аванс при 2е
- gasoline.in.blood
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 23 сеп 2011 10:17
- Автомобил: MK3 GT
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
аванс при 2е
колко градуса трябва да е аванса при 2е мотора и как се настройва. слушал съм че колата трябва да е в авариен режим - как се прави това? и трябва да е загряла. главата е шлайфана 0.63 десети ако има някакво значение
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: аванс при 2е
бензин -6 градуса гас-8-9 градуса центровка се прави през ваг-ком като се изключва автоматичната корекция на делкото и с струбоскоп 
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: аванс при 2е
Палиш и изчакваш да загрее. Махаш буксата на температурния датчик след което форсираш няколко пъти над 3000 оборота. Гласиш предварението със стробоскоп по белезите. След като си готов слагаш буксата на датчика и форсираш пак няколко пъти над 3000 оборота и би трябваво да си готов. Би трябвало ама на мен никога не ми харесва как става по белези и си го глася на ухо
На висока предавка и ниска скорост (примерно на 4-та с 40) при подаване на пълна газ трябва да се чува съвсем леко и за секунда звънтенето на аванса. Когато има детонации компютъра сваля аванса. Компенсациите са в рамките на 10 градуса. Тоест ако не чуваш леко и за малко звънтенето от аванса значи ти и малък , ако не изчезне след секунда значи е голям и компютъра не може да компенсира, защото си далече от тези 10 градуса корекция, които той може да си внася. Много е важно да ти е здрав и правилно стегнат детонационния датчик за да става цялата тази магия. Щото според мен цялата тази система си работи на магия
. Нещо такова е цялата работа .........
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: аванс при 2е
Стойко, точно при теб не е така!
Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.
Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: аванс при 2е
radotom написа:Стойко, точно при теб не е така!![]()
Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.
Аз съм 01.93
- stefan4o
- Мнения: 19345
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: аванс при 2е
Според мен на газ би понесло и доста над въпросните 2-3 градуса, които колегата по-горе спомена. Аз бих залохил на числото 8 и ако няма странични ефекти при добре настроена газова не бих барал
Преди да сложа ТАП-чето карах с врътнато делко с +10 градуса (т.е. 15 общо) на заводските отгоре. И си вървеше супер добре колицата, само дето умираше от 4000 оборота нагоре, ама голям праз
важното е, че до тях си беше ракета.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: аванс при 2е
stefan4o написа:Според мен на газ би понесло и доста над въпросните 2-3 градуса, които колегата по-горе спомена. Аз бих залохил на числото 8 и ако няма странични ефекти при добре настроена газова не бих баралПреди да сложа ТАП-чето карах с врътнато делко с +10 градуса (т.е. 15 общо) на заводските отгоре. И си вървеше супер добре колицата, само дето умираше от 4000 оборота нагоре, ама голям праз
важното е, че до тях си беше ракета.
Колега , начина на работа на предварението на 2Е няма нищо общо с начина на работа при твоя мотор ако е стандартния ти .
- mvangelov
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 11:27
- Автомобил: MK3
- Двигател: 2E
- Местоположение: sofia
Re: аванс при 2е
radotom написа:Стойко, точно при теб не е така!![]()
Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.
демек аз като горд собственик на 2е (голф 3-ка) по кой от начините трябва да прозедирам , праз жаг ком или ?
- stefan4o
- Мнения: 19345
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: аванс при 2е
Да, 2Е има детонационен датчик, който при мен действително го няма. Но по-голямото октаново число на газта не позволява ли малко по-високи числа на аванса преди въпросният датчик да подаде сигнал за детонация на компира? Все пак стандартният бензин е 95 октана (които реално не се знае дали са толкова),а газта е над 100...
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: аванс при 2е
mvangelov написа:radotom написа:Стойко, точно при теб не е така!![]()
Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.
демек аз като горд собственик на 2е (голф 3-ка) по кой от начините трябва да прозедирам , праз жаг ком или ?
От ваг-ком минаваш само в авариен режим за да не ти се бърка в настройката детонационния датчик докато правиш настройката със стробоскопа.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: аванс при 2е
Stoi написа:От ваг-ком минаваш само в авариен режим за да не ти се бърка в настройката
Ъхъ!
Ама Стойко, щом имаш комуникация с компютър - не би трябвало да минава номера с датчика.
Иначе аз, макар, че нямам газ, карам с 10* предварение, а съм карал и с 12*
При 12* вече почва леко да мени оборотите
- stefan4o
- Мнения: 19345
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: аванс при 2е
При задаване на по-голямо предварение на газ се прави корекция и нова настройка на газта
Ако само завъртиш делкото се получава точно това клатене на оборотите, което описваш 
Ако само завъртиш делкото се получава точно това клатене на оборотите, което описваш Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fighter-interceptor, tdi fen и 69 госта