



Проблем с двигателя - симптоми при скъсан ангренаж?
- emdless4
- Мнения: 638
- Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: диана
Проблем с двигателя - симптоми при скъсан ангренаж?
Здравейте, колеги.... Лошо завърших уикенда, и лошо започвам седмицата. Закъса ми голфчето, на магистралата снощи, изведнъж загуби центровка, започна да чука аванса. Беше късно и карах така около 100-на км, реших че ще се прибера до София но уви. Малко след Пазарджик (следих температурата, беше твърдо 80 през целия път), стрелката скочи към червеното, спрях, водата избила от някъде - от ауспуха зверски пушек с миризма на крематориум. Преди това спирах - вадих кабели на свещи - няма празен ход, работи все едно е извадена свещ, но като вадя кабелите става още по-зле, като я форсирам си влиза в обороти, аванса спира да трака, поддържаше 100-110 км/ч, после като изстина пробвах пак да тръгне, но не щеше, а накрая и отказа да пали - като въртя стартера тресе все едно е извадена свещ. Звънях на познати- всеки с различни предположения. Най-лошата прогноза е, че ми е скъсан ангренажа. Докарахме я в до сервиза в СФ с влекач, днес ще я гледат момчетата, дано не е най-лошото. Все си мисля че ако е скъсан ремъка изобщо няма да върви, вие как мислите?... 

Последна промяна от emdless4 на Пон 27 ное 2006 12:55, променено общо 3 пъти.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 07 юни 2005 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Ами свалете пластмасовия капак на ангр. ремък, превъртете мотора на ръка(чрез гумата-на 4,5 скорост) и гледайте.Ако всичко там е в ред ,както казват колегите-сваляй главата.Не мисля че ангр. ремък може да прескочи зъб и да остане здрав, ама неведоми са пътищата божии!Все пак може да се окаже избягала центровка на запалването, нещо с хидравличните повдигачи на клапани...Дано е най- евтиното!Късмет!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
emo-gar написа:...Не мисля че ангр. ремък може да прескочи зъб и да остане здрав...
За щастие, може!
И добре, щото майстора, дето ми събира мотора след шлайф го беше прескочил! И аз 6-7 месеца карах така... Видях го чак като тръгнах сам да си сменям ангренажния ремък! Обаче след това колата даде поне 2 сек. по-малко време до 100км/ч от първи опит!
Но съм чувал (не знам дали е вярно), че защита на клапаните имат моторите от 1.8 нагоре...
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Колега кжото и да е няма да се ядосваш!
Ще се оправи!
Аз мисля че е пробила гарнитурата на двигатела!ако е към маслото ебаваш лагери и УЖАС трака та се не трае! ако е към водата ще има пръски антифрис от ауспуха но няма да ти спадне нивото за 100 км видимо!/случи ми се с тойота ПРЕВИА 2,5 бензин дошло и беше но преди 20 000км беше прегрята и се е изкривила главата! и на Ланча дедра с масло на мин. я резнах 100км. на 2 и задраха основните лагери-все едно си бес гарне!!!/
Ако са и двете.... ти си знаеш! 500 лева части, 150 лева труд за 10 дена си като нов за поне 100 000 км.
При ремъка гасне и това е!Тишина! А ако прескочи зъб несъм запознат!
Ще се оправи!
Аз мисля че е пробила гарнитурата на двигатела!ако е към маслото ебаваш лагери и УЖАС трака та се не трае! ако е към водата ще има пръски антифрис от ауспуха но няма да ти спадне нивото за 100 км видимо!/случи ми се с тойота ПРЕВИА 2,5 бензин дошло и беше но преди 20 000км беше прегрята и се е изкривила главата! и на Ланча дедра с масло на мин. я резнах 100км. на 2 и задраха основните лагери-все едно си бес гарне!!!/
Ако са и двете.... ти си знаеш! 500 лева части, 150 лева труд за 10 дена си като нов за поне 100 000 км.
При ремъка гасне и това е!Тишина! А ако прескочи зъб несъм запознат!
- emdless4
- Мнения: 638
- Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: диана
Да съобщя и финалната диагноза - издухана гарнитура на главата, на две места - между първи и втори, и на трети цилиндър. Реално съм карал 100 и повече км на един цилиндър и половина?
Главата вече е изшлайфана, сменени са и гумичките на клапаните понеже били се втвърдили - полезно според мен, утре ще вземат гарнитура за глава както и такива за всмукателните и изпускателните колектори и вечерта живот и здраве си взимам колата да и се радвам с пълна сила.
А междувременно ще ми сменят и маслото и без това му беше време, заедно с нов антифриз. А като я запалим и чуем как работи, ще изберем и един хубав комплект свещи. Благодаря ви за окуражителните мнения, имате по една бира от мен ей
Б.а. колко мислите че струва реално споменатия ремонт, шлайф, гарнитури, гумички?



Б.а. колко мислите че струва реално споменатия ремонт, шлайф, гарнитури, гумички?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта