гофл 3 1.6 АФТ 101к.с. Въпрос за охлаждане в купето.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

гофл 3 1.6 АФТ 101к.с. Въпрос за охлаждане в купето.

Мнениеот Infernal_fire » Пет 30 авг 2013 10:30


Здравейте, става въпрос за гофл 3 1.6 АФТ 101к.с. въпроса ми е следния:
нормално ли е когато карам на климатик и примерно на 2 степен (врътките на парно/климатик) и когато карам във високи обороти духането от климатика (парното) да намаля, когато подам газ намаля, когато отпусна газта се увеличава (става нормално) ??




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13551
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос за охлаждане в купето.

Мнениеот kris11 » Пет 30 авг 2013 10:59


каква е темепратурата на двигателя при "..когато карам във високи обороти .." Вентилатора на радиатора работи ли на 2 ра степен / бързата/?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за охлаждане в купето.

Мнениеот radotom » Пет 30 авг 2013 13:58


Infernal_fire написа:... когато подам газ намаля, когато отпусна газта се увеличава (става нормално) ??

Ай ся да ти кажа, че лъжеш! :icon_lol :icon_lol
По какво на бас, че духането не намаля, но се променя звука, който чуваш и струята става малко по-топла (в горещи дни)?
Иначе казано - и ти пускаш климатика на 'вътрешна циркулация' като мен, нали?
Да, ама клапата за вътрешна/външна циркулация ти се управлява с вакуум.
Като дадеш газ - вакуума в смукателния колектор изчезва и клапата се отваря. В резултат почва да смуче въздух отвън, а не охладения вече в купето. За това се променя и шума.
За да не се случва това са предвидили хората вакуумен резервоар (няколко скачени пластмасови сфери), към които върви вакуумно маркучле.
Ама тези сфери се намират на майната си или по-точно в предния ляв калник (от двигателя са покрити с подкалника)
И съответно ако имат малка пукнатинка или, както е по-вероятно, маркучлето до тях е старо и нацепено (като при мен) - губиш вакуум и... като няма в източника (колектора) - изчерпва се практически веднага и в резервоарчетата... :dontknow
Решенията са 2:
- Сменяш вакуумния маркуч
- мързи те, за това караш бавно, с плавно подаване на газ като мен.
Избора е твой! :icon_lol


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за охлаждане в купето.

Мнениеот Infernal_fire » Пет 30 авг 2013 18:12


Мерси колега може би това е проблема не се бях замислял за вакума на клапата.
Ако сваля подкалника ще го видя ли и ще мога ли да сменя маркуча ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за охлаждане в купето.

Мнениеот radotom » Пет 30 авг 2013 21:42


Би трябвало да можеш :rolleyes
Поне при мен ще може, а те разликите не са големи...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: loopci, Красимир Паров и 59 госта