

delian1978 написа:Колегата много правилно е констатирал,че интересът с наблюдаването е до време.Ето аз как монтирах моите уреди:
garage.php?mode=view_image&image_id=25713
Капачето което ползвах е от служебната кола,която нямаше радио,а само подготовка за такова.Изрязах с макетен нож отворите и пасна перфектно.А на централната конзола е по-лесно и окабеляването,защото има всички нужни кабели и има място и за тръбопровода за налягането.Така че и моето мнение е по-добре по средата,ако ти писне или се прецака,просто връщаш оригиналния джоб,а ако е на колонката си е окепазена завинаги.
marchq написа:Здравейте колеги поръчах си от ebay.co.uk бууст метър. Ето този. Вече е при мене много добре изглежда. Сега идва проблема къде да го монтирам и да намеря подходяща конзола за него 52мм. Питах тук там намерих една от този вид за колонката, но предвиденото разтояние на конзолката е по голямо от колонката на голфа. Сега се спрях на този вид, но не мога да преценя дали ще изглежда добре и къде да го монтирам моля дайте други идеи. Има и друг вариант. Но това не ми допада искам да е нещо пред очите ми. Или да ми предложите конзола за колонка ставаща за голф 4Малко ми е объркан поста надявам се да ми разберете идеята
sempay_stz написа:аз лично бих направил така
хем практично хем лесно се гледа
hosetovw написа:Колега, аз направих това:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=233422
Дано да ти е от полза ...
hosetovw написа:Колега, аз направих това:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=233422
Дано да ти е от полза ...
achodemo написа:Та исках просто да кажа ,че аз примерно винаги при смачкване газта хвърлям едно око на буста и ако задържа голям пик веднага отпускам леко .
Rabbit_TDI написа:achodemo написа:Та исках просто да кажа ,че аз примерно винаги при смачкване газта хвърлям едно око на буста и ако задържа голям пик веднага отпускам леко .
Колега тебе те е подгонил призрака на счупената турбина.
achodemo написа:Прав си ,че принципно ако всичко ти е наред и проверено по менижмънта на турбината , няма нужда неприкъснато да се втурачваш в този манометър , а и то за това не се монтира фабрично такъв ,защото на теб работата ти е да гледаш пътя ,а за всичко останало има грижа главния мозък на колата ЕКУ-то. И пак за това то е инструктирано при наличие на налягане по високо от зададеното в продължение на ЦЕЛИ 6 секунди да включва авариен режим , ДА обаче при наще стари баби и 3 секунди свръх-налягане може да бъде фатално !!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта