Датчик за температура- съгласен съм, ама не външна, а най-вътрешната възможна! Тази на антифриза!
Външната температура ти е за климатика.
Има и датчик за температурата на входящия въздух, но едва ли ще е от него.
Иначе колегите са прави! Колата се дави. Най-често, щом го прави само когато е топла, това означава именно датчика за температурата на охладителната течност.
Ако почувстваш, че пак няма да запали пробвай следното. Спираш да въртиш стартера, натискаш педала за газта докрай (би било добре и да махнеш въздушния филтър) и тогава пак въртиш.
Идеята е да осигуриш максималното количество въздух, така, че да не се задави двигателя. И гледаш дали ще испуши.
Другото, което ми хрумва е 'пикаеща' дюза.
Не си написал, така, че приемаме, че нямаш газ