след окачане на акумулатора изчезна празния ход-1.6 i AFT
след окачане на акумулатора изчезна празния ход-1.6 i AFT
Карам Г3 1.6i AFT SIMOS.Наложи ми се да сваля акумулатора,и след поставянето отново всичко друго си е наред(разход,вървене,динамика) само дето на празен ход държи около 600 об. и то само когато отпусна газта мноооого леко.Иначе гасне,мам...а му
,удървя волана.Пробвах всички варианти за които ми дойде наум,ама не стана нищо.Та съм тръгнал към доктора да му побае,ама само след консултация с братята по съдба,т.е. с ВАС.Като стои на контакт моторчето на дросела "чука"в посока затваряне на клапата.Като му навия малко с ръка газта спира.Дайте някаква идея кво му е и има ли смисъл да ходя да се ръся за настройка.БЛАГОДАРЯ! Drive bowdown bowdown 
Sunny, извинявяй,
че чак сега се докопвам до PC-то и чета въпроса ти!Пробвах с търсачката как се прави това инициализиране,ама не намирам нищо.Тъй,че ако намериш време,светни ме как става това.Аз като свързах акумулатора,запалих-тя гасне.Пак,и пак,та и до ден днешен.Като отпусна газта и оборотите паднат към 1000,леко пак я настъпвам и пущината ги държи м/у 550 и 600,и така си карам... Drive
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Golfstrom
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Така...хм?
Струва ми се,че този двигател не е много популярен,така че, ще трябва да се справяме със собствени сили.
Опитай следното:
-сваляш внимателно въздухопровода,черната пласмасова тръба към блока на дроселната клапа
-с парцал напоен с някакъв разредител почистваш идеално мястото където се намира самата клапа.Там не трябва да има нищо мръсно и лепково!
-поставяш обратно въздухопровода
-проверяваш внимателно тръбите за вентилация на картрните газове
дали са плътно поставени.Въздух трябва да влиза само от въздушния филтър!-от никаде другаде!
-разкачаш акумулатора за няколко минути
-палиш и загряваш на място, до включване на перката на радиатора
Успех!
п.п.Извинявай,но това за летния термостат и кашона са .....
-
Струва ми се,че този двигател не е много популярен,така че, ще трябва да се справяме със собствени сили.
Опитай следното:
-сваляш внимателно въздухопровода,черната пласмасова тръба към блока на дроселната клапа
-с парцал напоен с някакъв разредител почистваш идеално мястото където се намира самата клапа.Там не трябва да има нищо мръсно и лепково!
-поставяш обратно въздухопровода
-проверяваш внимателно тръбите за вентилация на картрните газове
дали са плътно поставени.Въздух трябва да влиза само от въздушния филтър!-от никаде другаде!
-разкачаш акумулатора за няколко минути
-палиш и загряваш на място, до включване на перката на радиатора
Успех!
п.п.Извинявай,но това за летния термостат и кашона са .....
-
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта