почна да ми мига лампата на маслото, и викам я да го проверя
отварям и по самата щека има некаква лигава слуз прозрачно бяла.
нивото на маслото си е окм на 3/4 от максимума. Колата си върви, но някак от парното мирише като на изгоряла изолация.
Иначе самото масло по пръчаката на нивото на маркерите е с нормален цвят.
10В40 на лемфьордер
Това да не е пресечено масло?
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
абе така е, прав си, наистина изглежда като конденз, щото е на капчици,
долу е ок.
стреснах се, щото губя малко антифриз и да не се е смесил някъде и да се е пресекло.
а иначе лампата си прави квото иска, то мига често ту по-нарядко
на празен ход въобще не свети.
Паля колата и първите 3-4 минутни не се обажда, след това почва мигането, по некое време дори изгасва за малко после пак свети, баси мамата
долу е ок.
стреснах се, щото губя малко антифриз и да не се е смесил някъде и да се е пресекло.
а иначе лампата си прави квото иска, то мига често ту по-нарядко
на празен ход въобще не свети.
Паля колата и първите 3-4 минутни не се обажда, след това почва мигането, по некое време дори изгасва за малко после пак свети, баси мамата
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 16:45, променено общо 1 път.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
датчика се установява дали работи лесно:
1. надуваш го на едиколко си атмосфери, и гледаш...
Всъщност я първо уточни..
Палиш, гасне ли датчика лампата за маслото?
Ако гасне датчика който е нормално затворен и е на 0.3 бар. работи.
Ако след като форсираш, почва да свети и да ПИЩИ! тогава е другият датчик, който може да бъде на 1.8бар, 1.5бар, 0.9бар и е нормално отворен.
Та каква е идеята...
Датчиците са два за маслото.
Откачваш единият, само кабелчето, палиш и гледаш ако не угасне лампата за маслото -> това е датчика на 0.3 бар
Ако угасне, и след 15 сек, форсираш над 2000 оборота, и светне лампата и писне зумера -> това е датчика за по-голямото налягане.
и сегаа.а...
Отиваш при ваското1, или си намираш манометър за масло /не знам дали за гуми става/ с резба 10, сваляш един от датчиците, аз залагам на този 0.3бар /демек ще мериш другият/, и гледаш какво е положението. Гледаш манометъра, и вързваш мултицета на останалият датчик.
Вдигаш някакви обороти, и гледаш кога датчика ше вкючи/изключи
ако налягането което показва манометъра е такова каквото пише на датчика +- 0.2 бар работи.!
тва е.
Моли се проблема да е датчик, или табло!
ама с манометъра ще се види
1. надуваш го на едиколко си атмосфери, и гледаш...
Всъщност я първо уточни..
Палиш, гасне ли датчика лампата за маслото?
Ако гасне датчика който е нормално затворен и е на 0.3 бар. работи.
Ако след като форсираш, почва да свети и да ПИЩИ! тогава е другият датчик, който може да бъде на 1.8бар, 1.5бар, 0.9бар и е нормално отворен.
Та каква е идеята...
Датчиците са два за маслото.
Откачваш единият, само кабелчето, палиш и гледаш ако не угасне лампата за маслото -> това е датчика на 0.3 бар
Ако угасне, и след 15 сек, форсираш над 2000 оборота, и светне лампата и писне зумера -> това е датчика за по-голямото налягане.
и сегаа.а...
Отиваш при ваското1, или си намираш манометър за масло /не знам дали за гуми става/ с резба 10, сваляш един от датчиците, аз залагам на този 0.3бар /демек ще мериш другият/, и гледаш какво е положението. Гледаш манометъра, и вързваш мултицета на останалият датчик.
Вдигаш някакви обороти, и гледаш кога датчика ше вкючи/изключи
ако налягането което показва манометъра е такова каквото пише на датчика +- 0.2 бар работи.!
тва е.
Моли се проблема да е датчик, или табло!
ама с манометъра ще се види

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 85 госта