Здравейте!
Едни пичове са отворили един двигател PN на Голф 2 заради завлякъл лагер на биела. Днес обаче се загледах в блока на двигателя и ми направи впечатление, че горна мъртва точка на буталата е на 1 см. от ръба на цилиндъра. Това дали е нормално за тоя двигател или има нещо което е преправяно, като по - къси биели или нещо от тоя род, понеже доколкото съм виждал при отворени двигатели при ГМТ буталото се равни с цилиндъра!?
разстояние от ръба на двигателен блок
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12174
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12174
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Принципно следата, която виждаш е от горния, компресионен сегмент. А той е на около 8-10 мм от челото на буталото (или по-малко, не помня)
Трябва да си се завърти мотора и тогава ще се види.
Иначе, ако остава толкова голям обем просто не ми е ясно дали може да се говори за такт 'сгъстяване' като понятие!
Трябва да си се завърти мотора и тогава ще се види.
Иначе, ако остава толкова голям обем просто не ми е ясно дали може да се говори за такт 'сгъстяване' като понятие!
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12174
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- marin.1982
- Мнения: 338
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- disela
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
К.Одаджийски написа:Те днеска или утре ще сложат вала и буталата и тогава ще видя точно, ма много нагар имаше в тоя 1 см.!
Буталата си ходят до горе, даже се показват с малко над блока, а тоя нагар си е нормален, от където започва, до там стига сегмента
Edit:
http://store.picbg.net/pubpic/BB/94/0cf ... 61bb94.jpg
тука можеш да добиеш представа, разгледай буталата и цилиндрите и ще схванеш
Последна промяна от disela на Вто 06 яну 2009 18:41, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12174
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
disela написа:К.Одаджийски написа:Те днеска или утре ще сложат вала и буталата и тогава ще видя точно, ма много нагар имаше в тоя 1 см.!
Буталата си ходят до горе, даже се показват с малко над блока, а тоя нагар си е нормален, от където започва, до там стига сегмента
Edit:
http://store.picbg.net/pubpic/BB/94/0cf ... 61bb94.jpg
тука можеш да добиеш представа, разгледай буталата и цилиндрите и ще схванеш
Снимката е доста показателна, за което Благодаря. Това отгоре е както каза Радо разстоянието от ръба на буталото до първия компресионен сегмент. Просто при други двигатели които съм виждал отворени не ми е направило впечатление да има толкова много нагар там.
Другото което е вярно, че пуснах темата малко прибързано, без дори да осмисля положението, но поне на колегата marin.1982 темата му беше полезна и разбра какъв му е кода на двигателя.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта