Голф 4 неиска да запали и изкарва черен дим отзад

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Plamen Revanski
Мнения: 74
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 4 неиска да запали и изкарва черен дим отзад

Мнениеот Plamen Revanski » Пет 08 авг 2008 8:08


Значи да дооточня,пали си по принцип колата,доволен съм си от нея,ама по някой път и то когато е карана(загряла)колата неиска да запали и с триста зора запалва и почва да изкарва яко черен дим отзад(това за черния пушек съм сигурен че са гумички,щото ми подхарчва масло)ама за другото ми казаха че най-вероятно е датчик за външна температура.Моля ако някой е наясно да каже колко пара е и лесно ли се сменя тоя датчик.
Мерси предварително :wink:




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 08 авг 2008 8:10


датчика е 30-50лв и се сменя лесно....задължително спомени дали има промяна след ремонта, защото аз лично се съмнявам че е само от датчика...


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 08 авг 2008 8:12


Колега,черен дим е признак за богата смес или не добро изгаряне на горивото!Нужна е проверка на състоянието на свещите и високоволтовите кабели! :wink:


Потребителски аватар
Plamen Revanski
Мнения: 74
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen Revanski » Пет 08 авг 2008 8:14


Благодаря и на двамата за бързите отговори,а chefito какво мислиш че може да и има още на колата :?


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 08 авг 2008 8:24


Plamen Revanski написа:Благодаря и на двамата за бързите отговори,а chefito какво мислиш че може да и има още на колата :?


възможности:

1. Празен ход - почистване
2. Бобина - проверка
3. Датчика
4. Свещи, кабели


Пък знам ли....според мен може и нищо да е....лека профилактика...смени възд филтър...


Потребителски аватар
Plamen Revanski
Мнения: 74
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen Revanski » Пет 08 авг 2008 8:27


ок,утре ще се захвана и после ще пиша да кажа какво е било :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 08 авг 2008 13:53


Датчик за температура- съгласен съм, ама не външна, а най-вътрешната възможна! Тази на антифриза! ;)
Външната температура ти е за климатика.
Има и датчик за температурата на входящия въздух, но едва ли ще е от него.

Иначе колегите са прави! Колата се дави. Най-често, щом го прави само когато е топла, това означава именно датчика за температурата на охладителната течност.
Ако почувстваш, че пак няма да запали пробвай следното. Спираш да въртиш стартера, натискаш педала за газта докрай (би било добре и да махнеш въздушния филтър) и тогава пак въртиш.
Идеята е да осигуриш максималното количество въздух, така, че да не се задави двигателя. И гледаш дали ще испуши.
Другото, което ми хрумва е 'пикаеща' дюза.

Не си написал, така, че приемаме, че нямаш газ


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Пет 08 авг 2008 17:53


При мен беше същото . След като колата загрее пали с 300 зора . А причината е датчика за температурата на водата ( на мен се намира на 3-ника на 4-ките незнам ) . А черния дим се получава , защото тоя датчик като не работи и дава грешка на компа , че колата не е загряла и я бута с по-обогатена смес за да загрява ( но не се получава ) . Смени го и всичко ще е ОК


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 08 авг 2008 18:21


много хитро от Радо, пробвай като не иска да пали да натиснеш педала на газта.... :idea: :idea: :idea: и кажи резултата да коментираме...


Потребителски аватар
Plamen Revanski
Мнения: 74
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen Revanski » Пет 08 авг 2008 18:59


chefito написа:много хитро от Радо, пробвай като не иска да пали да натиснеш педала на газта.... :idea: :idea: :idea: и кажи резултата да коментираме...

непременно,обаче днес не ми го направи,общо взето си го прави когато си пойска,преди вчера,запоследно беше преди 35-40 дена :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 08 авг 2008 19:29


chefito написа:много хитро от Радо, пробвай като не иска да пали да натиснеш педала на газта.... :idea: :idea: :idea: и кажи резултата да коментираме...

:lol: :lol: Бе има и по-хитро ;)
Слиза, отвря капака и на мястото на датчика забучва едно съпротивление от порядъка на 220-300 ома. Поне ще е сигурен колегата от къде идва ядът! ;)
Ма си е играчка да вдигаш капаци ;)

Колега, я го извади куплунга на този датчик и огледай да няма окиси. При родираните месингови пластинки окиса обикновено е бял на цвят, като налеп от мухъл. Ако се е истъркало родиевото покритие ще е зелен (патина на медта).
Виж да не се е поизмъкнало и кабелчето ;)


Потребителски аватар
Plamen Revanski
Мнения: 74
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen Revanski » Пет 08 авг 2008 20:27


Благодаря на всички,че ми отговаряхте,вие сте просто супер,ще пиша в темата като погледна всичко за което ми подсказахте :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта