Интересно ми е,някой досещал ли се е за това?Нещо интересно за 50 мм колектор на КР
- valentin-jekov
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Нещо интересно за 50 мм колектор на КР
Докато се ровех нощес във Вортекса,попаднах на нещо наистина интересно...
Стеснените участъци около лулите на 50мм всмукателен колектор на КР,не са толкова случайни...Освен за по лесен достъп до лулите имат и една много важна флуидодинамична особеност.Лицата с техническо образование са чували за така наречената "дюза на Лавал"
Та всеки стеснен участък,представлява тази въпросна дюза. В областа на стеснените участъци,преминаващия въздушен поток,увеличава скоростта си.По този начин в областта преди тях се получава разреждане на въздуха,което от своя страна увеличава вакуума,спомагайки за по-бързото отваряне на разпределителната клапа и увеличавайки неимуверно пълненето с въздух.В областта след стеснените участъци се получава пък обратното-сгъстяване не въздушния поток,което спомага за по-бързото пълнене на мотора с готовата горивна смес след дюзите...Една взаимно свързана верига с перфектен резултат...
Интересно ми е,някой досещал ли се е за това?
Интересно ми е,някой досещал ли се е за това?- valentin-jekov
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР
Последна промяна от valentin-jekov на Пет 02 юли 2010 18:54, променено общо 1 път.
- Пайо01
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР
За това KR-K-Jetronik=100KW PL- Ke-Jetronik=98KW Това доказва и теорията ми че разпределителните валаве на давта мотора са еднакви както и на ACE 

Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР
Това доказва и теорията ми че разпределителните валаве на давта мотора са еднакви
пишеш абсолютните глупости...
- alex929
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР
Пайо01 написа:За това KR-K-Jetronik=100KW PL- Ke-Jetronik=98KW Това доказва и теорията ми че разпределителните валаве на давта мотора са еднакви както и на ACE
КР и ПЛ с еднакви валове???!!!Запознай се по подробно с валовете и тръбите.
- valentin-jekov
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР
Преди 4 месеца смених ПЛските валове и колектори с такива от КР.По време на самата манипулация гледах разликите..За колектора,ясно-8мм разлика в диаметъра на тръбите и въпросните стеснени участъци.Агресивността на КРските валове идва от 0,4мм по-голям лифт и малка разлика във фазите..Малка разлика с брутален резултат..А разликата в киловатите между КР с 42мм колектор и КР с 50мм колектор не идва само от тези 8мм,а и от по-горе описаната физиологична особеност на колектора 

- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР
трябваше да ползаш валове от абф!
- alex929
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР
valentin-jekov написа:Преди 4 месеца смених ПЛските валове и колектори с такива от КР.По време на самата манипулация гледах разликите..За колектора,ясно-8мм разлика в диаметъра на тръбите и въпросните стеснени участъци.Агресивността на КРските валове идва от 0,4мм по-голям лифт и малка разлика във фазите..Малка разлика с брутален резултат..А разликата в киловатите между КР с 42мм колектор и КР с 50мм колектор не идва само от тези 8мм,а и от по-горе описаната физиологична особеност на колектора
Ако си преправиш един изпускателен колектор от АБФ ще е още по добре.
Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР
...
Последна промяна от h4p на Чет 01 юли 2010 1:01, променено общо 1 път.
- valentin-jekov
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР
Здравей,колега..При съответствие на всички белези,белезите на зъбаците на валовете трябва да са един срещу друг,но само ако си убеден,че конфигурацията на вала,който си правил е аналогична на оригиналния 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 86 госта