аванс при 2е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gasoline.in.blood
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 23 сеп 2011 10:17
Автомобил: MK3 GT
Двигател:
Местоположение: Благоевград

аванс при 2е

Мнениеот gasoline.in.blood » Вто 12 юни 2012 11:27


колко градуса трябва да е аванса при 2е мотора и как се настройва. слушал съм че колата трябва да е в авариен режим - как се прави това? и трябва да е загряла. главата е шлайфана 0.63 десети ако има някакво значение




Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: аванс при 2е

Мнениеот basata-user » Вто 12 юни 2012 12:15


бензин -6 градуса гас-8-9 градуса центровка се прави през ваг-ком като се изключва автоматичната корекция на делкото и с струбоскоп :)


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: аванс при 2е

Мнениеот Stoi » Вто 12 юни 2012 15:01


Палиш и изчакваш да загрее. Махаш буксата на температурния датчик след което форсираш няколко пъти над 3000 оборота. Гласиш предварението със стробоскоп по белезите. След като си готов слагаш буксата на датчика и форсираш пак няколко пъти над 3000 оборота и би трябваво да си готов. Би трябвало ама на мен никога не ми харесва как става по белези и си го глася на ухо :) На висока предавка и ниска скорост (примерно на 4-та с 40) при подаване на пълна газ трябва да се чува съвсем леко и за секунда звънтенето на аванса. Когато има детонации компютъра сваля аванса. Компенсациите са в рамките на 10 градуса. Тоест ако не чуваш леко и за малко звънтенето от аванса значи ти и малък , ако не изчезне след секунда значи е голям и компютъра не може да компенсира, защото си далече от тези 10 градуса корекция, които той може да си внася. Много е важно да ти е здрав и правилно стегнат детонационния датчик за да става цялата тази магия. Щото според мен цялата тази система си работи на магия :lol: . Нещо такова е цялата работа .........


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: аванс при 2е

Мнениеот radotom » Вто 12 юни 2012 22:23


Стойко, точно при теб не е така! :lol:
Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: аванс при 2е

Мнениеот Stoi » Вто 12 юни 2012 22:39


radotom написа:Стойко, точно при теб не е така! :lol:
Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.


Аз съм 01.93 :D Явно за това при мен се получава. А за детонациите не съм много съгласен. За оптимално изгаряне мотора винаги трябва да работи една идея под прага на детонации и в първия момент да се чуват когато си на висока предавка и нетипично ниска скорост.....с 95 бензин :) Като се появи лека детонация компютъра на golfa се оправя. Говорим за лека разбира се.При настройка по моя метод с настройка по слух и 95 бензин , на LPG аванса става перфектен !


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: аванс при 2е

Мнениеот stefan4o » Вто 12 юни 2012 22:46


Според мен на газ би понесло и доста над въпросните 2-3 градуса, които колегата по-горе спомена. Аз бих залохил на числото 8 и ако няма странични ефекти при добре настроена газова не бих барал :lol: Преди да сложа ТАП-чето карах с врътнато делко с +10 градуса (т.е. 15 общо) на заводските отгоре. И си вървеше супер добре колицата, само дето умираше от 4000 оборота нагоре, ама голям праз :lol: важното е, че до тях си беше ракета.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: аванс при 2е

Мнениеот Stoi » Вто 12 юни 2012 23:00


stefan4o написа:Според мен на газ би понесло и доста над въпросните 2-3 градуса, които колегата по-горе спомена. Аз бих залохил на числото 8 и ако няма странични ефекти при добре настроена газова не бих барал :lol: Преди да сложа ТАП-чето карах с врътнато делко с +10 градуса (т.е. 15 общо) на заводските отгоре. И си вървеше супер добре колицата, само дето умираше от 4000 оборота нагоре, ама голям праз :lol: важното е, че до тях си беше ракета.


Колега , начина на работа на предварението на 2Е няма нищо общо с начина на работа при твоя мотор ако е стандартния ти .


Потребителски аватар
mvangelov
Мнения: 83
Регистриран на: Пон 27 апр 2009 11:27
Автомобил: MK3
Двигател: 2E
Местоположение: sofia

Re: аванс при 2е

Мнениеот mvangelov » Вто 12 юни 2012 23:02


radotom написа:Стойко, точно при теб не е така! :lol:
Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.


демек аз като горд собственик на 2е (голф 3-ка) по кой от начините трябва да прозедирам , праз жаг ком или ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: аванс при 2е

Мнениеот stefan4o » Вто 12 юни 2012 23:03


Да, 2Е има детонационен датчик, който при мен действително го няма. Но по-голямото октаново число на газта не позволява ли малко по-високи числа на аванса преди въпросният датчик да подаде сигнал за детонация на компира? Все пак стандартният бензин е 95 октана (които реално не се знае дали са толкова),а газта е над 100...


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: аванс при 2е

Мнениеот Stoi » Вто 12 юни 2012 23:04


mvangelov написа:
radotom написа:Стойко, точно при теб не е така! :lol:
Това с разкачването на датчика е вярно за 2Е-тата до средата на '93г. При Г3 вече се прави с VAG-COM.
И детонации не трябва да чуваш.


демек аз като горд собственик на 2е (голф 3-ка) по кой от начините трябва да прозедирам , праз жаг ком или ?


От ваг-ком минаваш само в авариен режим за да не ти се бърка в настройката детонационния датчик докато правиш настройката със стробоскопа.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: аванс при 2е

Мнениеот radotom » Сря 13 юни 2012 7:17


Stoi написа:От ваг-ком минаваш само в авариен режим за да не ти се бърка в настройката

Ъхъ! :да:
Ама Стойко, щом имаш комуникация с компютър - не би трябвало да минава номера с датчика.
Иначе аз, макар, че нямам газ, карам с 10* предварение, а съм карал и с 12* :lol:
При 12* вече почва леко да мени оборотите :?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: аванс при 2е

Мнениеот stefan4o » Сря 13 юни 2012 7:23


При задаване на по-голямо предварение на газ се прави корекция и нова настройка на газта :Mr Green Fun Ако само завъртиш делкото се получава точно това клатене на оборотите, което описваш :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: men79 и 73 госта