зимата голфа ми е много студен няма парно
зимата голфа ми е много студен няма парно
колеги искам да попитам какво да направя за6тото ето сега малко захладня и голфа неможе да влези в нормален работен режим много ниска температура даржи и парното слабо духа ,моите приятели имат единия хонда другия опел за нула време им прави купето топло и загрява бързо 
с
има те4ност и термостата рботи той ако не работеше щеше да загрява колата бързо а то напротив трябва на място да работи двигателя за да се стопли купето ... оп за термостата как да го проверя?
д
добре да те питам още нещо виж миналата зима ако карам някаде на дале4е например извангратско 20 30 км. с скорос 90/100км. колата д1ржи около 70 80 градуса
- vankataa73
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Парно
См.ени си филтара на парното и вси4ко ще е 6+
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: з
vanko_kcm написа:колега 4ек 4е не разбрах как така зна4и кои джа марку4а горе и доло ли?
Да
е
зна4и когато колата не е развила температура не трябва да отива антифриз по то4но да минава през радиатора така ли ?
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: е
vanko_kcm написа:зна4и когато колата не е развила температура не трябва да отива антифриз по то4но да минава през радиатора така ли ?
Термостата трябва да отваря на определена температура.Тя е различна.До достигането на тази температура единия маркуч най-вероятно долния трябва да е студен ако загрява заедно с двг-то сменявай термостата.Има и друг наяин да се разбере,ако колата е загряла на работна температура и спускаш някъде,и температурата започне да пада значи термостата е за смяна.
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17180
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
При палене на студен двигател и колата работеща на място - горния маркуч към радиатора трябва да е топъл, а долния - студен.
При загряване над 84/87 градуса термостата започва да отваря и долния маркуч постепенно загрява.
Ако и двата маркуча започнат да загряват едновременно - термостата ти е за смяна.
При загряване над 84/87 градуса термостата започва да отваря и долния маркуч постепенно загрява.
Ако и двата маркуча започнат да загряват едновременно - термостата ти е за смяна.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: е
rosen79 написа:vanko_kcm написа:зна4и когато колата не е развила температура не трябва да отива антифриз по то4но да минава през радиатора така ли ?
Термостата трябва да отваря на определена температура.Тя е различна.До достигането на тази температура единия маркуч най-вероятно долния трябва да е студен ако загрява заедно с двг-то сменявай термостата.Има и друг наяин да се разбере,ако колата е загряла на работна температура и спускаш някъде,и температурата започне да пада значи термостата е за смяна.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%F2%E0%F2
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: w
vanko_kcm написа:мерси още ся отивам да го проверя а да те питам колко струва термостат като пари приблизително
Ми оригинален е към 50лв мисля.Има и за по 10-20лв,но не се знае колко са качествени.Типичен пример при мен. Аз не си взех оригинален и сега колата си загрява държи температура,но това става много бавно.А като пусна парното съвсем не загрява, а ако е дигнала температурата щом пусна парното започва да изтива.
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: w
rosen79 написа:Ми оригинален е към 50лв мисля.Има и за по 10-20лв,но не се знае колко са качествени.Типичен пример при мен. Аз не си взех оригинален и сега колата си загрява държи температура,но това става много бавно.А като пусна парното съвсем не загрява, а ако е дигнала температурата щом пусна парното започва да изтива.
Това е така защото ТДИ'то има много малко топло отдаване
Защо милиш на по новите коли слагат печки.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта