Здравейте, става въпрос за гофл 3 1.6 АФТ 101к.с. въпроса ми е следния:
нормално ли е когато карам на климатик и примерно на 2 степен (врътките на парно/климатик) и когато карам във високи обороти духането от климатика (парното) да намаля, когато подам газ намаля, когато отпусна газта се увеличава (става нормално) ??
гофл 3 1.6 АФТ 101к.с. Въпрос за охлаждане в купето.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за охлаждане в купето.
каква е темепратурата на двигателя при "..когато карам във високи обороти .." Вентилатора на радиатора работи ли на 2 ра степен / бързата/?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за охлаждане в купето.
Infernal_fire написа:... когато подам газ намаля, когато отпусна газта се увеличава (става нормално) ??
Ай ся да ти кажа, че лъжеш!


По какво на бас, че духането не намаля, но се променя звука, който чуваш и струята става малко по-топла (в горещи дни)?
Иначе казано - и ти пускаш климатика на 'вътрешна циркулация' като мен, нали?
Да, ама клапата за вътрешна/външна циркулация ти се управлява с вакуум.
Като дадеш газ - вакуума в смукателния колектор изчезва и клапата се отваря. В резултат почва да смуче въздух отвън, а не охладения вече в купето. За това се променя и шума.
За да не се случва това са предвидили хората вакуумен резервоар (няколко скачени пластмасови сфери), към които върви вакуумно маркучле.
Ама тези сфери се намират на майната си или по-точно в предния ляв калник (от двигателя са покрити с подкалника)
И съответно ако имат малка пукнатинка или, както е по-вероятно, маркучлето до тях е старо и нацепено (като при мен) - губиш вакуум и... като няма в източника (колектора) - изчерпва се практически веднага и в резервоарчетата...

Решенията са 2:
- Сменяш вакуумния маркуч
- мързи те, за това караш бавно, с плавно подаване на газ като мен.
Избора е твой!

-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за охлаждане в купето.
Мерси колега може би това е проблема не се бях замислял за вакума на клапата.
Ако сваля подкалника ще го видя ли и ще мога ли да сменя маркуча ?
Ако сваля подкалника ще го видя ли и ще мога ли да сменя маркуча ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за охлаждане в купето.
Би трябвало да можеш
Поне при мен ще може, а те разликите не са големи...

Поне при мен ще може, а те разликите не са големи...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта