Мерси предварително
Голф 4 неиска да запали и изкарва черен дим отзад
- Plamen Revanski
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голф 4 неиска да запали и изкарва черен дим отзад
Значи да дооточня,пали си по принцип колата,доволен съм си от нея,ама по някой път и то когато е карана(загряла)колата неиска да запали и с триста зора запалва и почва да изкарва яко черен дим отзад(това за черния пушек съм сигурен че са гумички,щото ми подхарчва масло)ама за другото ми казаха че най-вероятно е датчик за външна температура.Моля ако някой е наясно да каже колко пара е и лесно ли се сменя тоя датчик.
Мерси предварително
Мерси предварително
- Plamen Revanski
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Plamen Revanski
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Датчик за температура- съгласен съм, ама не външна, а най-вътрешната възможна! Тази на антифриза!
Външната температура ти е за климатика.
Има и датчик за температурата на входящия въздух, но едва ли ще е от него.
Иначе колегите са прави! Колата се дави. Най-често, щом го прави само когато е топла, това означава именно датчика за температурата на охладителната течност.
Ако почувстваш, че пак няма да запали пробвай следното. Спираш да въртиш стартера, натискаш педала за газта докрай (би било добре и да махнеш въздушния филтър) и тогава пак въртиш.
Идеята е да осигуриш максималното количество въздух, така, че да не се задави двигателя. И гледаш дали ще испуши.
Другото, което ми хрумва е 'пикаеща' дюза.
Не си написал, така, че приемаме, че нямаш газ
Външната температура ти е за климатика.
Има и датчик за температурата на входящия въздух, но едва ли ще е от него.
Иначе колегите са прави! Колата се дави. Най-често, щом го прави само когато е топла, това означава именно датчика за температурата на охладителната течност.
Ако почувстваш, че пак няма да запали пробвай следното. Спираш да въртиш стартера, натискаш педала за газта докрай (би било добре и да махнеш въздушния филтър) и тогава пак въртиш.
Идеята е да осигуриш максималното количество въздух, така, че да не се задави двигателя. И гледаш дали ще испуши.
Другото, което ми хрумва е 'пикаеща' дюза.
Не си написал, така, че приемаме, че нямаш газ
- krastio
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
При мен беше същото . След като колата загрее пали с 300 зора . А причината е датчика за температурата на водата ( на мен се намира на 3-ника на 4-ките незнам ) . А черния дим се получава , защото тоя датчик като не работи и дава грешка на компа , че колата не е загряла и я бута с по-обогатена смес за да загрява ( но не се получава ) . Смени го и всичко ще е ОК
- Plamen Revanski
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
chefito написа:много хитро от Радо, пробвай като не иска да пали да натиснеш педала на газта....![]()
![]()
и кажи резултата да коментираме...
Слиза, отвря капака и на мястото на датчика забучва едно съпротивление от порядъка на 220-300 ома. Поне ще е сигурен колегата от къде идва ядът!
Ма си е играчка да вдигаш капаци
Колега, я го извади куплунга на този датчик и огледай да няма окиси. При родираните месингови пластинки окиса обикновено е бял на цвят, като налеп от мухъл. Ако се е истъркало родиевото покритие ще е зелен (патина на медта).
Виж да не се е поизмъкнало и кабелчето
- Plamen Revanski
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта