Върви повече при студен двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rumen_K
Мнения: 69
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Върви повече при студен двигател

Мнениеот Rumen_K » Пет 18 мар 2005 11:14


Голфа е 2.0 ГТИ Едишън 8в, двигател 2Е, дигифант. Напоследък забелязвам че като колата е студена (току що съм я запалил) върви чувствително повече отколкото когато загрее. Освен това ми се струва че харчи много – градко не пада под 14. Някой знае ли какъв може да е проблема?




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 18 мар 2005 13:01


За двигателя, колкото по е студен въздуха дето влиза толкова по добре върви, аз на моя Г3 със спортен филтър зимата не загрява над 80 градуса при 90 норма..... трябва да ти кажа че си летеше и много добре дърпа.....

По повод разхода, не съм сигурен, да не е ламбда или центровка.....


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 18 мар 2005 16:10


не съм много сигурен, но наистина ако имаш по-богата горивна смес се вдига рахода и докато е студена колата, й е добре, а после вече и е в повечко.


Потребителски аватар
sigi
Мнения: 181
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sigi » Пет 18 мар 2005 16:46


Така и трябва да е на студено върви повече защото е на смукач и сместа е багата :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 18 мар 2005 21:48


такааааа...
когато ДВГ е студен-ламбдата е студена и не се чете.
когато ДВГ загрее почва да чете ламбдата която по принцип е с т.нар. "бавен сигнал".
щом харчи яко-свали една свещ и я погледни-ако е катран черна със сухи сажди-честито ти си имаш габардисала ламбда сонда!
е това е-никви смукачи никви чудеса.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3036
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Съб 19 мар 2005 11:21


vaskoto1 написа:такааааа...
...честито ти си имаш габардисала ламбда сонда!
е това е-никви смукачи никви чудеса.


bowdown bowdown bowdown bowdown

Не можах да се сдържа. Сори за спама, но и според мен е т'ва


Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Boko* » Съб 19 мар 2005 17:27


Golf3 95g. 1.6 101к.с. Мотроник. Същия проблем. Ходих на диагностика и се оказа че ламбда сондата дава сигнал ( като синусоида ) с 4 пъти по - голям период от дадения за стандартен. Между другото майстора ми каза че ламбдата е направена от химичен елемент, който с времето претърпява необратима реакция и е нормално да сдава багажа. Сега пред мен стои въпроса от къде да си купя ламбда ( компромис между цена и качество. Оригиналната е Bosch но ми казаха че NGK са също много добри. Между другото моята е 4 провоника ( подгряване ) , което ще рече, че компютъра си взема сигнал и когато е студена. Чакам мнения за цени.


Потребителски аватар
Rumen_K
Мнения: 69
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rumen_K » Сря 23 мар 2005 9:45


Продължението – ходих до Сервиз ЮВЕ че съм с некви връзки там – закачиха я за диагностика – колата била перфектна, двигателя също, нямало грешки в ЕКУ-то или в нормата на изгорелите газове. Свещите ги свалихме – като нови. Направи ми впечатление обаче че на монитора на диагностичната машина отчиташе всичко но не и ламбда сондата – така ли е по принцип или? Та крайния отговор на майстора – всичко е ОК (само дето аз продъжавам да не съм сигурен)


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Сря 23 мар 2005 9:51


При мен за диагностика на ламбдата използваха друга машина. Едната мерише всичко без сондата. След това втората мерише само сондата. Относно цените: мойта сонда за Пасат е Бош е 100 лв. от Ауто+. Провери там какви са цените. Недей всема турска сонда, щото за 1 години си заминава



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта