


Това доказва и теорията ми че разпределителните валаве на давта мотора са еднакви
Пайо01 написа:За това KR-K-Jetronik=100KW PL- Ke-Jetronik=98KW Това доказва и теорията ми че разпределителните валаве на давта мотора са еднакви както и на ACE
valentin-jekov написа:Преди 4 месеца смених ПЛските валове и колектори с такива от КР.По време на самата манипулация гледах разликите..За колектора,ясно-8мм разлика в диаметъра на тръбите и въпросните стеснени участъци.Агресивността на КРските валове идва от 0,4мм по-голям лифт и малка разлика във фазите..Малка разлика с брутален резултат..А разликата в киловатите между КР с 42мм колектор и КР с 50мм колектор не идва само от тези 8мм,а и от по-горе описаната физиологична особеност на колектора
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Mustang GT-R и 47 госта