Това да не е пресечено масло?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Това да не е пресечено масло?

Мнениеот dude » Чет 09 фев 2006 14:23


почна да ми мига лампата на маслото, и викам я да го проверя
отварям и по самата щека има некаква лигава слуз прозрачно бяла.
нивото на маслото си е окм на 3/4 от максимума. Колата си върви, но някак от парното мирише като на изгоряла изолация.
Иначе самото масло по пръчаката на нивото на маркерите е с нормален цвят.
10В40 на лемфьордер




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 09 фев 2006 14:35


виж и по капачката дали имаш боза....не се притеснявай, щом другото масло ти е ок, това е най-вероятно смесване на маслото с конденз...нали е на горната част на пръчката само


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 09 фев 2006 14:46


абе така е, прав си, наистина изглежда като конденз, щото е на капчици,
долу е ок.

стреснах се, щото губя малко антифриз и да не се е смесил някъде и да се е пресекло.
а иначе лампата си прави квото иска, то мига често ту по-нарядко
на празен ход въобще не свети.
Паля колата и първите 3-4 минутни не се обажда, след това почва мигането, по некое време дори изгасва за малко после пак свети, баси мамата


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 09 фев 2006 14:52


Като губиш антифриз, качва ли ти нивото на маслото???


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 09 фев 2006 14:56


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 16:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 09 фев 2006 14:58


bobcho написа:Като губиш антифриз, качва ли ти нивото на маслото???


не, поне не съм забелязал, предишното масло не ми мръдна грам за 10 000 км, сега това някак май е понамаляло даже, беше ми догоре,
но това е по-рядко, може и да го яде

а за датчика как да проверя дали е преебан той


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 09 фев 2006 14:59


bobcho написа:Като губиш антифриз, качва ли ти нивото на маслото???

Е как ли пък ще му се отрази, ако междувременно му гори масло?

По темата: Мен лично ме притеснява примигването на лампата за масло, а Бобчо може и да е прав -> може и гарнитурата да пропуска.... ма не го връзвам с лампата :shock


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 09 фев 2006 15:25


Ами питам защото при мен като ми пресече мин. год. се беше качило нивото и маслото беше на боза.

За лампата смени датчика и виж има ли промяна.

А за тия гадни отлагания по капачката вече не знам.
Един казва гарнитура, друг нормално е.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 09 фев 2006 15:29


датчика се установява дали работи лесно:
1. надуваш го на едиколко си атмосфери, и гледаш...
Всъщност я първо уточни..
Палиш, гасне ли датчика лампата за маслото?
Ако гасне датчика който е нормално затворен и е на 0.3 бар. работи.

Ако след като форсираш, почва да свети и да ПИЩИ! тогава е другият датчик, който може да бъде на 1.8бар, 1.5бар, 0.9бар и е нормално отворен.

Та каква е идеята...
Датчиците са два за маслото.
Откачваш единият, само кабелчето, палиш и гледаш ако не угасне лампата за маслото -> това е датчика на 0.3 бар

Ако угасне, и след 15 сек, форсираш над 2000 оборота, и светне лампата и писне зумера -> това е датчика за по-голямото налягане.

и сегаа.а...

Отиваш при ваското1, или си намираш манометър за масло /не знам дали за гуми става/ с резба 10, сваляш един от датчиците, аз залагам на този 0.3бар /демек ще мериш другият/, и гледаш какво е положението. Гледаш манометъра, и вързваш мултицета на останалият датчик.
Вдигаш някакви обороти, и гледаш кога датчика ше вкючи/изключи
ако налягането което показва манометъра е такова каквото пише на датчика +- 0.2 бар работи.!
тва е.


Моли се проблема да е датчик, или табло!

ама с манометъра ще се види :)


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 09 фев 2006 15:30


значи да ви кажа за конденза-на голфа ми никога не е имало нито по пръчката, нито по капачката
опела обаче го прави, ако карам на студено време и на кратки разстояния, така че в малки количества си мисля че е допустимо, сега ако цялото масло е боза е ясен филма :cry:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 09 фев 2006 15:30


ААА забравих да напиша...
На датчиците си пише на какви стойности сработват...
Иначе по цветове:
ама съм ги забравил...'

струват 5 кинта...! 4.70 :)


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 09 фев 2006 15:34


паля и гасне датчика винаги.
след некакво време почва да бледнее лампичката и става лека полека по-ярка и си мига на квито си иска интервали

а ако цялото масло е боза , и аз си я карам кво става?
прегрява колата нали?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 09 фев 2006 15:39


Ами сменяваш лагери mhihi
Пресеченото масло няма никакви смазочни свойства и става страшно


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 09 фев 2006 15:43


Колега това според мен е от таблото!
или от някоя кофти връзка на кабела /което хич не ми се вярва..../


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 09 фев 2006 15:52


много съм склонен да твърдя, че е кофти връзка, защото когато ми прави номера с лампата цялото ми табло някак тлее, както и фаровете
ако лампата не мига, таблото и фаровете са с равномерно светене, иначе е баш като тлеене



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта