здравейте колеги. Имам следния проблем сложих си волтметър допалнително,паля сичко 6 зарежда 14.00 като вклуча фарове и други уреди волтметъра пада на 10.00 волта излизан меря на акумулатора сичко е ОК меря ватре с мултицет пак 10.00 волта.
П.С. Да кажа че сам почистил сички маси и на купето и в купето. Искам да питам някой збласквал ли се е с този проблем.
проблем с токовете на голф 2 дизел
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с токовете на голф 2 дизел
Колега, къде точно е вързан волтмера?
И с какви кабели, какво сечение?
И с какви кабели, какво сечение?
Re: проблем с токовете на голф 2 дизел
Зависи към кой + в купето е свързан волтметъра. Това което си описъл е напълно нормално. Важното е на самия акумулатор какво показва. При запален двигател с и без включени фарове все трябва да е около 14 волта при 3000 оборота. Ако свържеш волтметъра с + директно от акумулатора ще показва точно, но внимавай при прокарването на проводника да не се пререже някъде по ламарините, защото може да се запали колата. Сечението на проводниците не играе роля при измерване на напрежение, е ако не е през 50 метра тънък проводник разбира се.
- smotagen
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 25 ное 2009 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: проблем с токовете на голф 2 дизел
Azev написа:Зависи към кой + в купето е свързан волтметъра. Това което си описъл е напълно нормално. Важното е на самия акумулатор какво показва. При запален двигател с и без включени фарове все трябва да е около 14 волта при 3000 оборота. Ако свържеш волтметъра с + директно от акумулатора ще показва точно, но внимавай при прокарването на проводника да не се пререже някъде по ламарините, защото може да се запали колата. Сечението на проводниците не играе роля при измерване на напрежение, е ако не е през 50 метра тънък проводник разбира се.
Благодаря колега така ме посаветваедин еладжия да го варжа с директен + и да прекасна - че инче ще мелаже
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: проблем с токовете на голф 2 дизел
Ако вземеш + от акумулатора ЗАДЪЛЖИТЕЛНО си сложи предпазителче колкото се може по-близо до него .
Освен това е важно откъде си взел масата , може да е заради нея . Голф-овете имат една допълнителна жица (мисля кафява беше , 4 или 6 мм2) за маса към таблото . Тя тръгва от клема минус на акумулатора и често "способни" майстори я махат за да "не прави проблеми"
.
Освен това е важно откъде си взел масата , може да е заради нея . Голф-овете имат една допълнителна жица (мисля кафява беше , 4 или 6 мм2) за маса към таблото . Тя тръгва от клема минус на акумулатора и често "способни" майстори я махат за да "не прави проблеми"

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта