Нещо интересно за 50 мм колектор на КР

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
valentin-jekov
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Нещо интересно за 50 мм колектор на КР

Мнениеот valentin-jekov » Пет 18 юни 2010 15:56


Докато се ровех нощес във Вортекса,попаднах на нещо наистина интересно... :!: Стеснените участъци около лулите на 50мм всмукателен колектор на КР,не са толкова случайни...Освен за по лесен достъп до лулите имат и една много важна флуидодинамична особеност.Лицата с техническо образование са чували за така наречената "дюза на Лавал" :idea: Та всеки стеснен участък,представлява тази въпросна дюза. В областа на стеснените участъци,преминаващия въздушен поток,увеличава скоростта си.По този начин в областта преди тях се получава разреждане на въздуха,което от своя страна увеличава вакуума,спомагайки за по-бързото отваряне на разпределителната клапа и увеличавайки неимуверно пълненето с въздух.В областта след стеснените участъци се получава пък обратното-сгъстяване не въздушния поток,което спомага за по-бързото пълнене на мотора с готовата горивна смес след дюзите...Една взаимно свързана верига с перфектен резултат... :да: Интересно ми е,някой досещал ли се е за това?




Потребителски аватар
valentin-jekov
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР

Мнениеот valentin-jekov » Чет 24 юни 2010 2:25


:arrow: 8)

Последна промяна от valentin-jekov на Пет 02 юли 2010 18:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Пайо01
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР

Мнениеот Пайо01 » Чет 24 юни 2010 2:49


За това KR-K-Jetronik=100KW PL- Ke-Jetronik=98KW Това доказва и теорията ми че разпределителните валаве на давта мотора са еднакви както и на ACE :да:


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР

Мнениеот h4p » Чет 24 юни 2010 14:08


Това доказва и теорията ми че разпределителните валаве на давта мотора са еднакви :да:


пишеш абсолютните глупости...


Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР

Мнениеот alex929 » Пон 28 юни 2010 8:20


Пайо01 написа:За това KR-K-Jetronik=100KW PL- Ke-Jetronik=98KW Това доказва и теорията ми че разпределителните валаве на давта мотора са еднакви както и на ACE :да:

:dummy: КР и ПЛ с еднакви валове???!!!Запознай се по подробно с валовете и тръбите.
Изображение


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР

Мнениеот h4p » Пон 28 юни 2010 11:22


ето ги характеристиките на валовете


Потребителски аватар
valentin-jekov
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР

Мнениеот valentin-jekov » Пон 28 юни 2010 13:46


Преди 4 месеца смених ПЛските валове и колектори с такива от КР.По време на самата манипулация гледах разликите..За колектора,ясно-8мм разлика в диаметъра на тръбите и въпросните стеснени участъци.Агресивността на КРските валове идва от 0,4мм по-голям лифт и малка разлика във фазите..Малка разлика с брутален резултат..А разликата в киловатите между КР с 42мм колектор и КР с 50мм колектор не идва само от тези 8мм,а и от по-горе описаната физиологична особеност на колектора :да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР

Мнениеот pe6kata » Пон 28 юни 2010 14:01


трябваше да ползаш валове от абф!


Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР

Мнениеот alex929 » Пон 28 юни 2010 15:27


valentin-jekov написа:Преди 4 месеца смених ПЛските валове и колектори с такива от КР.По време на самата манипулация гледах разликите..За колектора,ясно-8мм разлика в диаметъра на тръбите и въпросните стеснени участъци.Агресивността на КРските валове идва от 0,4мм по-голям лифт и малка разлика във фазите..Малка разлика с брутален резултат..А разликата в киловатите между КР с 42мм колектор и КР с 50мм колектор не идва само от тези 8мм,а и от по-горе описаната физиологична особеност на колектора :да:

Ако си преправиш един изпускателен колектор от АБФ ще е още по добре.


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР

Мнениеот h4p » Вто 29 юни 2010 16:00


...

Последна промяна от h4p на Чет 01 юли 2010 1:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
valentin-jekov
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Нещо интересно за 50 мм колектор на КР

Мнениеот valentin-jekov » Вто 29 юни 2010 18:02


Здравей,колега..При съответствие на всички белези,белезите на зъбаците на валовете трябва да са един срещу друг,но само ако си убеден,че конфигурацията на вала,който си правил е аналогична на оригиналния :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта