Загряване на Голф2???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
astrochicken
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 6:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Загряване на Голф2???

Мнениеот astrochicken » Нед 22 окт 2006 6:39


Здравейте. Скоро си взех Голф2, 1600 куб, автоматик. Притеснява ме това че стрелката на температурата на водата винаги е след половината и перката ми се включва на предпоследното деление??? Един приятел с Джета каза че е по същия начин при него, моля ви да споделите колко ви показва температурата при вас ( сменил съм датчик за вода и съм почистил радиатора) защото си мисля че много загрява при мене??? Благодаря.




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 22 окт 2006 10:43


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 22:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 22 окт 2006 12:00


При мен най-много е стигал до 1-2мм след чертичката за 90*. Тогава вече работи перката и след малко стрелкта пак застава вертикално.

Не мисля че е нормално да загрява толкова.


Потребителски аватар
astrochicken
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 6:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот astrochicken » Нед 22 окт 2006 16:09


Ами перката ми е с една скорост, има и друго , казаха че са сменили термостата и са сложили един дето отваря май на 94-96 градуса. При положение че отваря на толкова мисля че е нормално перката да ми се включва на .....ъъъъ... има едни точици долу, малко преди да стигне предпоследната, абе по-средата на растоянието от средната и крайната чертичка, може ли да ми кажете на колко градуса ви отварят термостатите, в смисъл колко трябва да са на Голфа?


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 22 окт 2006 16:17


термостата трябва да отваря на 87-88 градуса. много са тези 94 градуса затова ти загрява. смени си термостата и ако наистина са ти сложили термостат който отваря на 94 градуса нещата ще се оправят.термостата е към 15 лева.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 22 окт 2006 16:32


Сменай по-скоро че да не прегрееш двигателят че тогава ще влезеш с доста парички.

Предполагам вентилаторът ти се включва някъде около 90*.. така че през даден период от време духа напразно ( термостатът още не е отворил и радиаторът си седи студен ).


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 22 окт 2006 16:35


Muncho написа:
Предполагам вентилаторът ти се включва някъде около 90*.. така че през даден период от време духа напразно .

не може да духа напразно, датчика за перката е на радиатора, така че след като отвори термостата тогава се включва перката.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 22 окт 2006 17:18


handycam написа:
Muncho написа:
Предполагам вентилаторът ти се включва някъде около 90*.. така че през даден период от време духа напразно .

не може да духа напразно, датчика за перката е на радиатора, така че след като отвори термостата тогава се включва перката.

Имаш право :).


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Нед 22 окт 2006 18:12


При мене като изключа колата и духа още 15мин. .... май че е от датчика защото термостата си отваря, но колко парички и на какви градуси ми трябва датчик "84-86" или се лъжа ?


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Нед 22 окт 2006 18:13


При мене като изключа колата и духа още 15мин. .... май че е от датчика защото термостата си отваря, но колко парички и на какви градуси ми трябва датчик "84-86" или се лъжа ..ако не го сменя сигурно ще купя още 1 акумолатор зимата . :(


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 22 окт 2006 18:14


ако колата е добре загряла е нормално дори след гасене на колата перката да продължи да върти, но не и всеки път.


Потребителски аватар
astrochicken
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 6:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот astrochicken » Нед 22 окт 2006 18:41


И аз си мисля че е само от термостата, ще го сменя с някой на 87 градуса който отваря и ще видя има ли нужда да сменям и датчика на перката защото си мисля че се включва към 100 - 103 градуса а мисля че трябва да се включва на по-малко, мерси на всички :)


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Нед 22 окт 2006 18:47


handycam написа:ако колата е добре загряла е нормално дори след гасене на колата перката да продължи да върти, но не и всеки път.


Еми всъщност го прави всеки път .


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 22 окт 2006 19:16


Pavcho2 написа:
handycam написа:ако колата е добре загряла е нормално дори след гасене на колата перката да продължи да върти, но не и всеки път.


Еми всъщност го прави всеки път .

Не знам твоят двигател какъв е но моят е с 2 Е 2 карбуратор и васкотопърви ме светна че когато на карба му стане горещо може сам да си пусне перката ;). Има един дачтик на него и предполагам ако датика се прецака може произволно да пуска перката.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Нед 22 окт 2006 19:47


Muncho написа:
Pavcho2 написа:
handycam написа:ако колата е добре загряла е нормално дори след гасене на колата перката да продължи да върти, но не и всеки път.


Еми всъщност го прави всеки път .

Не знам твоят двигател какъв е но моят е с 2 Е 2 карбуратор и васкотопърви ме светна че когато на карба му стане горещо може сам да си пусне перката ;). Има един дачтик на него и предполагам ако датика се прецака може произволно да пуска перката.


Мисля че и моя е същия (карборатор).
Като за PN мотор.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта