Върви повече при студен двигател
- Rumen_K
- Мнения: 69
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върви повече при студен двигател
Голфа е 2.0 ГТИ Едишън 8в, двигател 2Е, дигифант. Напоследък забелязвам че като колата е студена (току що съм я запалил) върви чувствително повече отколкото когато загрее. Освен това ми се струва че харчи много – градко не пада под 14. Някой знае ли какъв може да е проблема?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
такааааа...
когато ДВГ е студен-ламбдата е студена и не се чете.
когато ДВГ загрее почва да чете ламбдата която по принцип е с т.нар. "бавен сигнал".
щом харчи яко-свали една свещ и я погледни-ако е катран черна със сухи сажди-честито ти си имаш габардисала ламбда сонда!
е това е-никви смукачи никви чудеса.
когато ДВГ е студен-ламбдата е студена и не се чете.
когато ДВГ загрее почва да чете ламбдата която по принцип е с т.нар. "бавен сигнал".
щом харчи яко-свали една свещ и я погледни-ако е катран черна със сухи сажди-честито ти си имаш габардисала ламбда сонда!
е това е-никви смукачи никви чудеса.
- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Golf3 95g. 1.6 101к.с. Мотроник. Същия проблем. Ходих на диагностика и се оказа че ламбда сондата дава сигнал ( като синусоида ) с 4 пъти по - голям период от дадения за стандартен. Между другото майстора ми каза че ламбдата е направена от химичен елемент, който с времето претърпява необратима реакция и е нормално да сдава багажа. Сега пред мен стои въпроса от къде да си купя ламбда ( компромис между цена и качество. Оригиналната е Bosch но ми казаха че NGK са също много добри. Между другото моята е 4 провоника ( подгряване ) , което ще рече, че компютъра си взема сигнал и когато е студена. Чакам мнения за цени.
- Rumen_K
- Мнения: 69
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Продължението – ходих до Сервиз ЮВЕ че съм с некви връзки там – закачиха я за диагностика – колата била перфектна, двигателя също, нямало грешки в ЕКУ-то или в нормата на изгорелите газове. Свещите ги свалихме – като нови. Направи ми впечатление обаче че на монитора на диагностичната машина отчиташе всичко но не и ламбда сондата – така ли е по принцип или? Та крайния отговор на майстора – всичко е ОК (само дето аз продъжавам да не съм сигурен)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта