Пак смеси антифриз с масло 1.6моно АЕА GOLF3
Пак смеси антифриз с масло 1.6моно АЕА GOLF3
Колеги, лятото сменях гарнитура на главата с шлайф болтове,и всичко дето каза МАЙСТОРА да станела като хората.Сега пак смеси ,минал съм 2000км,антифриза е с 100тина грама надолу?.Дали пак е гарнитура или е останал от преди някъде.главата може ли да се шлайфа 2 пъти? Благодаря.не надува , не загрява..
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Валка, добре дошъл!
Само въпросче: Под 'смеси' нямаш предвид, че просто е намалял антифриза, нали? Говориш, гледайки маслото? Побеляло и на парцали?
Ако е само намалял леко антифриза- ти си за позлатяване!
Ако наистина се е пресякло маслото възможностите са 3, като 2 от тях се припокриват:
Първата възможност е да имаш проблем с темостат или водна помпа, колата да прегрява периодично и....
Втората възможност е не само главата да се е била изметнала, а и блока да се е бил проял, майстора не го е челосал (щото се сваля всичко, до нула отпред и е трудоемко!) и сега пак се е наакал мотора. Много често се случва (така беше прояден и при мен)
Третата възможност е просто майстора да не е свършил работа както трябва!Нито ще е първия, нито последния такъв!
Тя тази възможност се застъпва с горната, щото явно ако е така, не си е свършил работата както трябва.
Ама то и първата възможност е трябвало да провери пак той...
Само въпросче: Под 'смеси' нямаш предвид, че просто е намалял антифриза, нали? Говориш, гледайки маслото? Побеляло и на парцали?
Ако е само намалял леко антифриза- ти си за позлатяване!
Ако наистина се е пресякло маслото възможностите са 3, като 2 от тях се припокриват:
Първата възможност е да имаш проблем с темостат или водна помпа, колата да прегрява периодично и....
Втората възможност е не само главата да се е била изметнала, а и блока да се е бил проял, майстора не го е челосал (щото се сваля всичко, до нула отпред и е трудоемко!) и сега пак се е наакал мотора. Много често се случва (така беше прояден и при мен)
Третата възможност е просто майстора да не е свършил работа както трябва!Нито ще е първия, нито последния такъв!
Тя тази възможност се застъпва с горната, щото явно ако е така, не си е свършил работата както трябва.
Ама то и първата възможност е трябвало да провери пак той...
-
BoBiT86
- Мнения: 118
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 15:54
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1600
- Местоположение: Разград
...
Колега и при мен остава по капачката малко конденз като бита сметана обаче от няколко поста тук разбрах че на газ зимата е нормално да се получава така,а маслото ми не личи да е смесено с антифриз иначе и аз се бях шашнал по едно време щото ми отива много антифриз незнайно каде но малко като поразгледах двигателя видях че имам някакъв черен датчик от който сълзи антифриз също так и от една кръстачка кадето влизат 3 маркуча за охладителната система и от там м исе губи бая антифриз ама като не ми се мръзне зимата да го оправям си доливам концентрат сяка седмица.Иначе ак окарам на дълги разстояния маркучите явн осе задуват аз така си го обеснявам и спира теча,ама до работа и обратно не може да загрее хубаво и така.Колега погледни си да не тече и при тебе някаде щото и при мене са големи загубите на антифриз само от това подлизване.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Аз съм същия - карах последната седмица на къси разстояния 1,5 км. и от последната проверка на маслото съм минал 70-80 км. И като си погледнах маслото станало на боза. Сега ще ходя да търся майстори да видим - почти 100% си знам че е гарнитурата но нито загрява нито нищо в смисъл, че за тези 1,5 км които минавам едва ми отлепя температурата на таблото.
Re: Пак смеси антифриз с масло 1.6моно АЕА GOLF3
закарах я на майстора сега е разглобена глава на ред,блока май ше излезе не знам само с нов блок дали ще трябва да се пререгистрира в кат
Re: Пак смеси антифриз с масло 1.6моно АЕА GOLF3
има един двигател 1.6 моно дали може да се смени с моя.И моя е 1.6 моно самоче буквите на знам на другия дали са същите моя е АЕА.или трябва и компютъра?
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Пак смеси антифриз с масло 1.6моно АЕА GOLF3
Стъни-ауто са силни в ходовата част,двигателите не ги чуват много,а и до колкото си спомням преди като ходих работят само с техни части,а те са предимно Турски или ментаци.
Ако нее късно ми прати едно л.с. да те пратя на правилното място
Ако нее късно ми прати едно л.с. да те пратя на правилното място
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пак смеси антифриз с масло 1.6моно АЕА GOLF3
Валката написа:закарах я на майстора сега е разглобена глава на ред,блока май ше излезе не знам само с нов блок дали ще трябва да се пререгистрира в кат
Защо нов блок?Стария може да се шлайфа челно(ако разбира се е в норми)!
Re: Пак смеси антифриз с масло 1.6моно АЕА GOLF3
Гледахте ли главата на ренген за шупла или пукнатина.Виж първо а после ако всичко е ОК се ориентирай за блок.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта
