 1 път.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Re:
Lifeguard написа:Daniel Kuntov написа:Lifeguard написа:radotom написа:В таблото с предпазителите ;)
Трябва да имаш един мост, които да е на местото на едно от релетата. Ако го няма, това се получава.
Има описано точно къде е и какво върши. Поразрови с търсачката в 'ГОЛФ'-секцията.
На Пасат Б3 бушонното табло същото ли е? По-точно за моста? Питам понеже един ден видях едно жълто-зелено кабелче такова като на снимките по-горе.Беше на едно от гнездата,но не помня на кое.Единия край беше изваден.Просто си беше напъхано с жичките и аз като не знам другия му край къде трябва да бъде и го махнах.То и без това беше почти паднало.
Сега не знам въобразявам ли си,но ми се струва,че на дълги светлината на фаровете е по-слаба.Трябва ли да светят и къси и дълги като дам на дълги?Да не би сега на дългите да свети само светлината за дълги?
С едносекционни или с двусекционни фарове си ?Ако си с едносекционни е нормално като пуснеш дълги късите да угасват.
Пасата ми е с едносекционни фарове! Добре де тогава за какво е бил ония мост?Да не би е бил направен да светят едновремнно?
Сигурно някой идиот е пипал там където не трябва ,без да знае че може да има лоши последствия.
- tonkata88
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 18:34
- Автомобил: Голф 4
- Двигател:
- Местоположение: Долна баня
Re: голф3 Двусекционни фарове
Здравейте, искам да попитам като се направи това мостче има ли опасност да се претовари инсталацията и да стане фал?
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: голф3 Двусекционни фарове
tonkata88 написа:Здравейте, искам да попитам като се направи това мостче има ли опасност да се претовари инсталацията и да стане фал?
НЕ,от доста време съм с мостче и нямам проблеми за сега

- lisicata
- Мнения: 94
- Регистриран на: Пон 27 юни 2011 10:03
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.9 TD AAZ
- Местоположение: Bulgaria
Re: голф3 Двусекционни фарове
някой може ли да обнови снимките и да ми прати едно ЛС да ги погледна :)
-
martin0309
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 29 авг 2011 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: голф3 Двусекционни фарове
аз искам да мина от двусекциони кам едносекциони фарове какво трябва да направя за да не светят къси и дълги светлини заедно не намерих нищо в темите
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13570
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф3 Двусекционни фарове
martin0309 +- махаш моста.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: zzlatev69 и 57 госта