Здр колеги, наскоро си купих климатик, не е оригинален а от тези, който са слагани допълнително в Италия. Въпроса ми е има ли някой схема на ел инсталацията. Или по точно къде се закача термо релето, което е за радиатора на самото парно. За останалата част от инсталацията доло горе имам представа как да стане.
Споделете също предимства и недостатъци за въпросния климатик
въпрос за климатик
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: въпрос за климатик
Във веригата на релето което пуска компресора
Идеята е като се обледи вътрешният радиатор да изключи компресора. Не силово към самия компресор а бобината на релето да губи захранване. 


- ihristov
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: въпрос за климатик
В смисъл свързва се последователно преди релето което захранва компресора така ли
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: въпрос за климатик
Да последователно към бобината на релето ако имаш датчик който под 5* не дава верига и той там се връзва. Идята е натискаш копчето +12V тръгват от него отиват във датчика за обледяване ако не е обледен радиатора продължават към датчика за околна темп. ако е над 5* отиват във пресостата ако има необходимото налягане ( ако има фреон) захранва релето което включва 1-ва степен на вентилатора и компресора.
Re: въпрос за климатик
в тоя ред на мисли да използвам темата и да питам:при голф2 каква е разликата дали климатика е на макс или е на нормално положение?и тъй като нямам инсталация ми трябва схема,ама по-простичка за изпълнение.Да речем климатика трябва да изключи при :високо налягане,ниско налягане обледеняване,и проблем във вентилаторите.Други мерки трябва ли да се вземат?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: въпрос за климатик
При проблем със вентилаторите налягането отива на майната си и ще изключи аварийно от пресостата
За обледяването си има датчик. А това MAX е клапата за рециркулация на въздуха
Като се включи на MAX почва да върти въздуха само във купето 
Във по горните мнения съм написал каква е поредността на свързване. Е пропуснах да кажа че вторият кръг на пресостата включва 2-ра степен на перката на 14bar налягане на фреона мисля беше иначе е около 6bar



Във по горните мнения съм написал каква е поредността на свързване. Е пропуснах да кажа че вторият кръг на пресостата включва 2-ра степен на перката на 14bar налягане на фреона мисля беше иначе е около 6bar

- olimpiaivo
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 07 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: въпрос за климатик
poni написа:в тоя ред на мисли да използвам темата и да питам:при голф2 каква е разликата дали климатика е на макс или е на нормално положение?и тъй като нямам инсталация ми трябва схема,ама по-простичка за изпълнение.Да речем климатика трябва да изключи при :високо налягане,ниско налягане обледеняване,и проблем във вентилаторите.Други мерки трябва ли да се вземат?
При оригиналния климатик на голф 2 изключва компресора и при 119 градуса на мотора датчика седи на фланеца отстрани на мотора,връзва се последователно след пресостата за ниско налягане.
- mityomk
- Мнения: 110
- Регистриран на: Сря 23 яну 2008 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
Re: въпрос за климатик
колега кажи какви пари го взе
- ihristov
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: въпрос за климатик
Някой ако може да покаже от къде минават маркучите вътре в купето ще ми е от полза.
- olimpiaivo
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 07 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: въпрос за климатик
ihristov написа:Някой ако може да покаже от къде минават маркучите вътре в купето ще ми е от полза.
Моя голф преди беше със климатик диавия и го махнах довечера ще ти снимам дупките на купето от където влизаха маркучите.Снимаи вътрешното тяло и по точно трв клапана в който се навиват двата маркуча да видя дали е като моя.
- ihristov
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: въпрос за климатик
Модела е санден в момента не мога да кача снимки защото влизам в интернет през тел. си. Има 2 отвора точно до дупката която засмуква въздух, но маркучите опират на тялото и не може да прилепне добре. Трябва ли да правя нови отвори или не. Ако някой има същия модел да покаже от къде минават ще ми е от голяма полза.
Благодаря предварително
Благодаря предварително
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: въпрос за климатик
Айде да земеш вече да кажеш и ПОКАЖЕШ какво имаш че така 200 страници ше подпитваш. Какъв ти е климатика оригинален или диария снимай всичко.
- ihristov
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: въпрос за климатик
ето тук на 5 снимка се виждат двата отвора мисълта ми беше дали ще могат да минат двата маркуча от там или трябва да пправя нови отвори
марката на компресора е SANDEN японски
марката на компресора е SANDEN японски
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: въпрос за климатик
Това е диавиа или как му викам диария. ще прайш нови дупки понеже не ги ли напрайш рискуваш да прережеш маркучите на тия които си си харесал. Те са за инсталацията на ABS-а. Монтираш тялото и ще видиш къде тряба да дупчиш. И да не забравиш дупката за дренажа че ше се наводниш 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], plamikcho и 83 госта