зимата голфа ми е много студен няма парно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vanko_kcm
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:

зимата голфа ми е много студен няма парно

Мнениеот vanko_kcm » Сря 29 окт 2008 10:45


колеги искам да попитам какво да направя за6тото ето сега малко захладня и голфа неможе да влези в нормален работен режим много ниска температура даржи и парното слабо духа ,моите приятели имат единия хонда другия опел за нула време им прави купето топло и загрява бързо :oops:




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17180
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 29 окт 2008 10:47


На първо четене можеш да провериш дали ти отваря термостата и дали имаш достатъчно охладителна течност в системата.
По-скоро дали термостата не стои постоянно отворен... ;)


Потребителски аватар
vanko_kcm
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:

с

Мнениеот vanko_kcm » Сря 29 окт 2008 10:49


има те4ност и термостата рботи той ако не работеше щеше да загрява колата бързо а то напротив трябва на място да работи двигателя за да се стопли купето ... оп за термостата как да го проверя?


Потребителски аватар
vanko_kcm
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:

д

Мнениеот vanko_kcm » Сря 29 окт 2008 10:53


добре да те питам още нещо виж миналата зима ако карам някаде на дале4е например извангратско 20 30 км. с скорос 90/100км. колата д1ржи около 70 80 градуса


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Сря 29 окт 2008 10:57


Щом не загрява значи е постоянно отворен.Ми как се проверява.Палиш колата и следиш двата маркуча от радятора,ако и двата загряват едновременно значи термостата е отворен.


Потребителски аватар
vankataa73
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Парно

Мнениеот vankataa73 » Сря 29 окт 2008 10:58


См.ени си филтара на парното и вси4ко ще е 6+


Потребителски аватар
vanko_kcm
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:

з

Мнениеот vanko_kcm » Сря 29 окт 2008 10:59


колега 4ек 4е не разбрах как така зна4и кои джа марку4а горе и доло ли? зна4и когато колата не е развила температура не трябва да отива антифриз по то4но да минава през радиатора така ли ?

Последна промяна от vanko_kcm на Сря 29 окт 2008 11:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: з

Мнениеот rosen79 » Сря 29 окт 2008 11:00


vanko_kcm написа:колега 4ек 4е не разбрах как така зна4и кои джа марку4а горе и доло ли?

Да


Потребителски аватар
vanko_kcm
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:

е

Мнениеот vanko_kcm » Сря 29 окт 2008 11:01


зна4и когато колата не е развила температура не трябва да отива антифриз по то4но да минава през радиатора така ли ?


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: е

Мнениеот rosen79 » Сря 29 окт 2008 11:06


vanko_kcm написа:зна4и когато колата не е развила температура не трябва да отива антифриз по то4но да минава през радиатора така ли ?

Термостата трябва да отваря на определена температура.Тя е различна.До достигането на тази температура единия маркуч най-вероятно долния трябва да е студен ако загрява заедно с двг-то сменявай термостата.Има и друг наяин да се разбере,ако колата е загряла на работна температура и спускаш някъде,и температурата започне да пада значи термостата е за смяна.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17180
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 29 окт 2008 11:06


При палене на студен двигател и колата работеща на място - горния маркуч към радиатора трябва да е топъл, а долния - студен.
При загряване над 84/87 градуса термостата започва да отваря и долния маркуч постепенно загрява.
Ако и двата маркуча започнат да загряват едновременно - термостата ти е за смяна.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: е

Мнениеот rosen79 » Сря 29 окт 2008 11:09


rosen79 написа:
vanko_kcm написа:зна4и когато колата не е развила температура не трябва да отива антифриз по то4но да минава през радиатора така ли ?

Термостата трябва да отваря на определена температура.Тя е различна.До достигането на тази температура единия маркуч най-вероятно долния трябва да е студен ако загрява заедно с двг-то сменявай термостата.Има и друг наяин да се разбере,ако колата е загряла на работна температура и спускаш някъде,и температурата започне да пада значи термостата е за смяна.

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%F2%E0%F2


Потребителски аватар
vanko_kcm
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:

w

Мнениеот vanko_kcm » Сря 29 окт 2008 11:11


мерси още ся отивам да го проверя а да те питам колко струва термостат като пари приблизително


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: w

Мнениеот rosen79 » Сря 29 окт 2008 11:14


vanko_kcm написа:мерси още ся отивам да го проверя а да те питам колко струва термостат като пари приблизително

Ми оригинален е към 50лв мисля.Има и за по 10-20лв,но не се знае колко са качествени.Типичен пример при мен. Аз не си взех оригинален и сега колата си загрява държи температура,но това става много бавно.А като пусна парното съвсем не загрява, а ако е дигнала температурата щом пусна парното започва да изтива.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: w

Мнениеот Adnan » Сря 29 окт 2008 11:16


rosen79 написа:Ми оригинален е към 50лв мисля.Има и за по 10-20лв,но не се знае колко са качествени.Типичен пример при мен. Аз не си взех оригинален и сега колата си загрява държи температура,но това става много бавно.А като пусна парното съвсем не загрява, а ако е дигнала температурата щом пусна парното започва да изтива.

Това е така защото ТДИ'то има много малко топло отдаване ;). Те и за това са с такова КПД!
Защо милиш на по новите коли слагат печки.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта