Така...хм?
Струва ми се,че този двигател не е много популярен,така че, ще трябва да се справяме със собствени сили.
Опитай следното:
-сваляш внимателно въздухопровода,черната пласмасова тръба към блока на дроселната клапа
-с парцал напоен с някакъв разредител почистваш идеално мястото където се намира самата клапа.Там не трябва да има нищо мръсно и лепково!
-поставяш обратно въздухопровода
-проверяваш внимателно тръбите за вентилация на картрните газове
дали са плътно поставени.Въздух трябва да влиза само от въздушния филтър!-от никаде другаде!
-разкачаш акумулатора за няколко минути
-палиш и загряваш на място, до включване на перката на радиатора
Успех!
п.п.Извинявай,но това за летния термостат и кашона са .....
-