аванс при 2е
- gasoline.in.blood
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 23 сеп 2011 10:17
- Автомобил: MK3 GT
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
аванс при 2е
колко градуса трябва да е аванса при 2е мотора и как се настройва. слушал съм че колата трябва да е в авариен режим - как се прави това? и трябва да е загряла. главата е шлайфана 0.63 десети ако има някакво значение
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: аванс при 2е
бензин -6 градуса гас-8-9 градуса центровка се прави през ваг-ком като се изключва автоматичната корекция на делкото и с струбоскоп 

- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: аванс при 2е
Палиш и изчакваш да загрее. Махаш буксата на температурния датчик след което форсираш няколко пъти над 3000 оборота. Гласиш предварението със стробоскоп по белезите. След като си готов слагаш буксата на датчика и форсираш пак няколко пъти над 3000 оборота и би трябваво да си готов. Би трябвало ама на мен никога не ми харесва как става по белези и си го глася на ухо
На висока предавка и ниска скорост (примерно на 4-та с 40) при подаване на пълна газ трябва да се чува съвсем леко и за секунда звънтенето на аванса. Когато има детонации компютъра сваля аванса. Компенсациите са в рамките на 10 градуса. Тоест ако не чуваш леко и за малко звънтенето от аванса значи ти и малък , ако не изчезне след секунда значи е голям и компютъра не може да компенсира, защото си далече от тези 10 градуса корекция, които той може да си внася. Много е важно да ти е здрав и правилно стегнат детонационния датчик за да става цялата тази магия. Щото според мен цялата тази система си работи на магия
. Нещо такова е цялата работа .........


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: аванс при 2е
Стойко, точно при теб не е така!
Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.

Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: аванс при 2е
radotom написа:Стойко, точно при теб не е така!![]()
Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.
Аз съм 01.93


- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: аванс при 2е
Според мен на газ би понесло и доста над въпросните 2-3 градуса, които колегата по-горе спомена. Аз бих залохил на числото 8 и ако няма странични ефекти при добре настроена газова не бих барал
Преди да сложа ТАП-чето карах с врътнато делко с +10 градуса (т.е. 15 общо) на заводските отгоре. И си вървеше супер добре колицата, само дето умираше от 4000 оборота нагоре, ама голям праз
важното е, че до тях си беше ракета.


- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: аванс при 2е
stefan4o написа:Според мен на газ би понесло и доста над въпросните 2-3 градуса, които колегата по-горе спомена. Аз бих залохил на числото 8 и ако няма странични ефекти при добре настроена газова не бих баралПреди да сложа ТАП-чето карах с врътнато делко с +10 градуса (т.е. 15 общо) на заводските отгоре. И си вървеше супер добре колицата, само дето умираше от 4000 оборота нагоре, ама голям праз
важното е, че до тях си беше ракета.
Колега , начина на работа на предварението на 2Е няма нищо общо с начина на работа при твоя мотор ако е стандартния ти .
- mvangelov
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 11:27
- Автомобил: MK3
- Двигател: 2E
- Местоположение: sofia
Re: аванс при 2е
radotom написа:Стойко, точно при теб не е така!![]()
Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.
демек аз като горд собственик на 2е (голф 3-ка) по кой от начините трябва да прозедирам , праз жаг ком или ?
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: аванс при 2е
Да, 2Е има детонационен датчик, който при мен действително го няма. Но по-голямото октаново число на газта не позволява ли малко по-високи числа на аванса преди въпросният датчик да подаде сигнал за детонация на компира? Все пак стандартният бензин е 95 октана (които реално не се знае дали са толкова),а газта е над 100...
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: аванс при 2е
mvangelov написа:radotom написа:Стойко, точно при теб не е така!![]()
Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.
демек аз като горд собственик на 2е (голф 3-ка) по кой от начините трябва да прозедирам , праз жаг ком или ?
От ваг-ком минаваш само в авариен режим за да не ти се бърка в настройката детонационния датчик докато правиш настройката със стробоскопа.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: аванс при 2е
Stoi написа:От ваг-ком минаваш само в авариен режим за да не ти се бърка в настройката
Ъхъ!

Ама Стойко, щом имаш комуникация с компютър - не би трябвало да минава номера с датчика.
Иначе аз, макар, че нямам газ, карам с 10* предварение, а съм карал и с 12*

При 12* вече почва леко да мени оборотите

- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: аванс при 2е
При задаване на по-голямо предварение на газ се прави корекция и нова настройка на газта
Ако само завъртиш делкото се получава точно това клатене на оборотите, което описваш 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта