проблем с токовете на голф 2 дизел

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
smotagen
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 25 ное 2009 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

проблем с токовете на голф 2 дизел

Мнениеот smotagen » Съб 16 окт 2010 8:18


здравейте колеги. Имам следния проблем сложих си волтметър допалнително,паля сичко 6 зарежда 14.00 като вклуча фарове и други уреди волтметъра пада на 10.00 волта излизан меря на акумулатора сичко е ОК меря ватре с мултицет пак 10.00 волта.
П.С. Да кажа че сам почистил сички маси и на купето и в купето. Искам да питам някой збласквал ли се е с този проблем.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с токовете на голф 2 дизел

Мнениеот radotom » Съб 16 окт 2010 21:15


Колега, къде точно е вързан волтмера?
И с какви кабели, какво сечение?


Azev
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 16 сеп 2010 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: проблем с токовете на голф 2 дизел

Мнениеот Azev » Нед 17 окт 2010 0:16


Зависи към кой + в купето е свързан волтметъра. Това което си описъл е напълно нормално. Важното е на самия акумулатор какво показва. При запален двигател с и без включени фарове все трябва да е около 14 волта при 3000 оборота. Ако свържеш волтметъра с + директно от акумулатора ще показва точно, но внимавай при прокарването на проводника да не се пререже някъде по ламарините, защото може да се запали колата. Сечението на проводниците не играе роля при измерване на напрежение, е ако не е през 50 метра тънък проводник разбира се.


Потребителски аватар
smotagen
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 25 ное 2009 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: проблем с токовете на голф 2 дизел

Мнениеот smotagen » Нед 17 окт 2010 9:34


Azev написа:Зависи към кой + в купето е свързан волтметъра. Това което си описъл е напълно нормално. Важното е на самия акумулатор какво показва. При запален двигател с и без включени фарове все трябва да е около 14 волта при 3000 оборота. Ако свържеш волтметъра с + директно от акумулатора ще показва точно, но внимавай при прокарването на проводника да не се пререже някъде по ламарините, защото може да се запали колата. Сечението на проводниците не играе роля при измерване на напрежение, е ако не е през 50 метра тънък проводник разбира се.

Благодаря колега така ме посаветваедин еладжия да го варжа с директен + и да прекасна - че инче ще мелаже


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: проблем с токовете на голф 2 дизел

Мнениеот milmar » Нед 17 окт 2010 10:40


Ако вземеш + от акумулатора ЗАДЪЛЖИТЕЛНО си сложи предпазителче колкото се може по-близо до него .
Освен това е важно откъде си взел масата , може да е заради нея . Голф-овете имат една допълнителна жица (мисля кафява беше , 4 или 6 мм2) за маса към таблото . Тя тръгва от клема минус на акумулатора и често "способни" майстори я махат за да "не прави проблеми" :( .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта