...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Пет 02 мар 2012 17:48


Офф на никой не му се занимава с тоя дебитомер :D бахти задънената улица.А иначе днес видях че ТПС-а ми е като нов отвътре,надявах се да е скапан :D.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Пет 02 мар 2012 18:24


сваля ли го,а дросела?сваля ли го и чисти ли го.


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот x15 » Пет 02 мар 2012 21:49


Виж тази статия:
http://www.kenneke.com/vwfi/afm.html

Иначе палиш колата и мериш съпротивлението (виж по горе таблицата) ако не съвпада връткаш черното колело 2-3 зъба и гледш как се променят стойностите!

Иначе май всички дебитомери са с 3 пластитни, просто на някой средната е закривена нагоре - ако някой знае защо да пише!

Изображение

Последна промяна от x15 на Пет 02 мар 2012 22:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот bobocamaro » Пет 02 мар 2012 22:02


x15 написа:Виж тази статия:
http://www.kenneke.com/vwfi/afm.html
:bowdown
Oт която се сетих за тази
http://www.benplace.com/vanagon_intermi ... ndrome.htm :beer
аз го сътворих веднага тоя мод. Ефект..плацебо по-скоро, но ми хареса статията.
Защото съм циганин, а и пича твърди, че тантала успешно замества тяхната "заводска кръпка"
http://www.telusplanet.net/public/gary2 ... arness.htm
The harness is installed between the AFM and the existing cable. The price for the VW dealer harness is around $166. The less costly, but as effective solution, is to solder a tantalum capacitor between terminals 2 and 4


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот x15 » Пет 02 мар 2012 22:18


Ето и нещо за жичкаджии:
http://www.my-acoustic.com/Car/ECU/afmt ... to_map.htm


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Пон 05 мар 2012 1:05


x15 написа:Виж тази статия:
http://www.kenneke.com/vwfi/afm.html

Иначе палиш колата и мериш съпротивлението (виж по горе таблицата) ако не съвпада връткаш черното колело 2-3 зъба и гледш как се променят стойностите!

Иначе май всички дебитомери са с 3 пластитни, просто на някой средната е закривена нагоре - ако някой знае защо да пише!

Изображение


Ей тва с меренето с кантара е уникално и забавно :D,но реално точно от това имах нужда :D.Та тоя пич казва че напрежението трябва да е 100гр за да се задвижи стрелката така ли?Енглиша не ми е много силен така че помагайте :).Утре вече ще гледам да го замеря тоя дебитомер за да разберем дали инж.Узунов е за хвалене или за пребиване :beat_butt2 :applause:

П.С. Тия другите варианти не ме греят нещо :)


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Пон 05 мар 2012 1:12


Iezekil написа:сваля ли го,а дросела?сваля ли го и чисти ли го.

Всичко е чистено дросел,моторче за празен ход и т.н. :)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Пон 05 мар 2012 1:38


Iezekil написа:При подмяна на ТПС се налага и адаптация на клапата с цел ЕКУ да разпознае нулевото и положение.


Потребителски аватар
koziak
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот koziak » Пон 05 мар 2012 9:26


Iezekil написа:
Iezekil написа:При подмяна на ТПС се налага и адаптация на клапата с цел ЕКУ да разпознае нулевото и положение.


Това за кой двигател се отнася?За 2Е няма такова нещо


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Пон 05 мар 2012 10:02


от темата за дижифана


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Пон 05 мар 2012 15:57


Колеги,добри новини :).Плочката на инж.Узунов работи перфектно на моя Голф 2Е,данните от двете таблици отговарят на 100% :).


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Пон 05 мар 2012 22:28


Обаче,проблема с прекъсването на ниски обороти при рязко натискане на газта си остава,а пък на газ колата държи нестабилни ниски обороти и гасне :(.Помагайте! :) heavy metal zork


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Пон 05 мар 2012 23:03


а ти Омбре,старий куне като влезе так по средата на представлението и не каза това всичко дето си проверил включва ли свещи,капачка,бобина?Прекъсване може да има и от ламбдата на бензина,а газовата не видях каква е точно?


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Пон 05 мар 2012 23:43


А така,а така само така ви искам :).Начи свещи,капачка съм ги сменил скоро та и палеца даже :),обаче ламбда, бобина и кабели не съм менил и не съм ги тествал де :dummy: .Няколко пъти съм бил на диагностика(5-6) и всеки път всичко си е ок бегай :D 20лв,така че няма смисъл нищо не се улавя на тия диагностики.Я кажете ся начин с прости уреди(мултицет например) за диагностика на ламбда и бобина?За да ги махна и тях от списъка със заподозряни :) иначе съм се нагледал на това http://drive.bg/product_info.php?cPath=10354&products_id=857923&ModelId=1887&osCsid=28210c14d4ce699359ed6213c31fba14


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Пон 05 мар 2012 23:57


http://vwbulgaria.com/forum/index.php?showtopic=798
има по хубави линкове но я пробвай да търсиш ти.Не каза за газовото нищо.А тези прекъсвания дали на топъл или студен мотор ги прави,забелязъл ли си?Ако си съмняваш в ламбдата просто я изключи.Ще ти гори повече но предполагам,че ще установиш тя ли е проблема



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта