И отново 2е2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

И отново 2е2

Мнениеот hristian37 » Чет 07 дек 2006 10:16


Здравейте :D :D :D след като си мислех 4е съм го изу4ил и нау4ил -чудото 2е2 пак ми направи номер-сипах си бензин(имах малко) и ре6их да покарам на бензин-колата си пали добре,смукача си действа нормално и всичко ОК ама ре6их да я изръчкам иииииии проблема цъфна колата до 3000об се изстрелва и след това заглъхва, все едно има прекъсвач около 3-4 сек и след това вече се изстрелва. Веднага се чухме с Люси и отидох при него-установихме че от икономайзера те4е - крив беше.Намерих икономайзер+нови платна свалих карба изчистих го основно+нова гарнитурка+два мъркуча отзад+проверих вакуума на втората клапа не испуска работи си нормално, няма запушени канали следих ги по чертеж на схема и пръсках с спрей за карбуратори-всичко е ок,след това го сглобих - проблема си остана. Тампона под карба е на 3 месеца.На газ този проблем го няма :shock :shock :shock дайте акъл от какво може да е това :?: :?: Само ще помоля да пишат колеги които са имали аналогичен проблем или имат идеи но познават карба




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 07 дек 2006 10:19


вакуум регулатора на делкото в какво състояние е..
въпреки, че ако е той, трябва да се изстрелва след 3000 обор ако ти е в ред центровката,,,
ако е бутната яко напред зарадъ гъзовата... може да се получава твоят кейс... просто го смукни, и виж дали държи вакуум


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 07 дек 2006 10:22


работи с Люси направихме центровка - работи вакуума-центровката е на 17градуса както трябва да е за бензин


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Чет 07 дек 2006 10:53


и аз имама такав проблем и като загрее изчезва. мисля че е от студения двигател. поне при мен е така. интересното обаче е че на место се форсира доста а само като карам в движение го прави


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 07 дек 2006 11:18


и топла и студена ми го прави-а на място колкото и да я форсираш 2та клапа не се отваря-затова се отваря само в движение


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 07 дек 2006 11:36


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 23:14, променено общо 1 път.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 07 дек 2006 11:37


Забравих да напиша че съм с спортен филтър- на газ съм много доволен - разхода ми падна с 0.5л варви си много добре-дали на бензин не и идва мнго въздуха?????


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 07 дек 2006 11:39


vw_golf_2_Memphis написа:на пиербурга на Бумерите 2БЕ 2-ра клапа не отваря като е студена колата :wink:


не си прав - на някои е така - имат допълнителна джаджа за това - моя няма - мисля ама не съм сигурен че автоматиците са така


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Чет 07 дек 2006 11:49


hristian37 написа:Забравих да напиша че съм с спортен филтър- на газ съм много доволен - разхода ми падна с 0.5л варви си много добре-дали на бензин не и идва мнго въздуха?????
не че се заяждам но ми е много интересно как изчисли тая икономия от 0,5 литра газ. а пък и струва ли си да се занимаваш толкова за тая икономия. моята колкото и пати да я засичам всеки пат е различно без да пипам нищо по нея. та..... :stll think:


Потребителски аватар
julylevi
Мнения: 118
Регистриран на: Чет 25 май 2006 15:22
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот julylevi » Чет 07 дек 2006 13:02


С този карб. който съм в момента/имам 2/ същият проблем го имам и аз, то4но както си го описал само 4е когато е студена си върви :!: .На бензин карам само докато загрее малко/имам и АГУ/, но се слу4ва да карам и по дълго и много ме дразни.С другият карб. ги нямам тези проблеми но пък като е студен двигатея ми прави мизерий след това вси4ко е ОК .Опитвах се да прехвърля от единия на другия 4арколяците за да работи добре и на студен и на топъл двиг. но не се полу4и нищо и не разбрах от къде е проблема :( .
Успех :!:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 07 дек 2006 13:06


toci_83 написа:
hristian37 написа:Забравих да напиша че съм с спортен филтър- на газ съм много доволен - разхода ми падна с 0.5л варви си много добре-дали на бензин не и идва мнго въздуха?????
не че се заяждам но ми е много интересно как изчисли тая икономия от 0,5 литра газ. а пък и струва ли си да се занимаваш толкова за тая икономия. моята колкото и пати да я засичам всеки пат е различно без да пипам нищо по нея. та..... :stll think:


отклоняваме се от темата но спортния филтър го сложих не заради икономията за заради това 4е ми писна всеки месец да купувам въздушен защото го сменям на 3500 ина4е осезаемо почва да харчи на газ


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 07 дек 2006 13:09


няма начин да го нямате-проблема го установихме с голфъра отдавна-притока на въздух към карба при работа на бензин се дроселира от плочката и затова към 3к забива. махни плочката и ще видиш. :wink:


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Чет 07 дек 2006 14:56


:yahoo: :beer


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 07 дек 2006 15:00


vaskoto1 написа:няма начин да го нямате-проблема го установихме с голфъра отдавна-притока на въздух към карба при работа на бензин се дроселира от плочката и затова към 3к забива. махни плочката и ще видиш. :wink:




:shock :shock :shock :shock :shock ако си прав лично ще дойда да те почепря бира :beer
а има ли решение - евентуално ако се направи с механично отваряне втората клапа


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 07 дек 2006 15:06


няма нужда-просто махни кутията на филтъра, закрепи плочката някъде отстрани да не падне и направи едно кръгче така-без филтър и плочка. :wink: ще останеш доволен...mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 113 госта