разстояние от ръба на двигателен блок

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12174
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

разстояние от ръба на двигателен блок

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 06 яну 2009 14:17


Здравейте!
Едни пичове са отворили един двигател PN на Голф 2 заради завлякъл лагер на биела. Днес обаче се загледах в блока на двигателя и ми направи впечатление, че горна мъртва точка на буталата е на 1 см. от ръба на цилиндъра. Това дали е нормално за тоя двигател или има нещо което е преправяно, като по - къси биели или нещо от тоя род, понеже доколкото съм виждал при отворени двигатели при ГМТ буталото се равни с цилиндъра!?




Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4438
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Вто 06 яну 2009 14:36


да са му увеличили обема :roll:
ама 1см е адски много, това значи че от 1.6 е станал към 2 литра ли?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12174
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 06 яну 2009 14:39


Незнам, но сложих шуплера отгоре и е 1 см приблизително яко нагар, като по клапаните как се натрупва. Буталото не се е качвало догоре, надолу където се е движило цилиндъра е лъскав.
Де да знам, може пък и така да си е!?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 06 яну 2009 14:45


Принципно следата, която виждаш е от горния, компресионен сегмент. А той е на около 8-10 мм от челото на буталото (или по-малко, не помня)
Трябва да си се завърти мотора и тогава ще се види.
Иначе, ако остава толкова голям обем просто не ми е ясно дали може да се говори за такт 'сгъстяване' като понятие! :lol:


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12174
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 06 яну 2009 14:48


Те днеска или утре ще сложат вала и буталата и тогава ще видя точно, ма много нагар имаше в тоя 1 см.!


Потребителски аватар
marin.1982
Мнения: 338
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот marin.1982 » Вто 06 яну 2009 18:29


Извинявайте, но да ползвам темата-как мога да разбера какъв тип е двигателя [ Golf 2 1.8i 1986 ]


Потребителски аватар
disela
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот disela » Вто 06 яну 2009 18:37


К.Одаджийски написа:Те днеска или утре ще сложат вала и буталата и тогава ще видя точно, ма много нагар имаше в тоя 1 см.!


Буталата си ходят до горе, даже се показват с малко над блока, а тоя нагар си е нормален, от където започва, до там стига сегмента

Edit:

http://store.picbg.net/pubpic/BB/94/0cf ... 61bb94.jpg

тука можеш да добиеш представа, разгледай буталата и цилиндрите и ще схванеш

Последна промяна от disela на Вто 06 яну 2009 18:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 06 яну 2009 18:38


marin.1982 написа:Извинявайте, но да ползвам темата-как мога да разбера какъв тип е двигателя [ Golf 2 1.8i 1986 ]

Първите 3 букви от кода на мотора в големия талон :wink:


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12174
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 06 яну 2009 18:50


disela написа:
К.Одаджийски написа:Те днеска или утре ще сложат вала и буталата и тогава ще видя точно, ма много нагар имаше в тоя 1 см.!


Буталата си ходят до горе, даже се показват с малко над блока, а тоя нагар си е нормален, от където започва, до там стига сегмента

Edit:

http://store.picbg.net/pubpic/BB/94/0cf ... 61bb94.jpg

тука можеш да добиеш представа, разгледай буталата и цилиндрите и ще схванеш

Снимката е доста показателна, за което Благодаря. Това отгоре е както каза Радо разстоянието от ръба на буталото до първия компресионен сегмент. Просто при други двигатели които съм виждал отворени не ми е направило впечатление да има толкова много нагар там.
Другото което е вярно, че пуснах темата малко прибързано, без дори да осмисля положението, но поне на колегата marin.1982 темата му беше полезна и разбра какъв му е кода на двигателя.
:lock:


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Вто 06 яну 2009 20:32


има и двигатели /LT29,30 / 6 цилиндрови на които буталата имат ход НАИСТИНА на 1см.под ръба на блока. но тук е друг мотор ! :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта