Проблем с двигателя - симптоми при скъсан ангренаж?
- emdless4
- Мнения: 638
- Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: диана
Проблем с двигателя - симптоми при скъсан ангренаж?
Здравейте, колеги.... Лошо завърших уикенда, и лошо започвам седмицата. Закъса ми голфчето, на магистралата снощи, изведнъж загуби центровка, започна да чука аванса. Беше късно и карах така около 100-на км, реших че ще се прибера до София но уви. Малко след Пазарджик (следих температурата, беше твърдо 80 през целия път), стрелката скочи към червеното, спрях, водата избила от някъде - от ауспуха зверски пушек с миризма на крематориум. Преди това спирах - вадих кабели на свещи - няма празен ход, работи все едно е извадена свещ, но като вадя кабелите става още по-зле, като я форсирам си влиза в обороти, аванса спира да трака, поддържаше 100-110 км/ч, после като изстина пробвах пак да тръгне, но не щеше, а накрая и отказа да пали - като въртя стартера тресе все едно е извадена свещ. Звънях на познати- всеки с различни предположения. Най-лошата прогноза е, че ми е скъсан ангренажа. Докарахме я в до сервиза в СФ с влекач, днес ще я гледат момчетата, дано не е най-лошото. Все си мисля че ако е скъсан ремъка изобщо няма да върви, вие как мислите?... 
Последна промяна от emdless4 на Пон 27 ное 2006 12:55, променено общо 3 пъти.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
passat.ov.k
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 07 юни 2005 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Ами свалете пластмасовия капак на ангр. ремък, превъртете мотора на ръка(чрез гумата-на 4,5 скорост) и гледайте.Ако всичко там е в ред ,както казват колегите-сваляй главата.Не мисля че ангр. ремък може да прескочи зъб и да остане здрав, ама неведоми са пътищата божии!Все пак може да се окаже избягала центровка на запалването, нещо с хидравличните повдигачи на клапани...Дано е най- евтиното!Късмет!
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
emo-gar написа:...Не мисля че ангр. ремък може да прескочи зъб и да остане здрав...
За щастие, може!
И добре, щото майстора, дето ми събира мотора след шлайф го беше прескочил! И аз 6-7 месеца карах така... Видях го чак като тръгнах сам да си сменям ангренажния ремък! Обаче след това колата даде поне 2 сек. по-малко време до 100км/ч от първи опит!
Но съм чувал (не знам дали е вярно), че защита на клапаните имат моторите от 1.8 нагоре...
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Колега кжото и да е няма да се ядосваш!
Ще се оправи!
Аз мисля че е пробила гарнитурата на двигатела!ако е към маслото ебаваш лагери и УЖАС трака та се не трае! ако е към водата ще има пръски антифрис от ауспуха но няма да ти спадне нивото за 100 км видимо!/случи ми се с тойота ПРЕВИА 2,5 бензин дошло и беше но преди 20 000км беше прегрята и се е изкривила главата! и на Ланча дедра с масло на мин. я резнах 100км. на 2 и задраха основните лагери-все едно си бес гарне!!!/
Ако са и двете.... ти си знаеш! 500 лева части, 150 лева труд за 10 дена си като нов за поне 100 000 км.
При ремъка гасне и това е!Тишина! А ако прескочи зъб несъм запознат!
Ще се оправи!
Аз мисля че е пробила гарнитурата на двигатела!ако е към маслото ебаваш лагери и УЖАС трака та се не трае! ако е към водата ще има пръски антифрис от ауспуха но няма да ти спадне нивото за 100 км видимо!/случи ми се с тойота ПРЕВИА 2,5 бензин дошло и беше но преди 20 000км беше прегрята и се е изкривила главата! и на Ланча дедра с масло на мин. я резнах 100км. на 2 и задраха основните лагери-все едно си бес гарне!!!/
Ако са и двете.... ти си знаеш! 500 лева части, 150 лева труд за 10 дена си като нов за поне 100 000 км.
При ремъка гасне и това е!Тишина! А ако прескочи зъб несъм запознат!
- emdless4
- Мнения: 638
- Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: диана
Да съобщя и финалната диагноза - издухана гарнитура на главата, на две места - между първи и втори, и на трети цилиндър. Реално съм карал 100 и повече км на един цилиндър и половина?
Главата вече е изшлайфана, сменени са и гумичките на клапаните понеже били се втвърдили - полезно според мен, утре ще вземат гарнитура за глава както и такива за всмукателните и изпускателните колектори и вечерта живот и здраве си взимам колата да и се радвам с пълна сила.
А междувременно ще ми сменят и маслото и без това му беше време, заедно с нов антифриз. А като я запалим и чуем как работи, ще изберем и един хубав комплект свещи. Благодаря ви за окуражителните мнения, имате по една бира от мен ей
Б.а. колко мислите че струва реално споменатия ремонт, шлайф, гарнитури, гумички?
А междувременно ще ми сменят и маслото и без това му беше време, заедно с нов антифриз. А като я запалим и чуем как работи, ще изберем и един хубав комплект свещи. Благодаря ви за окуражителните мнения, имате по една бира от мен ей
Б.а. колко мислите че струва реално споменатия ремонт, шлайф, гарнитури, гумички?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта
