Колата изведнъж почна да прекъсва на бензин и да не върви,така и на газ и гърми,това е грешката която ми дава на ваг кома
00515 -  Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
        30-00 -  Open or Short to Plus
			
									
									проблем голф 3 АЕК
- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: проблем голф 3 АЕК
Първата грешка мисля я дава при незапалена кола. Ако бъркам - поправете ме. Второто мисля не е грешка.
Откарай я на някое чиче да я закачи с уредче да й види запалителната система на какво дередже е.
			
									
										
						Откарай я на някое чиче да я закачи с уредче да й види запалителната система на какво дередже е.
- lingerov
 - Low rider
 - Мнения: 637
 - Регистриран на: Вто 17 фев 2009 17:34
 - Автомобил: VW Golf Mk 2
 - Двигател: Г60 1991
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: проблем голф 3 АЕК
грешката си е на запалена кола и е грешка на датчика на хол или коляновия вал ,не ми трябва "чиче"  мога и сам да си я замеря
			
									
										
						- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: проблем голф 3 АЕК
Защо пускаш тема тогава, като можеш и сам да се оправиш? Освен това Camshaft е разпределителен вал, а не колянов.
			
									
										
						- Bai Sando
 - Мнения: 8116
 - Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
 - Автомобил: Audi A 3
 - Двигател: 2000 TDI 2006г
 - Местоположение: Пазарджик
 
Re: проблем голф 3 АЕК
Ха-ха,познато 
 И при моя АЕК ги правеше тия простотии.Даваше такова закъснение,че чак гърмеше и на бензин.
Гадния датчик в делкото се е прецакал или компютъра се е бъгнал като при мен.
За целта откачи само за проба температурния датчик на водата и би трябвало да си влезне в авариен режим и да тръгне да върви нормално
 
Аз така си го и карах,бях прекъснал сигнала за температурата към компютъра с едно реле-време.Само палеше с включен такъв и след няколко секунди го прекъсваше,иначе не щеше да върви грам
 
Така и не разбрах дали проблема е бил в датчика на делкото или в компютъра.
			
									
										
						
 И при моя АЕК ги правеше тия простотии.Даваше такова закъснение,че чак гърмеше и на бензин.Гадния датчик в делкото се е прецакал или компютъра се е бъгнал като при мен.
За целта откачи само за проба температурния датчик на водата и би трябвало да си влезне в авариен режим и да тръгне да върви нормално
Аз така си го и карах,бях прекъснал сигнала за температурата към компютъра с едно реле-време.Само палеше с включен такъв и след няколко секунди го прекъсваше,иначе не щеше да върви грам
 Така и не разбрах дали проблема е бил в датчика на делкото или в компютъра.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта