не включва перката

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

не включва перката

Мнениеот Senior GR » Пон 19 юни 2006 8:04


Здравейте колеги!! Днес пътувайки за работа температурата на водата се покачи почти до прегряване :( Добре че вече бях стигнал......Отворих капака, перката на радиатора изобщо не се включва....Термостат ли е това.....?? Онзи ден смвнях мембрани на изпарителя и тъй като изтече доста течност, долях временно с вода.....това има ли значение за доброто охлаждане? Моля за съвети- как да боря този неприятен проблем? :(




Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Пон 19 юни 2006 8:10


Колега виж дали можеш да врътнеш перката на ръка , да не е блокирала


Dosy
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 10:35
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател: CAXA 2012
Местоположение: София

Мнениеот Dosy » Пон 19 юни 2006 8:11



Последна промяна от Dosy на Пон 19 юни 2006 8:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

Мнениеот Senior GR » Пон 19 юни 2006 8:14


Перката се върти на ръка....... :?


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Пон 19 юни 2006 8:35


Откачи буксата на перката и пусни две кабелчета да видиш дали работи тогава , щото вероятноста да е от нещо друго ми се струва малка .


Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

Мнениеот Senior GR » Пон 19 юни 2006 8:38


Тъй като сам малко катил в автомобилите :oops: в какъв смисъл да пусна кабелчета- тоест е изгорял датчик на перката ли?


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Пон 19 юни 2006 8:40


Dosy млако по нагоре е пуснал линк към една темичка прочети я може да ти е полезна


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пон 19 юни 2006 9:05


Това най-вероятно е датчика който стой в радиатора и пуска перката при определени градуси. Измъкни конектора който влиза в него и продължава към перката и с един кламер дай изводите му на късо - това се има предвид с "пусни кабелче". Ако са 3 дупките на куплунга -първо пробвай двата крайни и после краен и среден, но не мога да ти кажа точно кои, защото мойта е само с една степен - съответно само два извода, но пробвай, няма да преебеш нищо. Перката трябва да се включи при това положение. Ако се включи ясно е - датчика е заминал - той това прави - при еди кви си градуси си дава изводите на късо - сменяш го и това е. Ако не се включи, проблема е по нататък по трасето - може да е кабела, може да е степен на перката и т/н/. Кажи кво е станало да го мислим.


Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

Мнениеот Senior GR » Пон 19 юни 2006 9:16


Пак слиазох до колата( дано не ме изгонят от работа) :wink: Оставих колата да си работи на място-пак качи температурата........Значи е датчика на радиатора ли...? Колко струва имате ли представа и каде мога да го сменя днес след 17.30? :cry:


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пон 19 юни 2006 9:18


Направи ли пробата с даването на късо ? Около 15-20 лв е някаде по спомен иначе тоя датчик.


Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

Мнениеот Senior GR » Пон 19 юни 2006 9:23


...И понеже не искам да изцапам нещо...мога ли на прибежки и припълзявания да се добера до майстор...тоест да карам, пък като видя , че почва да грее - да спирам и така.... :roll:


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Пон 19 юни 2006 9:26


Ми пускаш парното да духа на топло на 4-ри отваряш прозорците и караш


Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

Мнениеот Senior GR » Пон 19 юни 2006 9:27


еми така ще стане значи.....Момчета, много ви благодаря- наистина ми помогнахте!!!!


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пон 19 юни 2006 9:29


Дам, и караш на по високи обороти (една скорост надолу примерно) да върти повече вода.


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Пон 19 юни 2006 9:41


dj_tuhla написа:Дам, и караш на по високи обороти (една скорост надолу примерно) да върти повече вода.

С това не съм съгласен караш например на 4-та с 40 км така по малко ще загрее и гледаи да не минаваш 2000 оборота . Абе пенсионерската и като имаш възможност поинерция . Ако стрелката мине 100 спираи да не стане беля



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 46 госта