Проблем с двигателя - симптоми при скъсан ангренаж?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Проблем с двигателя - симптоми при скъсан ангренаж?

Мнениеот emdless4 » Пон 27 ное 2006 10:39


Здравейте, колеги.... Лошо завърших уикенда, и лошо започвам седмицата. Закъса ми голфчето, на магистралата снощи, изведнъж загуби центровка, започна да чука аванса. Беше късно и карах така около 100-на км, реших че ще се прибера до София но уви. Малко след Пазарджик (следих температурата, беше твърдо 80 през целия път), стрелката скочи към червеното, спрях, водата избила от някъде - от ауспуха зверски пушек с миризма на крематориум. Преди това спирах - вадих кабели на свещи - няма празен ход, работи все едно е извадена свещ, но като вадя кабелите става още по-зле, като я форсирам си влиза в обороти, аванса спира да трака, поддържаше 100-110 км/ч, после като изстина пробвах пак да тръгне, но не щеше, а накрая и отказа да пали - като въртя стартера тресе все едно е извадена свещ. Звънях на познати- всеки с различни предположения. Най-лошата прогноза е, че ми е скъсан ангренажа. Докарахме я в до сервиза в СФ с влекач, днес ще я гледат момчетата, дано не е най-лошото. Все си мисля че ако е скъсан ремъка изобщо няма да върви, вие как мислите?... :(

Последна промяна от emdless4 на Пон 27 ное 2006 12:55, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 27 ное 2006 10:47


:( Страх ме е да мисля


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 27 ное 2006 11:55


Все си мисля че като се скъса ангренажа гасне отведнъж и тва е....да е прескочил зъби някакви ли знам ли.....гарнитурата да е изтряскала и да се е напълнил с вода...пфу пу пу дано е нещо леко я свещи я някви кабели и да се спасиш колега....драсни като решиш проблема....да не се чудим....


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 27 ное 2006 11:57


Сори колега, адски гадна случка :( . Може да е прескочил зъб или два и от там газоразпределението се обърква. Кофти на извън градско да се случи така.


passat.ov.k
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 07 юни 2005 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот passat.ov.k » Пон 27 ное 2006 12:41


гарнитура на главата


Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Пон 27 ное 2006 12:59


passat.ov.k написа:гарнитура на главата


И бабаита с пътната помощ спомена за гарнитура - каза че компресията бягала и отивала във водата, затова не пали. След малко ще звъня на мойте хора и ще споделя после ... :dontknow:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 27 ное 2006 15:27


Ами свалете пластмасовия капак на ангр. ремък, превъртете мотора на ръка(чрез гумата-на 4,5 скорост) и гледайте.Ако всичко там е в ред ,както казват колегите-сваляй главата.Не мисля че ангр. ремък може да прескочи зъб и да остане здрав, ама неведоми са пътищата божии!Все пак може да се окаже избягала центровка на запалването, нещо с хидравличните повдигачи на клапани...Дано е най- евтиното!Късмет!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 27 ное 2006 15:35


emo-gar написа:...Не мисля че ангр. ремък може да прескочи зъб и да остане здрав...

За щастие, може!
И добре, щото майстора, дето ми събира мотора след шлайф го беше прескочил! И аз 6-7 месеца карах така... Видях го чак като тръгнах сам да си сменям ангренажния ремък! Обаче след това колата даде поне 2 сек. по-малко време до 100км/ч от първи опит!
Но съм чувал (не знам дали е вярно), че защита на клапаните имат моторите от 1.8 нагоре...


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Пон 27 ное 2006 15:39


Вероятно гарнитура на главата. До 1-2 зъба прескачане на ангренажа колата пали и върви. Може да е неравномерно, да тресе, но върви ...


Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Пон 27 ное 2006 16:08


Заминала е гарнитурата. Сега проверяват клапаните, но казват че трябва да се шлайфа главата. Задължително ли е? :roll:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 27 ное 2006 16:12


emdless4 написа:Заминала е гарнитурата. Сега проверяват клапаните, но казват че трябва да се шлайфа главата. Задължително ли е? :roll:


Е мисля че малкия девил та е сполетял. Удари и един шлайф нищо лошо няма в това. - 25лв е а може да ти спести много проблеми след това.....


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 27 ное 2006 16:14


АБСОЛЮТНО


Потребителски аватар
kalinveliki
Мнения: 289
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
Автомобил: VW T4
Двигател: 2.4D
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот kalinveliki » Пон 27 ное 2006 17:33


Колега кжото и да е няма да се ядосваш!

Ще се оправи!

Аз мисля че е пробила гарнитурата на двигатела!ако е към маслото ебаваш лагери и УЖАС трака та се не трае! ако е към водата ще има пръски антифрис от ауспуха но няма да ти спадне нивото за 100 км видимо!/случи ми се с тойота ПРЕВИА 2,5 бензин дошло и беше но преди 20 000км беше прегрята и се е изкривила главата! и на Ланча дедра с масло на мин. я резнах 100км. на 2 и задраха основните лагери-все едно си бес гарне!!!/

Ако са и двете.... ти си знаеш! 500 лева части, 150 лева труд за 10 дена си като нов за поне 100 000 км.

При ремъка гасне и това е!Тишина! А ако прескочи зъб несъм запознат!


Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Пон 27 ное 2006 17:45


Да съобщя и финалната диагноза - издухана гарнитура на главата, на две места - между първи и втори, и на трети цилиндър. Реално съм карал 100 и повече км на един цилиндър и половина? :shock Главата вече е изшлайфана, сменени са и гумичките на клапаните понеже били се втвърдили - полезно според мен, утре ще вземат гарнитура за глава както и такива за всмукателните и изпускателните колектори и вечерта живот и здраве си взимам колата да и се радвам с пълна сила. :kissy: А междувременно ще ми сменят и маслото и без това му беше време, заедно с нов антифриз. А като я запалим и чуем как работи, ще изберем и един хубав комплект свещи. Благодаря ви за окуражителните мнения, имате по една бира от мен ей :beer

Б.а. колко мислите че струва реално споменатия ремонт, шлайф, гарнитури, гумички?


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 27 ное 2006 17:49


Гарнитура - всичко 180 лв (шлайф+масло+гарнитура+труд.....)
Гумички - 10 лв (за труд не би трябвало да ти зимат вече е отворен)
Свещи - 20лв
Антифриз - 10лв

Ми това е....според мен....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта