

The harness is installed between the AFM and the existing cable. The price for the VW dealer harness is around $166. The less costly, but as effective solution, is to solder a tantalum capacitor between terminals 2 and 4
x15 написа:Виж тази статия:
http://www.kenneke.com/vwfi/afm.html
Иначе палиш колата и мериш съпротивлението (виж по горе таблицата) ако не съвпада връткаш черното колело 2-3 зъба и гледш как се променят стойностите!
Иначе май всички дебитомери са с 3 пластитни, просто на някой средната е закривена нагоре - ако някой знае защо да пише!
Iezekil написа:сваля ли го,а дросела?сваля ли го и чисти ли го.
Iezekil написа:При подмяна на ТПС се налага и адаптация на клапата с цел ЕКУ да разпознае нулевото и положение.
Iezekil написа:Iezekil написа:При подмяна на ТПС се налага и адаптация на клапата с цел ЕКУ да разпознае нулевото и положение.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта